Lowlands 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.200
Zal Justice niet gewoon nog een tour gaan doen in het najaar? Locatie AFAS (of Ziggo aandurven)?
Historisch gezien zijn die niet echt van de grote, lange en frequente tours, dus het hangt er gewoon een beetje van af wat ze van plan zijn. Als ze nog even door willen touren zie ik ze het wel bekend maken nadat de reviews van BKS binnekomen.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Je doelt op de poster die in de rondte gaat? Lijkt fake te zijn hoor, teveel grote namen. Noisia die plots weer terug is, Dry Cleaning die er vorig jaar al stond.

Of doel je op iets anders?
De Noord-Amerikaanse tour van Blink-182 eindigt op donderdag 15 augustus. Het is onmogelijk dat ze in hetzelfde weekend in Europa spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.885
6.123
Ze waren best goed in de ZiggoDome vorig jaar, en had gewoon prima gestaan in de Alpha. Voor mij ook geen must, maar de kans is best aanwezig dat we mindere acts gaan krijgen dan Blink in huidige vorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Bob105

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Hier nog leuke namen tussen? Van mij mag Paolo Nutini zeker overkomen. Keane, the Streets en Sugababes zouden leuke classic acts zijn!ECCEEBEB-44B4-4ACE-904E-94901C5F303E.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.200
Hopen dat ze zich hebben laten inspireren door de festivals in Scandinavië eerder in augustus. Stromzy van Sziget daar nog even bij zetten en ik ben content.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
Volgende week woensdag de eerste namen, deelt Lowlands net op Threads!

Edit: de app is ook geupdate.
Het is even puzzelen, maar de FAQ op de website en in de App zijn niet exact hetzelfde. Overigens niks bijzonders kunnen vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
123
182
Dus.. laatste voorspelling?:
QOTSA, Fred Again + Lana (wellicht iets anders), Peggy Gou, The Smile als grote namen? Oh, en ik verwacht nog wel minimaal één grote hip hop naam aangezien die ook ergens een plaats op een festival moeten hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Ik gok dat

Fred Again.. - Lana Del Rey - The Prodigy - Macklemore - Peggy Gou - The Smile - Goldband

Worden gepresteerd als grote namen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Mijn voorspelling

Headliners: Fred Again.., QOTSA, Stormzy

Subs / Bravo headliners: The Prodigy, Goldband, The Smile, IDLES, Fontaines DC, Peggy Gou

En tegen heel veel beter weten in blijf ik toch hopen op Pulp.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en Dante

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
549
826
Maandag Wireless line-up, dan worden de hiphopnamen die touren bekend gemaakt!
Wireless is wel 1.5e maand eerder, maar wie weet touren sommigen in augustus ook. 21 savage tourt dan sowieso ook al rond Lowlands en is welkom. Gebaseerd op de hints sowieso al 21 Savage, Nicki Minaj, j hus, Asake, Gunna en Future
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • gretz