Lowlands 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Korn hoeven we ook niet meer te verwachten. Staan met een eigen show 4-8 in de AFAS.
Kaarten vanaf 88,- ! 😲
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: @Marc en Kilero

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
106
Nee inderdaad, hele rare move. Ben ook benieuwd wat het aandel is geweest van Mojo in die keuze. Die hadden natuurlijk ook een (volgensmij redelijk groot) belang in het festival
In De Machine (podcast) met Mojo van deze week gaat het hierover.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Pinkpop geloof ik graag. Een jaar er tussen is met haar groei niet zo heel gek. Lowlands gaat dat echt even een jaar over willen slaan.
Ook meer een gok dan wens :)
Ik vind Froukje erg leuk en het nieuwe album is tof. Toch liever een internationale act in plaats van. Ik zie haar toch live over een maand
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Lana, Blur, Blink, Editors, The Opposites, The Smile, lil yachty, Aurora, Diplo o.a.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.056
Lana, Blur, Blink, Editors, The Opposites, The Smile, lil yachty, Aurora, Diplo o.a.
Je doelt op de poster die in de rondte gaat? Lijkt fake te zijn hoor, teveel grote namen. Noisia die plots weer terug is, Dry Cleaning die er vorig jaar al stond.

Of doel je op iets anders?
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.891
1.824
Zelfs de vreemdste bronnen delen we hier toch gewoon? Een nieuw twitteraccountje genaamd "Festivalhacker" komt met de volgende leak. Ziet er toch wel een beetje uit als een AI Prompt, maar de namen zelf zijn zover ik kan beoordelen geen eens gek bedacht.

Edit: Met een Noisia DJ-set valt deze persoon echter door de mand lijkt me...
GEUQ362WYAAlQxY
Dat is deze fake lijkt het inderdaad
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Festileaks heeft die zelf op de socials gegooid. Heb het forum en de fake posters eventjes niet gevolgd de laatste tijd maar vind het vooral verdacht dat Fred again er inderdaad niet op staat.

En tbh, ik denk ook niet dat Lana er staat.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
373
480
Festileaks heeft die zelf op de socials gegooid. Heb het forum en de fake posters eventjes niet gevolgd de laatste tijd maar vind het vooral verdacht dat Fred again er inderdaad niet op staat.

En tbh, ik denk ook niet dat Lana er staat.
Nee was festileaks zelf niet
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.056
Ze hebben gegoogled naar Lowlands 2024. Daar een groot zwart vak ingeflikkerd en daar die namen in gezet. Ook staat het alfabetisch soms verkeerd. Nee laat ze maar snel met het echte lijstje komen.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
251
367
Vandaag komt een nieuwe single uit van Tame Impale ft. Justice. Mogen van mij allebei hoog op het affiche!

Justice staat al op BKS, die komen sowieso niet op Lowlands dit jaar, en gezien hun tour tendens van vroeger komen die dan de komende 4-5 jaar niet op Lowlands.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Novis95 en LLoww

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Zal Justice niet gewoon nog een tour gaan doen in het najaar? Locatie AFAS (of Ziggo aandurven)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken