Lowlands 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo diep in de productie van deze shows zit. Ik kijk meer naar naam en populariteit en probeer te beredeneren wat LL zou kunnen doen. Peggy Gou als populaire maar niet super grote dance act na een headliner als QOTSA zie ik gewoon wel gebeuren. Net als een kleine headliner (zeg maar NBT niveau) voor Fred Again.., zodat die de headliner plek kan pakken als dance act maar er ook een live act voorstaat waarmee ze kunnen pronken dat die ook headliner is. Laten we bijv the 1975 pakken. En dan nog een stand alone headliner, zoals Billie.

QOTSA - Peggy Gou
The 1975 - Fred Again..
Lana del Rey
Los van het voorbeeld gaat The 1975 als het goed is na hun tour op hiatus voor 'onbepaalde tijd', dus denk dat we die in ieder geval 1 á 2 jaar niet op de festivals hoeven te verwachten.
 

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Ik zie met de vandaag aangekondigde tourdata van The Smile ze zeker op Lowlands staan.

13th August - Sigulda Castle, Sigulda, Latvia
14th August - Warsaw, Progresja, Summer Stage, Poland
Lowlands :) EDIT: Lowlands past dus mooi, maar staat (nog) niet in dit rijtje
20th August - Frankfurt, Jahrhunderthalle, Germany
21st August - Munich, Zenith, Germany
22nd August - Vienna Open Air Arena, Austria
26th August - Bordeaux, Krakatoa, France
28th August - Valencia, Jardines De Viveros, Spain
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Ik zie met de vandaag aangekondigde tourdata van The Smile ze zeker op Lowlands staan.

13th August - Sigulda Castle, Sigulda, Latvia
14th August - Warsaw, Progresja, Summer Stage, Poland
Lowlands :)
20th August - Frankfurt, Jahrhunderthalle, Germany
21st August - Munich, Zenith, Germany
22nd August - Vienna Open Air Arena, Austria
26th August - Bordeaux, Krakatoa, France
28th August - Valencia, Jardines De Viveros, Spain
Dat hebben ze er dan snel weer vanaf gehaald, want ik zie het niet op de site
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Korn zou teveel stretch zijn voor Lowlands en dan gaan ze wel iets als The Smile wegzetten, briljant.
Maar goed, gaat wel gebeuren, kan niet meer missen nu.
 
  • Haha
Waarderingen: Athos

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik zie met de vandaag aangekondigde tourdata van The Smile ze zeker op Lowlands staan.

13th August - Sigulda Castle, Sigulda, Latvia
14th August - Warsaw, Progresja, Summer Stage, Poland
Lowlands :)
20th August - Frankfurt, Jahrhunderthalle, Germany
21st August - Munich, Zenith, Germany
22nd August - Vienna Open Air Arena, Austria
26th August - Bordeaux, Krakatoa, France
28th August - Valencia, Jardines De Viveros, Spain
Waar vond je die data?
 

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Dat hebben ze er dan snel weer vanaf gehaald, want ik zie het niet op de site
Ik ben lid van de mailinglist van The Smile: 'New European headline dates in June and August 2024 have been announced today' met bovenstaand overzicht (en nog wat data). Het staat dus nog niet op de website, maar het komt dus wel van één van hun officiële kanalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik ben lid van de mailinglist van The Smile: 'New European headline dates in June and August 2024 have been announced today' met bovenstaand overzicht (en nog wat data). Het staat dus nog niet op de website, maar het komt dus wel van één van hun officiële kanalen.
Oh, ik heb die mail ook, maar zie nergens andere data dan de officiële. Geen Lowlands in ieder geval.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Kaartje richting de 325 euro.
Op zich maakt de prijs van de kaart mij niet zoveel uit, als de lineup maar fatsoenlijk is. En dus beter dan vorig jaar.
Ik vond de lineup te matig voor de prijs/drukte, zelfs op de silent disco alleen B nummers.
Maar goed dat krijgen we er van als iedereen een kaart koopt met nog weinig of geen namen voor de lineup.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Op zich maakt de prijs van de kaart mij niet zoveel uit, als de lineup maar fatsoenlijk is. En dus beter dan vorig jaar.
Ik vond de lineup te matig voor de prijs/drukte, zelfs op de silent disco alleen B nummers.
Maar goed dat krijgen we er van als iedereen een kaart koopt met nog weinig of geen namen voor de lineup.
Ga je nu wel direct proberen kaarten te halen dan?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Oké, we hebben dus over twee jaar tijd weer een ouderwetse prijsstijging van ongeveer 28%. Gaat lekker.

Moet je als Lowlands/Mojo niet eens beter kijken naar hoe die kosten verlaagd kunnen worden om je doelgroep te ontlasten? Eric heeft het er weer over dat hij weet dat de jongelui het zo moeilijk hebben met de hoge prijzen, maar moet je dan niet gewoon snijden in het programma en minder grote namen als headliner neerzetten en meer in de breedte programmeren? In ieder geval voor de komende tijd.

Tuurlijk, we weten nog niet wat er staat, op The Smile na, maar het lijkt me dat een aanzienlijk bedrag van die stijging in de gages zit.
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Oké, we hebben dus over twee jaar tijd weer een ouderwetse prijsstijging van ongeveer 28%. Gaat lekker.

Moet je als Lowlands/Mojo niet eens beter kijken naar hoe die kosten verlaagd kunnen worden om je doelgroep te ontlasten? Eric heeft het er weer over dat hij weet dat de jongelui het zo moeilijk hebben met de hoge prijzen, maar moet je dan niet gewoon snijden in het programma en minder grote namen als headliner neerzetten en meer in de breedte programmeren? In ieder geval voor de komende tijd.

Tuurlijk, we weten nog niet wat er staat, op The Smile na, maar het lijkt me dat een aanzieijk bedrag van die stijging in de gages zit.
The Smile + Fred Again...
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
468
Oké, we hebben dus over twee jaar tijd weer een ouderwetse prijsstijging van ongeveer 28%. Gaat lekker.

Moet je als Lowlands/Mojo niet eens beter kijken naar hoe die kosten verlaagd kunnen worden om je doelgroep te ontlasten? Eric heeft het er weer over dat hij weet dat de jongelui het zo moeilijk hebben met de hoge prijzen, maar moet je dan niet gewoon snijden in het programma en minder grote namen als headliner neerzetten en meer in de breedte programmeren? In ieder geval voor de komende tijd.

Tuurlijk, we weten nog niet wat er staat, op The Smile na, maar het lijkt me dat een aanzienlijk bedrag van die stijging in de gages zit.
Nou de headliners sinds covid zijn nou niet echt het duurst.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Oké, we hebben dus over twee jaar tijd weer een ouderwetse prijsstijging van ongeveer 28%. Gaat lekker.

Moet je als Lowlands/Mojo niet eens beter kijken naar hoe die kosten verlaagd kunnen worden om je doelgroep te ontlasten? Eric heeft het er weer over dat hij weet dat de jongelui het zo moeilijk hebben met de hoge prijzen, maar moet je dan niet gewoon snijden in het programma en minder grote namen als headliner neerzetten en meer in de breedte programmeren? In ieder geval voor de komende tijd.

Tuurlijk, we weten nog niet wat er staat, op The Smile na, maar het lijkt me dat een aanzienlijk bedrag van die stijging in de gages zit.
Helemaal met je eens hoor. Het is bizar veel geld. En tja, die jongere doelgroep is hier niet mee geholpen. Mijn vrouw gaat dit jaar waarschijnlijk niet mee. Teveel geld in verhouding tot hoe leuk zij het vindt.

Dit jaar dus alleen. Vind ik stiekem ook wel lekker. Weer op de festivalcamping en lekker helemaal mijn eigen weekend plannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93 en eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken