Kom hier vanuit het artikel van festileaks dat aangeeft dat de prijs waarschijnlijk gaat stijgen. Dit doet me niet zo heel veel eerlijk gezegd, maar ik stelde mijn vraagtekens bij sommige statements van de organisator die genoemd werd in het artikel. Hij gaf aan dat het jammer was dat de prijzen waarschijnlijk gaan stijgen omdat het onbetaalbaar zou worden voor hun doelgroep (jongeren en studenten oa). Ik betwijfel eerlijk gezegd of Lowlands echt een festival is voor die leeftijdsgroep, puur anekdotisch ken ik vrij weinig mensen van die leeftijd die er heen gaan. Kan goed mis zitten, heb alleen nog geen demografische data gezien die dit bevestigt of weerlegt. Logisch dat de prijs omhoog gaat als het elke keer binnen een half uur uitverkocht is overigens. Ben trouwens niet de aangewezen persoon om mensen te vertellen of die prijs de moeite waard is, hecht zelf meer waarde aan die 300 euro aan 3 concerten uit te geven van artiesten die ik zelf heb uitgekozen. Ben benieuwd of mensen voor de headliners naar Lowlands gaan of meer voor de ervaring