Lowlands 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Queens Of The Stone Age?

Dit jaar alle relevante juni/juli festivals gedaan, dit najaar weer wat zaalshows. Als we het vaste patroon van deze band volgen, staan ze volgende zomer in Augustus in Europa niet? Pukkelpop, Lowlands lijken me dan inkoppertjes. Ze hebben trouwens nog shows op Reading en Leeds in te halen...
 
Laatst bewerkt:

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Waren op DTRH zo verschrikkelijk slecht vorig jaar. Die kan van je lijstje als je een teleurstelling wilt voorkomen.
Ai, dat is wel jammer om te horen! Heb even wat opgezocht, en zelfs het doorgaans vrij positieve 3voor12 brandt dat optreden helemaal af. Dan moet het echt niet best zijn geweest! Er stonden op hun album van dit jaar wel een paar nummers die ik gaaf vond, maar met deze kennis laat ik Disclosure nog wel even links liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ai, dat is wel jammer om te horen! Heb even wat opgezocht, en zelfs het doorgaans vrij positieve 3voor12 brandt dat optreden helemaal af. Dan moet het echt niet best zijn geweest! Er stonden op hun album van dit jaar wel een paar nummers die ik gaaf vond, maar met deze kennis laat ik Disclosure nog wel even links liggen.
Ik volg ze al vanaf de eerste plaat en heb ze nu vier of vijf keer gezien. Blijft teleurstellend dat ze van die goede producties geen spannende live-set kunnen maken. Waar het bijvoorbeeld Fred Again wel probleemloos lukt was het de laatste keer (op DTRH dus) een hele slechte dj-set.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.353
1.808
Na afgelopen jaar achter het net te hebben gevist, gaan we dit jaar toch weer proberen kaarten te scoren. Tenzij de eerste drop van namen echt vreselijk is, maar dat verwacht ik niet.

Ik lees veel wisselende berichten over de sfeer (hetgeen overigens al langer het geval is), toch denk ik dat LL nog steeds onovertroffen is qua totaalplaatje. Pukkelpop was leuk, maar we misten de beleving van Lowlands wel.

En dan nog beslissen of we ook weer DTRH gaan doen, of toch een keer BKS (al is het sentiment in onze grote groep die altijd naar DTRH gaat in het voordeel van DTRH).
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
Na afgelopen jaar achter het net te hebben gevist, gaan we dit jaar toch weer proberen kaarten te scoren. Tenzij de eerste drop van namen echt vreselijk is, maar dat verwacht ik niet.

Ik lees veel wisselende berichten over de sfeer (hetgeen overigens al langer het geval is), toch denk ik dat LL nog steeds onovertroffen is qua totaalplaatje. Pukkelpop was leuk, maar we misten de beleving van Lowlands wel.

En dan nog beslissen of we ook weer DTRH gaan doen, of toch een keer BKS (al is het sentiment in onze grote groep die altijd naar DTRH gaat in het voordeel van DTRH).
Afgelopen jaar wel naar Lowlands gegaan maar in onze groep dezelfde tendens. Paar mensen willen wel weer naar BKS, maar de meesten toch echt DTRH. Gaat bij mij ook veel afhangen van of Glasto wellicht lukt
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.012
Frank Carter kan ook aan de kanshebbers voor de late-zomer festivals worden toegevoegd. Brengen een nieuw album uit en gaan daarmee op tour. Staan tot en met juni in Europa en Amerika met een eigen tour en hebben daarna geen planning.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Na afgelopen jaar achter het net te hebben gevist, gaan we dit jaar toch weer proberen kaarten te scoren. Tenzij de eerste drop van namen echt vreselijk is, maar dat verwacht ik niet.

Ik lees veel wisselende berichten over de sfeer (hetgeen overigens al langer het geval is), toch denk ik dat LL nog steeds onovertroffen is qua totaalplaatje. Pukkelpop was leuk, maar we misten de beleving van Lowlands wel.

En dan nog beslissen of we ook weer DTRH gaan doen, of toch een keer BKS (al is het sentiment in onze grote groep die altijd naar DTRH gaat in het voordeel van DTRH).
Welcome back. Volgende keer geduld. Geen tickets? Ze komen echt wel vrij 😇👊🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
329
328
Ik ga voor Lowlands en BKS volgend jaar. DTRH voelt voor mij als een mini-lowlands zonder de grote namen. BKS boekt wel echt anders en heeft een andere sfeer dan Lowlands.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Na afgelopen jaar achter het net te hebben gevist, gaan we dit jaar toch weer proberen kaarten te scoren. Tenzij de eerste drop van namen echt vreselijk is, maar dat verwacht ik niet.

Ik lees veel wisselende berichten over de sfeer (hetgeen overigens al langer het geval is), toch denk ik dat LL nog steeds onovertroffen is qua totaalplaatje. Pukkelpop was leuk, maar we misten de beleving van Lowlands wel.

En dan nog beslissen of we ook weer DTRH gaan doen, of toch een keer BKS (al is het sentiment in onze grote groep die altijd naar DTRH gaat in het voordeel van DTRH).
Zelfde hier. 2024 ga ik weer. Wel een groepsplek, zonder die mogelijkheid ga ik niet niet meer naar Lowlands. De chaos in de vroege ochtend op donderdag trek ik echt slecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken