Lowlands 2024

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
207
362
Two Door Cinema Club hoor je af en toe nog wel op een feestje of iets, maar de laatste keer dat ik ze op DTRH zag was het niet veel soeps nee
Zeker niet relevant, maar wel een top 10-waardige show op BKS voor mij persoonlijk vorig jaar.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
207
362
Ik denk dat er inderdaad nog één optreden van FDC bij komt, op Pukkelpop of op Lowlands. Die eerste lijkt mij de beste papieren te hebben, want Fontaines lijkt mij op zich wel op een naam die Lowlands in hun eerste worp zou willen aankondigen.

Wellicht vergezocht, maar misschien nu al een deal met BKS voor volgend jaar? Beetje schaarste en gemis creëren in het jaar ervoor?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Yussef Dayes op Syd for Solen begin augustus. Wellicht dat hij ook de augustus festivals gaat touren? Black Classical Music was echt een fantastisch album.
En zijn vorige optreden op LL was fenomenaal. Wel pas twee edities geleden.
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Welke namen verwachten jullie dat er nog bijkomen volgende maand?
Ik hoop zelf dat er een aantal van deze namen bijkomen: Fontaines DC, Pip Blom, Warhaus, Yard Act, Catfish and the bottlemen, Wunderhorse.
Ik hoop, tegen beter weten in hoor, op Khruangbin en Lana del Rey.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Yussef Dayes op Syd for Solen begin augustus. Wellicht dat hij ook de augustus festivals gaat touren? Black Classical Music was echt een fantastisch album.
Is het niet meer een NSJ naam? Al heb ik m graag op Lowlands hoor, begrijp me niet verkeerd (hou ook nog steeds hoop op Vulfpeck 🥲)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Is het niet meer een NSJ naam? Al heb ik m graag op Lowlands hoor, begrijp me niet verkeerd (hou ook nog steeds hoop op Vulfpeck 🥲)
Yussef Dayes is tegenwoordig al iets meer mainstreamnaam (jammer genoeg, maar leuk voor hem). Zou ook best werken op Lowlands. We hoeven niet alles wat met jazz te maken heeft op NSJ te zetten natuurlijk.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Stond vorig jaar nog op NSJ. Twee jaar terug op Lowlands geweldig, maar in een matig gevulde tent. Zou me niet verbazen als het Supersonic jazz en/ of Rockit gaat worden.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wij staan met drie 50plussers, sinds dat vanaf 2017 mogelijk is, met onze tent zo ongeveer naast de ingang.
Je zou het niet zeggen, maar dit is 1 van de meest rustige plekken op de camping. Koffie en ontbijt is om de hoek, evenals het hele festivalterrein natuurlijk.
En geen last van keta gillende gasten of muziek waar ik niet om gevraagd heb, maar alleen muziek op de achtergrond van mensen die er voor geleerd hebben 😁
Ketamannnnn
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Toch stiekem aan het kijken voor Easy Camp, wie heeft hier ervaringen mee?
 

Freddy-v

Nieuw lid
30 jan 2024
3
10
Ik hoop nog op 21 Savage, Holly Humberstone, Kenny Beats, Sef en nog wat verassingen.

Misschien Skepta, James Blake (ja, alweer), ODESZA
Volgens mij eerste x dat ik de naam Odesza hier tegenkom. Zijn in VS nu best groot, maar sinds 2019 niet meer in Europa geweest. Er zijn volgens mij geen andere data in Europa gepland, dus kans lijkt idd klein. Maar zou zeker leuk zijn voor LL.
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Volgens mij eerste x dat ik de naam Odesza hier tegenkom. Zijn in VS nu best groot, maar sinds 2019 niet meer in Europa geweest. Er zijn volgens mij geen andere data in Europa gepland, dus kans lijkt idd klein. Maar zou zeker leuk zijn voor LL.
Ik hoop ze dit jaar nog in Europa te zien. Is ook meer een wens dan grote kans
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M

Gebruikers die dit onderwerp bekijken