Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ik dacht eigenlijk dat ODESZA ging stoppen, maar blijkt dat ze hun album gewoon The Last Goodbye hebben genoemd maar er niet mee kappen. Tweede keer in een jaar dat ik dat heb met een artiest (Explosions in the Sky)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
t publiek heeft nog steeds een te groot 3 fm/ radio 10/ radio 538/ 100 % nl / FunX / Q-music/ slam FM / sky radio gehalte
veel te weinig kink/ stubru luisteraars
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Tijdens mijn eerste Lowlands jaren (2011 - 2014) werd er nog veel geklaagd dat het publiek een te hoog 3FM gehalte had gekregen. How times have changed haha 🤣
Op mijn 4de Lowlands (2001) werd er al geklaagd dat er allemaal neppe TMF Fred Durst wannabees tussen het publiek zaten (die net als Fredje D hun NY Yankees baseball cap achterstevoren droegen). Dat strookte ook niet met het oorspronkelijke LL publiek.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Ik reageer toch even op Crystal Fighters, omdat je niet de eerste bent die met die band aan komt zetten in mijn herinnering, maar die band is toch compleet passé? De oude hits zijn gedateerd, Paradiso in september verkopen ze (nog) niet uit en in 2016 waren ze al niveautje Appelpop. Lijkt me allezins geen naam die MOJO gaat boeken.
Wat is passe? De keren dat ik ze gezien heb speelde ze de tent plat en was het feest, ik kan dat wel waarderen. Of de hits nu oud zijn of niet. Ik zou het in ieder geval leuk vinden 😉
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Even de voor mij onbekende namen beluisterd. Zitten leuke dingen tussen. Pachyman, Flowdan, Grove, Hermanos Gutierrez, Harry Mack. Dat blijft toch ook een kracht van Lowlands.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Op mijn 4de Lowlands (2001) werd er al geklaagd dat er allemaal neppe TMF Fred Durst wannabees tussen het publiek zaten (die net als Fredje D hun NY Yankees baseball cap achterstevoren droegen). Dat strookte ook niet met het oorspronkelijke LL publiek.

Ben nu toch wel benieuwd waar de Goldband massa en de havermelkelite zich over 5 a 10 jaar aan gaat ergeren op Lowlands haha
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Even de voor mij onbekende namen beluisterd. Zitten leuke dingen tussen. Pachyman, Flowdan, Grove, Hermanos Gutierrez, Harry Mack. Dat blijft toch ook een kracht van Lowlands.
Mooi lijstje! zelf gisteren ook even in de voor mij onbekende namen gedoken, Harry Mack, Fat Dog en Hermanos Gutierrez schoten er voor mij uit.

Daarnaast Barry Can't Swim ook ontdekt, en tijdens het werk zijn album When Will We Land op repeat afgespeeld.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Mooi lijstje! zelf gisteren ook even in de voor mij onbekende namen gedoken, Harry Mack, Fat Dog en Hermanos Gutierrez schoten er voor mij uit.

Daarnaast Barry Can't Swim ook ontdekt, en tijdens het werk zijn album When Will We Land op repeat afgespeeld.
Ja Fat Dog ook fantastisch, maar die was ik al een tijdje aan het luisteren.

Barry Can't Swin komt later deze ochtend nog op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken