Lowlands 2023

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Hebben jullie ook in de app dat de tijden bovenin niet overeen komen met wat er bij de acts zelf staat? En ik mis nog een naam op vrijdag in de Alpha als opener, maar dat zal dan miss Joost zijn?
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Krijg een beetje het idee dat er nog een act mist voor zaterdagavond in de Bravo? King Gizzard stopt om half 11, en dan traps Avalon Emerson pas om 1 uur de after af? Lijkt me een vreemd plan. Zeker als Charlotte de Witte om 12 uur klaar is op de Alpha. Zou verwachten dat er nog iemand van 11 tot 1 draait.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en davadude

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
Krijg een beetje het idee dat er nog een act mist voor zaterdagavond in de Bravo? King Gizzard stopt om half 11, en dan traps Avalon Emerson pas om 1 uur de after af? Lijkt me een vreemd plan. Zeker als Charlotte de Witte om 12 uur klaar is op de Alpha. Zou verwachten dat er nog iemand van 11 tot 1 draait.
Coloray b2b ineffect mist nog
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Op het eerste gezicht valt het me erg mee met clashes. Wel hier en daar wat gaten lijkt het. Vanmiddag thuis even wat beter bekijken.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
En Pusha T, Amyl and the Sniffers en Underworld op vrijdag. Precies dezelfde clash vorig jaar, ook op vrijdag, met Zwangere Guy, Eefje de Visser en toen The Opposites in de Alpha :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Buddha84 en djessnl

Avani

Playlistbediener
1 feb 2023
15
21
Vrijdag wordt aardig heen en weer rennen, veel mooie namen op die dag. Gelukkig ben ik dan hopelijk nog semi-fresh
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Die app blijf toch lastig om een goed overzicht te krijgen hoe de dagen eruit gaan zien, maar ik zie dat iemand al druk bezig is met het updaten van de clashfinder. Maar 1 ding is zeker, de hardloop schoenen moeten mee, want ik moet aardig vaak heen en weer rennen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken