Lowlands 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Misschien mis ik wat info. Mij is dus al lange tijd geleden gezegd dat CDW specifiek als headliner is geboekt. En bekeken werd als populairste act van haar dag.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Misschien mis ik wat info. Mij is dus al lange tijd geleden gezegd dat CDW specifiek als headliner is geboekt. En bekeken werd als populairste act van haar dag.
Misschien moest ze eerst na NBT staan maar is er toen wat verschoven? Dat is de enige naam waarbij je dat argument misschien kan maken. Populairder dan FatM lijkt me een vreemde inschatting. Billie Eilish toornt overal met kop en schouders bovenuit.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Het is al eerder opgemerkt. maar het aandeel interessante hiphop is in deze worp toch kleiner dan ooit. Of mis ik iets? Wel erg jammer. Hopelijk in een volgende worp een mooie overdosis hiphop dan maar?

En die Yungblud blijft ook maar tegen wil en dank overal opduiken op de affiches. Heeft die kerel belastende informatie over de hoofdboekers van Mojo?
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl, Bob105 en bee

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Het is al eerder opgemerkt. maar het aandeel interessante hiphop is in deze worp toch kleiner dan ooit. Of mis ik iets? Wel erg jammer. Hopelijk in een volgende worp een mooie overdosis hiphop dan maar?

En die Yungblud blijft ook maar tegen wil en dank overal opduiken op de affiches. Heeft die kerel belastende informatie over de hoofdboekers van Mojo?
Je hebt gelijk, lowlands 2020 affiche had nog mooi aanbod maar is heel zwak ineens, weet niet waarom. zoveel publiek en overlap welk er blij mee zal zijn
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Headliners 22:30 - 00:00: Billie Eilish, Florance + The Machine, Nothing But Thieves
Dance in de Alpha (00:00-01:00): Charlotte de Witte, Underworld, Bicep
Zitten er al subs voor de Alpha en afsluiters van de Bravo en Heineken tussen?
Foals en King Gizzard subs of afsluiter bravo, neem ik aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Het is al eerder opgemerkt. maar het aandeel interessante hiphop is in deze worp toch kleiner dan ooit. Of mis ik iets? Wel erg jammer. Hopelijk in een volgende worp een mooie overdosis hiphop dan maar?

En die Yungblud blijft ook maar tegen wil en dank overal opduiken op de affiches. Heeft die kerel belastende informatie over de hoofdboekers van Mojo?
Volgende worp nog een grote hiphop naam (bravo/Heineken afsluiter, of denken we dat die allemaal al bekend zijn?) + handje kleinere. Valt inderdaad tegen. Hopelijk komt Yungblud alleen extra wc's plaatsen.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
:LOL::LOL:
Fn4UEtKXoAIGfSJ
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Heilung hopelijk om 3 uur s'nachts in de bravo. Wordt het zombievolk tenminste nog een beetje opgeschud.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken