AD spreekt van drie vrouwelijke headliners.Ze kunnen ook gewoon nog een derde headliner later bekendmaken hè?
Helemaal niet gezegd dat alle headliners hier al bij zitten. Het zijn bovendien slechts 39 namen, stuk minder dan de eerste drop afgelopen jaren volgens mij.
Het lijkt erop dat zaterdag FATM + CDW het afsluitende duo wordt, zondag Billie. Maar die vrijdag staat wat mij betreft nog open. Nothing But Thieves lijkt me toch echt meer een sub.
Wellicht toch nog The Strokes dan?? (@mattman)
Voor het eerst heeft festival Lowlands drie vrouwelijke headliners, prijs ticket stijgt naar 300 euro
Billie Eilish, Florence and The Machine en Nothing But Thieves zijn drie van de eerste 39 namen die festival Lowlands woensdag bekendmaakt. Ook het Belgische technofenomeen Charlotte de Witte mag een avond afsluiten in de grootste tent - de Alpha - tijdens het driedaagse festival in...
www.ad.nl
Billie Eilish, Florence and The Machine en Nothing But Thieves zijn drie van de eerste 39 namen die festival Lowlands woensdag bekendmaakt. Ook het Belgische technofenomeen Charlotte de Witte mag een avond afsluiten in de grootste tent - de Alpha - tijdens het driedaagse festival in Biddinghuizen. Daarmee telt Lowlands voor het eerst drie vrouwelijke headliners.