Een student die alles heeft moeten lenen…nu een master doet….op kamers zit…dure boodschappen heeft…. Tja…Dan is 500 euro toch wel veel om te missen ( vooral omdat je naast die 300 euro ook minimaal 200 kwijt bent voor eten /drinken).
SZiget is onbetaalbaar geworden voor bezoekers in het eigen land omdat daar 300 euro de helft is van het gemiddelde salaris in Hongarije dus in verhouding is het daar veel duurder nog.
Lowlands was altijd gericht op jongeren en met deze prijzen wordt dat steeds lastiger om deze groep erbij te blijven betrekken.
MAAR… ik snap de stijging , ik snap de dure kosten ….ik geef de organisatie niet de schuld, MOJO ook niet , Ticketmaster ook niet….het is gewoon rot dat alles zo samen komt en de hard studerende jongeren er eigenlijk een beetje overal in de maatschappij de dupe van worden.
Zelf ben ik klaar met studeren maar ken genoeg mensen die nog bezig zijn. De argumenten dan moet je een betere bijbaan zoeken zijn dan niet relevant want met een huur van zeker 500 euro per maand, boodschappen , collegegeld , etc etc lopen de kosten zo hoog op.