Lowlands 2023

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Be prepared forrrr

Het Lowlands VoorSpel 2023!


Straks zal er een nieuw topic geopend worden met meer uitleg en de regels.
Ga alvast maar nadenken welke artiesten jij op de line-up van dit jaar ziet. We weten dat het last-minute is maar de Lowlanders hebben vast genoeg ideeën!

Tip: Je mag 60 artiesten/bands voorspellen.

Hier meer:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Spanning begint nu wel op te lopen vooral omdat mijn twee dochters ook voor het eerst gaan...Kaartjes scoren zou dan wel extra fijn zijn!
Hoop dus erg op de pre-sale ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en daily

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Bjork en The Smile hebben vandaag allebei datums aangekondigd, en zijn allebei nog vrij in Augustus.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.609
  • Leuk
Waarderingen: roluf

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Lil Yachty met zijn nieuwe album zou heel tof zijn! Was nooit een groot fan van hem, maar dit nieuwe album heeft daar wel verandering in gebracht.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Snel… als in “ik zou maar gelijk kaarten kopen”-snel. Kan echt binnen een halfuur uitverkocht zijn.
Is het echt weer terug op die gekte ja? Dacht dat het pre-covid een beetje ingezakt was, kan me herinneren dat het zelfs een editie of twee helemaal niet uitverkocht...
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Is het echt weer terug op die gekte ja? Dacht dat het pre-covid een beetje ingezakt was, kan me herinneren dat het zelfs een editie of twee helemaal niet uitverkocht...

Dat klopt, maar dat is inmiddels alweer een aantal jaar terug. Heb in 2017 in juni zelfs nog kaarten gekocht (was de eerste keer dat ik überhaupt naar LL ging 😅)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.609
Is het echt weer terug op die gekte ja? Dacht dat het pre-covid een beetje ingezakt was, kan me herinneren dat het zelfs een editie of twee helemaal niet uitverkocht...
In 2020 was het binnen een dag uitverkocht volgensmij, is sindsdien alleen maar meer gewild geworden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
In 2020 was het binnen een dag uitverkocht volgensmij, is sindsdien alleen maar meer gewild geworden
Terwijl 2019 het (tot nu toe) laatste echt geweldige programma daar was.

Echt heel benieuwd of ze weer hun oude niveau gaan halen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.609
Terwijl 2019 het (tot nu toe) laatste echt geweldige programma daar was.

Echt heel benieuwd of ze weer hun oude niveau gaan halen.
Een chronisch gebrek aan festivals gedurdende 3 jaar doet ook wel wonderen natuurlijk :))
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken