Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind 300 euro wel aan de hoge kant, volgens mij koste het ticket vorig jaar 245,- euro.
Vond de verhoging bij Pinkpop dit jaar naar 275,- al hoog. Gaat Lowlands hier dan nog verder overheen?
Dat is de pest. Ook als het 300 wordt is het binnen een vloek en een zucht uitverkocht. Zolang dat zo blijft, is LL (of welk festival dan ook) ongetwijfeld niet snel geneigd om daar kritisch naar te kijken.
Zo'n beetje ieder festival in Nederland en België en buitenland heeft een flinke prijsstijging gekregen dit jaar van 10-20%, en in ieder topic zijn er mensen die denken dat ze er dan een betere line up voor terug gaan krijgen. Gaat niet gebeuren.
Zo'n beetje ieder festival in Nederland en België en buitenland heeft een flinke prijsstijging gekregen dit jaar van 10-20%, en in ieder topic zijn er mensen die denken dat ze er dan een betere line up voor terug gaan krijgen. Gaat niet gebeuren.
Dat is de pest. Ook als het 300 wordt is het binnen een vloek en een zucht uitverkocht. Zolang dat zo blijft, is LL (of welk festival dan ook) ongetwijfeld niet snel geneigd om daar kritisch naar te kijken.
Ik vraag mij dan af of het direct uitverkoopt. Door deze prijs is bij ons in ieder geval iedereen al afgehaakt, kan mij voorstellen dat dit voor meer gaat gelden. Tegen die tijd maar op ticketswap kijken of de prijzen beter worden…