Lowlands 2023

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
335
341
Is er nog een Helga's House of Pain/Magneetbar/Titty Twister/Sexyland achtig iets? En dan niet de Adonis.
Vorig jaar hadden ze voor het eerst de Current. Ik ben benieuwd of deze tent terug komt, want we hebben er nog niks over gehoord.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.780
2.378
Ik was afgelopen weekend op DTRH en ik mis echt een tent zoals The Swamp op Lowlands. Of überhaupt iets waar ze gewoon lekker wat dansbare gitaarmuziek draaien s'nachts. Maar The Swamp was echt de beste festivaltent waar ik in jaren ben geweest
Helemaal mee eens! Zoiets mogen ze zeker op Lowlands neerzetten, inclusief verrassingssets van punk bandjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Vorig jaar hadden ze voor het eerst de Current. Ik ben benieuwd of deze tent terug komt, want we hebben er nog niks over gehoord.
Ik hoop het wel ja, was vorig jaar iedere nacht onze 'uitwaaitent', waar iedereen van onze groep even kwam afdansen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
702
639
Helemaal mee eens! Zoiets mogen ze zeker op Lowlands neerzetten, inclusief verrassingssets van punk bandjes.

Nog even naar het blokkenschema van vorig jaar gekeken, maar eigenlijk was er gewoon geen optie voor wat gitaarmuziek in de nacht... Het enigste wat in de buurt kwam was Future Classics na de show van Hang Youth.
Dit was ook wel een punt van kritiek binnen onze groep vorig jaar, een groot festival als Lowlands zou iedere nacht toch wel iets van gitaarmuziek moeten hebben.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.780
2.378
Nog even naar het blokkenschema van vorig jaar gekeken, maar eigenlijk was er gewoon geen optie voor wat gitaarmuziek in de nacht... Het enigste wat in de buurt kwam was Future Classics na de show van Hang Youth.
Dit was ook wel een punt van kritiek binnen onze groep vorig jaar, een groot festival als Lowlands zou iedere nacht toch wel iets van gitaarmuziek moeten hebben.
Af en toe is de ArmadiLLow nog wel gezellig op dat gebied, maar vaak 's nachts ook niet. Een Heineken vind ik ook totaal geen sfeer hebben als je dat vergelijkt met de Steamer Club. Net als dat ik de Teddy geen hele leuke tent vind om 's nachts te gaan dansen.

Ik ga ook echt graag naar wat techno, dance etc. acts als de drukte in de tenten dat een beetje toelaat. Hoogtepunten in vorige jaren vond ik Identified Patient en SOPHIE in de X-Ray of een Floating Points, zowel in de India als de Bravo bijvoorbeeld, maar voor de afwisseling is één nachtje in een donker punk hol gewoon fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en davadude

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Eens, eigenlijk de enige naam waar ik warm van word. Nog niet live gezien maar ik heb de remix van Sor's eastwest van hun gehoord en die is eeeerg geil.
Maar niet leuk genoeg om daadwerkelijk de hacienda ervoor op te zoeken. Tenzij er gaten vallen in het spoorboekje, maar dat zal dit jaar niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Af en toe is de ArmadiLLow nog wel gezellig op dat gebied, maar vaak 's nachts ook niet. Een Heineken vind ik ook totaal geen sfeer hebben als je dat vergelijkt met de Steamer Club. Net als dat ik de Teddy geen hele leuke tent vind om 's nachts te gaan dansen.

Ik ga ook echt graag naar wat techno, dance etc. acts als de drukte in de tenten dat een beetje toelaat. Hoogtepunten in vorige jaren vond ik Identified Patient en SOPHIE in de X-Ray of een Floating Points, zowel in de India als de Bravo bijvoorbeeld, maar voor de afwisseling is één nachtje in een donker punk hol gewoon fijn.
Bring back the titty twister. Beste tent ooit. De boot in de swamp is daarbij kinderspel. En dezelfde host.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Eens, eigenlijk de enige naam waar ik warm van word. Nog niet live gezien maar ik heb de remix van Sor's eastwest van hun gehoord en die is eeeerg geil.
Ik sluit me hier ook bij aan! Die remix staat knalt sinds de 'release' regelmatig door mijn huis, echt een geweldige plaat. Ik vind de producties van Sim Fane sowieso erg cool dus ben wel benieuwd wat hij samen met SIROJ gaat laten zien.

Verder zit er echt precies niks tussen waar ik op voorhand al warm van wordt, maar ik kan me überhaupt geen enkele naam meer voor de geest halen die ik in de Hacienda gezien heb dus dit is al vooruitgang.

E: Zie net dat ze toevallig (of niet) een mixtape op Youtube gezet hebben. Lijkt me een aardig voorbeeld voor wat ze in de Hacienda gaan doen. Voor de liefhebbers of nieuwsgierigen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Ik vind dat best wel laat.... Je wil je toch een beetje voorbereiden en inluisteren... Met zon timetable valt vaak een groot gedeelte al af
Is het ook. Zet m'n playlist juist ook vol met de voor mij nog onbekende artiesten. Daar zitten er dan altijd aantal bij die je live wilt zien. Vervolgens bij het blokkenschema dan weer de frustratie dat de dingen die je wilt zien alsnog clashen. Maar heb het bij Lowlands nog niet anders meegemaakt dan dat het tijdschema pas kort van te voren komt. Alleen kon je vroeger niet zo makkelijk inluisteren, dus dat wist je ook niet wat je allemaal miste.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Gebruikers die dit onderwerp bekijken