Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.559
843
Sorry in mijn hoofd gaat de week heel snel.
Morgen dan de laatste namen?!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
233
230
Wat voor namen verwachten wij nog die bij de laatste drop? Vorig jaar waren het volgens mij voornamelijk Nederlandse of Belgische artiesten.

Zelf zou ik de volgende namen nog een leuke toevoegingen vinden; Spinvis, Banji, Elephant, Rats on Rafts, Queens Pleasure, Indian Askin.
Hoop ook wel heel erg op een Spinvis. En zoals eerder benoemd zie ik een Sef of Sticks ook nog wel toegevoegd worden.
 

GozerGast

Nieuw lid
4 jul 2023
1
0
Hallo allemaal, dit jaar eerste keer Lowlands voor mij. Wel al op meerdere keren op DTRH geweest en daar altijd redelijk vroeg geweest om een mooie campingplek te scoren. Ik vroeg me af hoe vroeg je er moet zijn voor camping 1, 2 of 3 bij LL.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.175
Hallo allemaal, dit jaar eerste keer Lowlands voor mij. Wel al op meerdere keren op DTRH geweest en daar altijd redelijk vroeg geweest om een mooie campingplek te scoren. Ik vroeg me af hoe vroeg je er moet zijn voor camping 1, 2 of 3 bij LL.
Gewoon vroeg in de ochtend. Camping 3 is meteen vol, 2 snel daarna en 1 na een paar uurtjes
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.824
2.455
Hallo allemaal, dit jaar eerste keer Lowlands voor mij. Wel al op meerdere keren op DTRH geweest en daar altijd redelijk vroeg geweest om een mooie campingplek te scoren. Ik vroeg me af hoe vroeg je er moet zijn voor camping 1, 2 of 3 bij LL.
Als je met een groep bent zodra het open gaat. Met een tentje kun je die er altijd nog wel tussen moffelen ergens.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
494
423
Een leuke hiphop naam die ik nog niet veel voorbij heb zien komen in lijstjes is Lancey Foux. Als er nog ruimte is in je route dan zou ik daar zeker eens kijken. Steekt voor mij echt boven veel hiphop namen uit in zijn subgenre!
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
744
727
Grandbrothers staat maandag de 21e in Groningen tijdens Noorderzon. Dat zou nog wel een leuke toevoeging zijn bij de laatste batch met namen
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Is er nog een Helga's House of Pain/Magneetbar/Titty Twister/Sexyland achtig iets? En dan niet de Adonis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken