Lowlands 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
+ “Weird Al” Yankovic, volgens de website van Mojo

 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
298
498
Weird Al zou geweldig zijn, maar op zijn website staat dat hij een afgeslankte tour doet die al in Mei is geëindigd. Zou het wel kloppen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Zijn eigen tourschema op Instagram. Wel onder de naam leyo.
Afgelopen jaar stond hij vaak ook al in de Desperados tent of de power wash.
Lijkt me niet dat hij solo een spot krijgt eerlijk gezegd. Daar is hij toch iets Partysquaderig voor volgens mij.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
922
632
Weird Al zou geweldig zijn, maar op zijn website staat dat hij een afgeslankte tour doet die al in Mei is geëindigd. Zou het wel kloppen?
Misschien speelt zijn film in het filmprogramma en heeft iemand (mag ik "een stagiair" zeggen?) dat verkeerd gezien en in het muziekprogramma gezet? Lijkt me iig sterk dat Weird Al ineens in die lijst staat zonder officiële bekendmaking.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
622
1.059
Wat voor namen verwachten wij nog die bij de laatste drop? Vorig jaar waren het volgens mij voornamelijk Nederlandse of Belgische artiesten.

Zelf zou ik de volgende namen nog een leuke toevoegingen vinden; Spinvis, Banji, Elephant, Rats on Rafts, Queens Pleasure, Indian Askin.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.561
5.414
Wat voor namen verwachten wij nog die bij de laatste drop? Vorig jaar waren het volgens mij voornamelijk Nederlandse of Belgische artiesten.

Zelf zou ik de volgende namen nog een leuke toevoegingen vinden; Spinvis, Banji, Elephant, Rats on Rafts, Queens Pleasure, Indian Askin.
Niet realistisch maar:
Ben Böhmer, The Walkmen, Brutus en Osees
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Wat voor namen verwachten wij nog die bij de laatste drop? Vorig jaar waren het volgens mij voornamelijk Nederlandse of Belgische artiesten.

Zelf zou ik de volgende namen nog een leuke toevoegingen vinden; Spinvis, Banji, Elephant, Rats on Rafts, Queens Pleasure, Indian Askin.
Frank Carter & The Rattlesnakes wellicht. Voor NL'se namen nog Personal Trainer en Wies lijkt me.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
398
495
Misschien speelt zijn film in het filmprogramma en heeft iemand (mag ik "een stagiair" zeggen?) dat verkeerd gezien en in het muziekprogramma gezet? Lijkt me iig sterk dat Weird Al ineens in die lijst staat zonder officiële bekendmaking.
Inmiddels van de website af, en je kon wel eens in de buurt zitten...we weten het binnen een maandje
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en davadude

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Wellicht hopeloos, maar mocht iemand nog een ticket overhebben voor Lowlands dit jaar, bied ik me graag aan om deze over te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

Gebruikers die dit onderwerp bekijken