Hoi! Ik loer ook al jaren mee maar onlangs toch maar eens een account aangemaakt om eens mee te babbelen. Al jaren trouw bezoeker van Lowlands en daarnaast ook elk jaar op BKS of DTRH te vinden.
Om maar direct met de deur in huis te vallen kijk ik ontzettend uit naar Beatenberg, Bombay Bicycle Club, Moderat, M83, & King Gizzard. Stuk voor stuk artiesten waar ik al jaren fanatiek naar luister, maar het er nog niet van is gekomen om ze eens live te mogen zien. (Tot dit jaar!!)
Daarnaast hoop ik ook zeker Clipping., Turnstile, Pusha T & Underworld mee te pakken. Vet veel zin in Clipping., waar ik mijn vriendin mee naar toe ga slepen omdat ze groot fan is van musical en Daveed Diggs (Hamilton) daar de vocalen doet. Onder het mom van 'lijkt wel wat op Loyle Carner ofzo..'.
Verder erg benieuwd naar Haunted Youth & Nusantara Beat. Nog niet eerder live mogen aanschouwen maar mocht dat roostertechnisch niet lukken dan zal dat er ongetwijfeld nog we eens van komen naast Lowlands. Tamino, Wende, John Coffey & Bicep zou ik ook graag (weer) eens zien, maar die zijn vaker in de buurt. Foals idem; wel benieuwd omdat die tegenwoordig met zn drieën spelen. Laatste album was echter niet zo m'n ding.
Qua nachtprogramma zien we op dat moment wel even hoe het gaat. Laatst een set gezien van Nia Achives, echt een aanrader. Klein beetje juice: Hoorde via via dat DJ Fafi Abdel Nour dit weekend was betrapt op het draaien van een SoundCloudset op Wildeburg. Hierbij jat ik vast de primeur van LifeOfYvonne (sorry Fafi)
Om nog even in te haken op ArjanZwolle probeer ik zelf Bizzey, die memetechno-club, YungBlud en de Jeugd een beetje te vermijden. Verder als de dood dat ik per ongeluk PinkPoptickets koop tijdens een slechte trip. Al met al moet 't vast lukken.
Verder ben ik nog niet al te diep in het programma gedoken, maar voel je absoluut vrij om me aanbevelingen te doen op basis van m'n lijstje!
Heel veel zin an!