Lowlands 2023

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Er staat dit jaar uiteindelijk echt veel op het programma dat ik wil zien, dus ik voel ook een beetje de behoefte. Kunnen jullie allemaal even wat negatieve punten aan LL noemen om die behoefte te onderdrukken (en dan bedoel ik echt negatieve punten, niet van die "ik ben te veel een perfectionist"-sollicitatiegesprek negatieve punten)?
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Begint toch steeds meer en meer te kriebelen om toch naar Lowlands te gaan.. Misschien de week van tevoren kijken of ik nog goedkoop een kaartje op de kop kan tikken.
Het kriebelt hier al sinds ik begin februari 's ochtends achter de pc zat en er niet doorheen kwam :oops:
Ik kan en wil niet geloven dat wij na al die jaren er dit jaar niet bij aanwezig zijn, dus de vrije dagen zijn al ingepland en de tent opgepoetst.
De laatste week nog een regendansje 🕺
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi en koekebakker

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
252
316
Er staat dit jaar uiteindelijk echt veel op het programma dat ik wil zien, dus ik voel ook een beetje de behoefte. Kunnen jullie allemaal even wat negatieve punten aan LL noemen om die behoefte te onderdrukken (en dan bedoel ik echt negatieve punten, niet van die "ik ben te veel een perfectionist"-sollicitatiegesprek negatieve punten)?
Het is echt tering druk en alles is takke ver lopen. Met een beetje pech sta je op maandagochtend uren in de file om brak naar huis te gaan.
Het is ook allemaal duur geworden joh, niet te doen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.778
2.378
Dat verre lopen heb ik vaker gelezen, als ik van de Alpha naar de Bravo zou lopen, is dat vergelijkbaar met Hotot naar Fuzzy Lop op DTRH of verder?
Naar de Bossa Nova / Rex en dan met het dubbele aantal mensen dat je voor je voeten loopt
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.778
2.378
Er staat dit jaar uiteindelijk echt veel op het programma dat ik wil zien, dus ik voel ook een beetje de behoefte. Kunnen jullie allemaal even wat negatieve punten aan LL noemen om die behoefte te onderdrukken (en dan bedoel ik echt negatieve punten, niet van die "ik ben te veel een perfectionist"-sollicitatiegesprek negatieve punten)?
's Nachts staan alle tenten zo vol dat mocht je iets van het nachtprogramma willen zien je dat doet met je neus in de oksel van de buurman rechts, de sigaret van de buurman achter tegen je broek en het snuifgeluid van de buurman links in je oor.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
702
639
Er staat dit jaar uiteindelijk echt veel op het programma dat ik wil zien, dus ik voel ook een beetje de behoefte. Kunnen jullie allemaal even wat negatieve punten aan LL noemen om die behoefte te onderdrukken (en dan bedoel ik echt negatieve punten, niet van die "ik ben te veel een perfectionist"-sollicitatiegesprek negatieve punten)?

Het is facking duur, heel druk en maandagochtend sta je uren in de file. Het blokkenschema is eigenlijk altijd kut met clashes en als je niet van techno houdt kan je beter om 23 uur naar je tent gaan. Het publiek interesseert de line up eigenlijk geen reet en wilt alleen maar feesten en leuke Insta foto's maken voor na het festival. Als je vrouw bent kan je ook alvast 5 uur reserveren voor de wachtrijen voor de toiletten. De grote biertjes zullen dit jaar ook nog eens slechts 15cl zijn en de muntprijs zal onderhand wel boven de 4 euro zijn.
Lowlands is gewoon zo kut, dat ik dit jaar voor de 10e keer ga, volgend jaar voor de 11e keer en het jaar daarna voor de 12e keer.
 
Laatst bewerkt:

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
326
413
Paar minuten gespendeerd om de site door te bladeren (Nederlands en Engels, ter vergelijking de faq 2022 uit de app gebruikt). Zoals aangekondigd komt er een bekerretoursysteem en het lijkt erop alsof de munten dit jaar nog blijven. Het blokkenschema moet iig deze maand komen, en als je het heel letterlijk leest voor 17 juli :unsure:

Tekst van de site hieronder:

Bekerretoursysteem
Dit jaar wordt op Lowlands een bekerretoursysteem ingevoerd.
Meer achtergrondinformatie en details over hoe dit in zijn werk gaat, volgen later.

Time Schedule
The full time and day schedule will be published one month ahead of the festival.

Tokens
We work with tokens at Lowlands.

 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
252
316
Naar de Bossa Nova / Rex en dan met het dubbele aantal mensen dat je voor je voeten loopt
Sta je dan ook nog op camping 1,5 of 6 kun je er nog 15 kilometer per dag bij optellen. De route van de auto naar de camping is een ware strijd, to be honest, niet iedereen haalt het, helemaal kapot kom je op de camping aan. Daarnaast mogen vrijwilligers al eerder het terrein op, dus ook met 45 uur van te voren in de rij staan kun je een goede plek wel vergeten.

Vorig jaar werden er trouwens mensen wakker, drijvend in de schijt, toen een rioolbuis op de camping geknald was. Het kan je zo maar gebeuren!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.778
2.378
Paar minuten gespendeerd om de site door te bladeren (Nederlands en Engels, ter vergelijking de faq 2022 uit de app gebruikt). Zoals aangekondigd komt er een bekerretoursysteem en het lijkt erop alsof de munten dit jaar nog blijven. Het blokkenschema moet iig deze maand komen, en als je het heel letterlijk leest voor 17 juli :unsure:

Tekst van de site hieronder:

Bekerretoursysteem
Dit jaar wordt op Lowlands een bekerretoursysteem ingevoerd.
Meer achtergrondinformatie en details over hoe dit in zijn werk gaat, volgen later.

Time Schedule
The full time and day schedule will be published one month ahead of the festival.

Tokens
We work with tokens at Lowlands.

De munten en het bekersysteem zal gewoon hetzelfde zijn als op DTRH neem ik aan
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
De munten en het bekersysteem zal gewoon hetzelfde zijn als op DTRH neem ik aan
En daar ging het eigenlijk wel prima. (superschoon festival). Alleen op Lowlands neem ik wel iets mee om mn beker tussentijds in op te bergen, dat was soms wel een gehannes.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Als het tropisch warm is en je bent een niet zo lange vrouw dan moet je je mond dicht houden. Letterlijk anders sta je met een beetje pech de 4 dagen niet gewassen okselharen van je buurman uit te spugen. Dat kan natuurlijk op elk festival gebeuren, maar gelukkig staat er op Lowlands dan wel weer iemand met een bos wortelen omgeknoopt die je als troost een hapje aanbiedt.
 

Laura1617899696

Playlistbediener
27 apr 2017
5
20
weet iemand of de laatste week de tickets worden vrijgegeven voor ticketswap (net als met BKS, meende ik?)? dit doorverkoop systeem werkt voor geen meter..
 

fernak

Playlistbediener
1 jun 2019
17
7
In de laatste mail van lowlands stond dit

Binnenkort worden meer namen bekendgemaakt. Op lowlands.nl is een uitgebreide omschrijving van de aangekondigde acts te vinden en via de officiële Lowlands 2023 Spotify-playlist kan alvast worden beluisterd wie er deze zomer naar Lowlands komen.

Dus er komen echt nog namen gelukkig!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken