Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik hoop heel erg voor je dat ik ongelijk heb haha. Ik ga King Gizzard sowieso zien, Loyle Carner lijkt me ook erg gaaf. Loyle kan in principe ook prima in de Bravo vóór King Gizzard
Kan natuurlijk prima dat Loyle Carner als voorlaatste act staat in de Bravo
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.553
Carl Cox draait zaterdag in Amsterdam. Wellicht vrijdag op Lowlands na Underworld? Wel 2 Britse klassiekers natuurlijk.
 

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Mijn favoriete dag wordt toch echt wel de zaterdag met Dee Diggs, BICEP, Avalon Emerson, Eliza Rose, David Vunk, Job Jobse, Underworld, en als afsluiter natuurlijk Charlotte de Witte! 🤩

Om nog maar te zwijgen over dat festival-engeltje wat mij een paar maanden geleden is komen vertellen dat als special guest Tiësto komt 🤭🤗
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Mijn favoriete dag wordt toch echt wel de zaterdag met Dee Diggs, BICEP, Avalon Emerson, Eliza Rose, David Vunk, Job Jobse, Underworld, en als afsluiter natuurlijk Charlotte de Witte! 🤩

Om nog maar te zwijgen over dat festival-engeltje wat mij een paar maanden geleden is komen vertellen dat als special guest Tiësto komt 🤭🤗
Wacht snap ik de sarcase me niet, of heb je hoop je dat al deze namen op zaterdag staan?

Underworld, Bicep staan op vrijdag in ieder geval. Vunk/ Rose / Dee Digs zijn nog niet van bekend op welke dag ze staan. Charlotte en Job inderdaad wel op zaterdag.

zie ook: https://forum.festileaks.com/threads/dagindeling-artiesten-lowlands.1224/
 

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Wacht snap ik de sarcase me niet, of heb je hoop je dat al deze namen op zaterdag staan?

Underworld, Bicep staan op vrijdag in ieder geval. Vunk/ Rose / Dee Digs zijn nog niet van bekend op welke dag ze staan. Charlotte en Job inderdaad wel op zaterdag.

zie ook: https://forum.festileaks.com/threads/dagindeling-artiesten-lowlands.1224/
Valt niet veel aan te snappen. LOL
Dit zou gewoon mijn favoriete indeling zijn. En net als die dagindeling die jij post is mijn lijstje ook maar gewoon geruchten en giswerk.

Verder ben ikzelf ervan overtuigd dat ze de zaterdag aanhouden voor alle Dance/Electro muziek, waaronder Underworld en Bicep dus ook vallen.


Maar we zullen het heel snel te weten komen, althans dat hoop ik! 🤞😅
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.553
Valt niet veel aan te snappen. LOL
Dit zou gewoon mijn favoriete indeling zijn. En net als die dagindeling die jij post is mijn lijstje ook maar gewoon geruchten en giswerk.

Verder ben ikzelf ervan overtuigd dat ze de zaterdag aanhouden voor alle Dance/Electro muziek, waaronder Underworld en Bicep dus ook vallen.


Maar we zullen het heel snel te weten komen, althans dat hoop ik! 🤞😅
Het is al bevestigd dat Underworld op vrijdag staat.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Valt niet veel aan te snappen. LOL
Dit zou gewoon mijn favoriete indeling zijn. En net als die dagindeling die jij post is mijn lijstje ook maar gewoon geruchten en giswerk.

Verder ben ikzelf ervan overtuigd dat ze de zaterdag aanhouden voor alle Dance/Electro muziek, waaronder Underworld en Bicep dus ook vallen.


Maar we zullen het heel snel te weten komen, althans dat hoop ik! 🤞😅
Veel uit dat topic is gewoon logish tourschemas invullen, de podcast luisteren en andere bronnen. Lowlands is ook zeker niet een festival waarbij ze Dance/Electro gaan centreren op 1 dag, want het halve publiek komt daarvoor. Maar blokkenschema zal niet heel lang meer zijn inderdaad!
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
390
BICEP clasht met Underworld. Daar gaan ze crowd control toepassen. Dan denk ik overigens dat ik ga knallen bij BICEP. Heb alle Underworld knallers live nog genoeg in herinnering.
 
  • Leuk
  • Grrr
Waarderingen: mgbss en davadude

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
BICEP clasht met Underworld. Daar gaan ze crowd control toepassen. Dan denk ik overigens dat ik ga knallen bij BICEP. Heb alle Underworld knallers live nog genoeg in herinnering.

Ik dacht ik heb iets gemist, dus snel op de website kijken, maar nee....

Wel zie ik dat bij Programma de keuze Film is toegevoegd, dus dit deel zal vandaag of morgen wel komen
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en koekebakker

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
BICEP clasht met Underworld. Daar gaan ze crowd control toepassen. Dan denk ik overigens dat ik ga knallen bij BICEP. Heb alle Underworld knallers live nog genoeg in herinnering.
Ik denk zelf dat Underworld gaat clashen met het begin van de eerste Bravo set, dan zou Bicep dus eerder clashen met de headliner. Ook crowd control, maar net anders.

We gaan het zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en smearsel

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Ik denk zelf dat Underworld gaat clashen met het begin van de eerste Bravo set, dan zou Bicep dus eerder clashen met de headliner. Ook crowd control, maar net anders.

We gaan het zien!
Dit is ook mijn verwachting! Kijkend naar de timetable van vorig jaar zou het logisch zijn als de Bravo headliners precies klaar zijn op het moment dat de Alpha headliners beginnen.

Het programmeren van een dansbare Alpha act tijdens de start van de Bravo after vind ik overigens een hele slimme zet als het om crowd control gaat. Denk dat je vooral op zaterdag gaat merken dat de Bravo een stuk minder druk is, met Charlotte de Witte er tegenover. Het was ook wel nodig, want je kon tijdens het nachtprogramma op die dag soms echt je kont niet keren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken