Lowlands 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Ik wacht al jaren op een langere X-ray. Het is echt niet te doen in de nacht.
Vind de X-Ray verder wel fantastisch zoals hij is. Heb in dergelijke gevallen dan liever dat het programma zo ingericht wordt dat het rustiger wordt door spreiding van de menigte dan door bestaande tenten dan maar groter te maken.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
363
Nauwelijks bekers op de grond bij DTRH? Als ik drinken ging halen pakte ik op weg naar de bar gewoon bekers van de grond op, die lagen er altijd volop.
Vanuit eerdere jaren gewend om op 3 lagen plastic bekers te moeten lopen na een show op de main stage, dan kan ik het aantal wat jij onderweg op kon pakken wel "nauwelijks" noemen inderdaad.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
Om 11 uur nieuwe ronde...nieuwe kansen? De site-update is niet voor niets
Ik ben niet IT'er genoeg, maar ik gok dat ze op de achtergrond de app testen. De website en de app zullen dezelfde brondata gebruiken anders is onderhoud niet te doen.. ofwel het kan ook nog een week duren :ROFLMAO: .

1 ding is zeker over 4 weken staan de spullen al gepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en koekebakker

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
28
54
Ik ben benieuwd of er dit jaar weer live podcast opnames zijn in Adonis, vond dat vorig jaar een leuke toevoeging
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
De laatste 11 namen zijn er met o.a. 070 shake en Sophie Straat. Blokkenschema nog niet.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
070 shake; Sophie Straat; Aya; Bombino; Cherise; Christian Lee Hutson; Emojiii; Fanfara Station; Ploegendienst; Mandy Indiana; They Hate Change

Hopelijk zonder tikfouten
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Echt heel blij met Sophie Straat.
070 Shake op DTRH was heel nice, maar ga ik skippen als er iets redelijks tegenover staat.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
De laatste 3 rondjes namen zijn toch wel een beetje teleurstellend. Ook hier mis ik wat relevante Nederlandse indienamen. Tegelijkertijd niet de usual suspects en over het algemeen een mooi programma.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Heel vervelend dat ze dat altijd in video's doen zonder eindoverzicht met alle namen. 3voor12 heeft het wel uitgeschreven:

"Hoezee, daar zijn de laatste namen voor Lowlands! Op de valreep bevestigd: hiphop-artiest 070 Shake (een van de grote hoogtepunten van Down The Rabbit Hole), de Amsterdamse protestzangeres Sophie Straat, experimentele elektronica-artiest aya (dj-set), Toeareg-muzikant Bombino, Nederpunk-mannen Ploegendienst, de heftige Industrial noiserock Mandy, Indiana, de breakbeat-hiphop van They Hate Change (hoogtepuntje op Le Guess Who!), naast ook: Cherise, Christian Lee Hutson, EMOJIII, Fanfare Station."

They Hate Change was tof op Le Guess Who?; Mandy, Indiana vond ik heel goed op Roadburn 2022 en Bombino kun je er ook prima bij hebben. Edit: Aya ook een vette toevoeging.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
070 Shake was de Fuzzy eigenlijk wat te klein, die gaan wel in de India/Heineken staan hoor. Al dan niet vroeg op de dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken