Lowlands 2023

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Zelf ook Aftersun pas in de bios gezien, redelijke film, maar lijkt mij moeilijk om bij wakker te blijven op een festival. Asteroid City ook gezien en echt een ongelooflijke sterrencast en erg leuk voor liefhebbers van Wes Anderson films, maar ook vrij taai qua verhaal.

Voor de rest eigenlijk maar 1x naar een film geweest op Lowlands en dat was vorig jaar met Studio 666. Ben er toen vooral heen gegaan door het saaie nachtprogramma van vorig jaar en het feit dat het een film van Foo Fighters was.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en koekebakker

JustinFesti

Nieuw lid
17 jul 2023
1
0
Hoe gaat eigenlijk dit jaar het betalingssysteem eruit zien? Had meegekregen dat ze de muntjes in de ban wouden doen?
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
344
628
Want iedereen is daar geweest en snapt nu wat je bedoelt?

Het muntsysteem wordt gebruikt, waarbij er aparte munten zijn voor bekers. Je krijgt een gratis bekermunt (ander type munt) bij binnenkomst, en bij het inleveren van een beker krijg je altijd een nieuwe, gratis beker of een gratis bekermunt. Indien je de beker(munt) verliest betaal je een normale munt voor een nieuwe beker(munt).
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
363
Het muntsysteem wordt gebruikt, waarbij er aparte munten zijn voor bekers. Je krijgt een gratis bekermunt (ander type munt) bij binnenkomst, en bij het inleveren van een beker krijg je altijd een nieuwe, gratis beker of een gratis bekermunt. Indien je de beker(munt) verliest betaal je een normale munt voor een nieuwe beker(munt).
Een normale munt betalen voor een beker(munt) is bijna niet nodig. in het geval van DTRH zijn ze aardig vrijgevig met de bekermunten. Ook bij het naar buiten lopen bij de speciaalbier bar kreeg je (zonder bekermuntje in te levereren) een bekertje, wanneer je die weer inleverde bij de bar kreeg je daar ook weer een muntje voor. Zo waren er nog wel meer opties om zeker te zijn dat je geen muntje hoeft te betalen voor een bekermunt. Wie 't kleine niet eert.. ;)

Het werkt allemaal prima, nauwelijks bekertjes op de grond en wanneer het schoner is zijn mensen ook minder snel geneigd om overige troep op de grond te gooien.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
Lowlands gaat dit zelf ook wel communiceren, maar niet eerder dan een week van te voren. Vergeet niet dat 70% van de mensen dan pas begint met iets van een voorbereiding.

Ik zie net dat er op de website een keuzemenu is toegevoegd per dag en tent (werkt overigens nog niet). Volgens mij was dit gisteren nog niet, dus misschien toch deze week al info🤞
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Lowlands gaat dit zelf ook wel communiceren, maar niet eerder dan een week van te voren. Vergeet niet dat 70% van de mensen dan pas begint met iets van een voorbereiding.

Ik zie net dat er op de website een keuzemenu is toegevoegd per dag en tent (werkt overigens nog niet). Volgens mij was dit gisteren nog niet, dus misschien toch deze week al info🤞
Hoei! Dat zou wat zijn, verheugingsfactor 10!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Lowlands gaat dit zelf ook wel communiceren, maar niet eerder dan een week van te voren. Vergeet niet dat 70% van de mensen dan pas begint met iets van een voorbereiding.

Ik zie net dat er op de website een keuzemenu is toegevoegd per dag en tent (werkt overigens nog niet). Volgens mij was dit gisteren nog niet, dus misschien toch deze week al info🤞
Current staat niet meer in de dropdown. Benieuwd of er nog een nieuwe tent bijkomt
 
  • Thinking
  • Wow
Waarderingen: piep en koekebakker

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Als de Current (om wat voor reden) ontbreekt, dan zou ik wel een beetje balen.
Ben er vorig jaar volgens mij helemaal niet binnen geweest. Leek me op zich wel een leuke tent maar de rijen waren vaak te groot.

Hoop wel dat ze met een alternatief komen, al was het maar om de drukte in de nacht wat te spreiden. Daarnaast is een beetje afwisseling in de nacht ook leuk. Hopelijk daarom zoals eerder voorgesteld iets in de sfeer van de Swamp op DTRH (of de oude verdwenen tenten op Lowlands).
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Ben er vorig jaar volgens mij helemaal niet binnen geweest. Leek me op zich wel een leuke tent maar de rijen waren vaak te groot.

Hoop wel dat ze met een alternatief komen, al was het maar om de drukte in de nacht wat te spreiden. Daarnaast is een beetje afwisseling in de nacht ook leuk. Hopelijk daarom zoals eerder voorgesteld iets in de sfeer van de Swamp op DTRH (of de oude verdwenen tenten op Lowlands).
We konden vorig jaar vrij makkelijk in de Current komen en hebben daar de nachten een beetje rondgebracht. Met onze grote groep is het altijd lastig om iedereen samen te krijgen, maar amapiano is voor iedereen leuk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken