Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Zin in!

Ziet er naat uit dat het gelukkig een stuk koeler gaat worden. Beetje regen is ook traditie. Blij mee.

Hoe laat mikken jullie om voor de poorten van de camping te staan?

Wat betreft line-up kijk ik vooral uit naar arctic monkeys, jungle, coloray, glass animals, slowthai, caribou en natuurlijk het ijzersterke nachtprogramma.

Wat jullie?
13.00 en dan hopen dat er nog plek is op camping 4.

Ik kijk uit naar Biig Piig, Fred again, en Liam.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.
Helemaal met je eens!
Het lastige aan een Opposites is dat het mijn muziek helemaal niet is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er geen markt mee bedienen.
Het blijkt sowieso uit meer dingen dat er in Nederland veel minder plek is voor alternatieve programmering (zie ook de verpoppiesering van 3FM).
Blijkbaar doen hiphop, pop en singer songwriters het gewoon heel goed op de Nederlandse markt, anders zouden ze het vast niet programmeren..
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Scheelt dat zoveel? Als ik me het goed herinner was de Teddy ook zo groot op DTRH.
Ja, dat scheelt flink. Kijk maar op mijn foto een paar pagina’s terug. Blijkbaar kunnen ze stukjes “midden” weglaten.

Ondanks dat het ook niet mijn allerfavorietste line-up is, en een kneiterdrukke werkweek vooraf, ben ik nu toch wel flink aan het aftellen. ZIN IN!
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll en daily

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zegde Sam Fender Werchter ook niet af vanwege hetzelfde issue? Want als dat zo is, moet die kerel echt op een cursus 'hoe gebruik ik mijn stem op een manier dat het niet alles helemaal naar de klote helpt'.

Wat betreft Aurora, goede show op Øya! Wel op een gegeven moment naar Kvelertak gegaan, maar toch een uur gezien. Was echt wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Nog steeds kurkdroog in Biddinghuizen. Dat wordt nog wat om die haringen in de grond te krijgen. Sterkte😉
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
16
13
Als Sam Fender inderdaad afzegt; wat betekent dat voor blokkenschema? Gallagher als Bravo-afsluiter en De Jeugd van Tegenwoordig voor The Opposites? ;)

Vrees dat ze hoogstens een kleine NL vervanger vinden (niveau Pip Blom / Jungle by Night / Son Mieux) en de Bravo verder doorschuift die dag. Zou wel flinke opschudding zijn voor mijn route
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Hoezo? Kan De Staat niet dan?

bubble gum GIF by De Staat
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Als Sam Fender inderdaad afzegt; wat betekent dat voor blokkenschema? Gallagher als Bravo-afsluiter en De Jeugd van Tegenwoordig voor The Opposites? ;)

Vrees dat ze hoogstens een kleine NL vervanger vinden (niveau Pip Blom / Jungle by Night / Son Mieux) en de Bravo verder doorschuift die dag. Zou wel flinke opschudding zijn voor mijn route
Dat lijkt mij niet toch? De hele tijdstafel omgooien door 1 afzegging?

Hopelijk gewoon een 1:1 vervanging voor ome Sam, en dat dit dan waarschijnlijk een kleinere naam is is dan spijtig, maar niks meer aan te doen.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Dat lijkt mij niet toch? De hele tijdstafel omgooien door 1 afzegging?

Hopelijk gewoon een 1:1 vervanging voor ome Sam, en dat dit dan waarschijnlijk een kleinere naam is is dan spijtig, maar niks meer aan te doen.
Gaat ook niet gebeuren, zijn plek wordt dan gewoon opgevuld door mogelijke vervanger
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Als er dan toch een vervanger moet komen? Doe dan GHUM echt een lekkere band zijn op toer langs div festivals en hebben een fantastich nieuw album uit. Wat echt lekker weg luisterd. Lekkere rauwe stem. Spaans en Engels door elkaar Check dit. Dit is een band om in de gaten te houden. Naar mijn idee LL waardig.
Maar goed ik doe de planning niet. Helaas.🤭🤫😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Uiteraard zijn het geen stemproblemen bij Sam Fender. De annuleringen zijn hem niet kwalijk te nemen, maar de uitleg maakt het ongeloofwaardig. 9 kansen op 10 is het eerder mentaal, wat natuurlijk delicater is.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.

Je bent lang niet de enige hoor! Jij en ik zijn volgens mij wel flink in de minderheid hier van de mensen die deze editie bijna een belediging vinden tegenover de Lowlandsganger. Laat je hier niet weg plagen door de diehard Lowlands fans die er zelfs naartoe zouden gaan voor 400 euro met een zuinige line-up. :p

Ik kan tevens aanraden om volgend jaar bij BKS of DTRH te kijken. Die hebben - naar mijn mening - Lowlands hard ingehaald qua line-up en waarschijnlijk ook beleving.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Jack Harlow cancelt Reading & Leeds shows van 27 & 28 Augustus (ivm VMA’s). Neem aan dat hij weekend ervoor wel optreed in Tampere, Lowlands en Pukkelpop
 

Bijlagen

  • 58D6B584-777A-4347-9B22-F2C346AAD567.jpeg
    58D6B584-777A-4347-9B22-F2C346AAD567.jpeg
    247,3 KB · Weergaven: 15

Gebruikers die dit onderwerp bekijken