Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Overigens is Jon Hopkins wel echt een aanrader om te gaan zien, mocht je van elektronische muziek houden. Zijn show is echt subliem.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Must see:

Tame Impala
New Order
Royal Blood
Billie Eilish
TGTBTQ
Jon Hopkins
Jorja Smith
Denzel Curry
Vaccines
The Streets
Weval

Leuk:
Asap Rocky
Anderson.Paak (al vaak gezien)
National (al vaak gezien)
Franz Ferdinand (al vaak gezien)
Giorgio Moroder
James Blake
Jungle
Kalkbrenner
Helena Hauff
Marcel Dettman
Ziggy Marley
Whitney
Dub Inc
Idles (zie ik komende maand al voor tweede keer)

Mijden:
21 Pilots
My Baby

En nog een paar namen te ontdekken ;-)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Overigens is Jon Hopkins wel echt een aanrader om te gaan zien, mocht je van elektronische muziek houden. Zijn show is echt subliem.
Ja denk dat ik daar idd wel bij ben.

Overigens noemde ik net Earl Sweatshirt, maar die staat in hetzelfde weekend op Woodstock, dus ik denk dat daar een streep door kan helaas..
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Limp Bizkit mag ook wel komen! Zelf hoop ik nog enorm veel op Lana del Rey of Florence maar ben bang dat dit te hoog gegrepen namen zijn.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Limp Bizkit mag ook wel komen! Zelf hoop ik nog enorm veel op Lana del Rey of Florence maar ben bang dat dit te hoog gegrepen namen zijn.

Ik denk niet dat Florence te hoog gegrepen is, gezien het goed in hun tourschema zou passen om naar LL te komen. Lana del Rey zou ook heel gaaf zijn
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Must see's nu al ja? Nou vooruit dan:
IDLES (ik bedenk me net dat ik deze band 5x ga zien dit jaar), Billie Eilish, Denzel Curry, Tame Impala, New Order, Marc Rebillet, The Chats en Thomas Azier.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Lil Uzi Vert, eigenlijk weer een naam die ik niet zo gauw aan zag komen (zeker omdat ie ook op WOO HAH staat). Ben er niet mega bekend mee eerlijk gezegd. Oké naam I guess..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Whuuuuuuut, klasse naam!!! Denzel Curry, Lil Uzi, tof! A$AP ik dan wel weer minder mee. Joey Bada$ zie ik ook wel zitten trouwens.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Hele dikke naam, maar wel beetje lullig voor woohah waar hij zaterdag headliner is hahaha. Ik ben er iig heel blij mee!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Je sterke, onverwachtse naam weer. Volgensmij binnen zijn genre wel een goeie, maar zelf trekt het me niet zo.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Kan iemand mij vertellen wat ik moet gaan luisteren van Lil Uzi Vert?
Ik ben normaal gesproken niet zo van van die nieuwe generatie rappers met regenboogkleuren in hun haar en hun gezicht vol met tattoos. Bij gezichttattoo's denk ik altijd meer aan crackverslaafden
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zoooooooooo deze zag ik echt niet aankomen ! Echt een hele goede/toffe hiphopnaam .
Ik heb nu al keuzestress met wat ik allemaal wil luisteren voor Lowlands, hoe moet het dan op lowlands zelf ?

Inderdaad nog even Joey Badass erbij en dan hoeft er wat mij betreft geen hiphop naam weer bij :)
 

christaverheijen

Playlistbediener
20 mrt 2019
7
0
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.

De enquête kun je hier invullen:
http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_ebyIH8rfAhCGBfv

SUPER bedankt alvast!
Groetjes Christa
 

senec

Playlistbediener
30 jan 2019
6
6
Kan iemand mij vertellen wat ik moet gaan luisteren van Lil Uzi Vert?
Ik ben normaal gesproken niet zo van van die nieuwe generatie rappers met regenboogkleuren in hun haar en hun gezicht vol met tattoos. Bij gezichttattoo’s denk ik altijd meer aan crackverslaafden
Als je (nog) geen fan bent van 'nieuwe generatie' rappers zou ik eerlijk gezegd eerder Denzel Curry aanraden. Gaat mee in het nieuwe geluid (maar naar mijn mening nog wel toegankelijk als je niet van de sound houdt) en heel uniek en steengoed. (CLOUT COBAIN, SUMO, VENGEANCE).

Ik zou voor lil uzi in ieder geval XO TOUR of Super Saiyan checken. Maar als je al begint over gezichttatoos en regenboog haar kan ik me niet snel voorstellen dat dit je heel erg aanspreekt :p
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hmm, jammer weer een rapper (nee geen hiphop). Hoeft voor mij niet zo, maar dat is persoonlijk natuurlijk ;-)
Geef mij maar My Baby ....hahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken