Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Had tot nu toe toch een tikje meer verwacht van deze aankondiginngsweek. Vraag me ook af wat zo'n Vaccines nog op Lowlands staat te doen.

Misschien werken ze toe naar iets groots?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Heeft iemand hem eens live gezien? En zo ja, is het de moeite?
Stond in Ziggo Dome in voorprogramma van The Weeknd (de XO tour dus, was twee dagen voor XO Tour Llif3 werd gedropt zie ik). Was niet heel bijzonder optreden, vond er niet veel energie inzitten, maar ook niet superslecht. Maar de afgelopen 2 jaar kan er veel veranderd zijn natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Had tot nu toe toch een tikje meer verwacht van deze aankondiginngsweek. Vraag me ook af wat zo’n Vaccines nog op Lowlands staat te doen.

Misschien werken ze toe naar iets groots?
Het zijn ook "maar" 3 namen pas. MIsschien verkijk je er een beetje op, en dat is ook een beetje wat die losse aankondigingen doen denk ik, je gaat iedere stuiver 10x omdraaien nu het niet in een lading zit. Maar toch zijn het 3 redelijk prima namen hoor. James Blake vind ik echt heel tof, ik kan altijd erg diep gaan op zijn muziek.. en dat nieuw album benieuwd me ook weer hoe dat live gaat uitpakken.

The Vaccines vind ik niet eens zo slecht, ik denk dat ik ze oversla. Maar mocht het niet zo zijn dan zou ik me er prima kunnen vermaken. Dat eerste album blijft nog steeds best leuk. Laatste 2 albums ben ik ze wel uit het vizier geraakt. Lil Wayne? Lil John? Lil Yachty, onee ik bedoel Lil Pump, onee Lil Kleine, onee ik bedoel Lil Krany of is het toch Lil Uzi? Nouja ik moet zeggen dat ik me daar nooit in verdiept heb. En dat ga ik dus doen.

Maar het is gewoon een vrij grote naam, en een Woo Hah headliner boeken is altijd prima.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
649
Had tot nu toe toch een tikje meer verwacht van deze aankondiginngsweek. Vraag me ook af wat zo’n Vaccines nog op Lowlands staat te doen.

Misschien werken ze toe naar iets groots?
Ik vind het tot nu toe juist zeer mooi wat ze nog aankondigen. Zeker gezien de namen die al in de eerste drop zaten en de opmerking van EvE daarbij dat zo goed als alle grootste namen daar al bij zaten. Dat ze nu nog met deze redelijk grote namen aankomen, valt mij juist alles mee. We weten natuurlijk niet wanneer we een vervanger voor The Prodigy kunnen verwachten en Florence zal pas na haar Ahoy show bevestigd worden... ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dennis1808 wrote:

Raskolnikov wrote:
Mijden:



Raskolnikov wrote:
My Baby


Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.

Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.
1f609.svg
Grappig dat velen hier zoveel nadruk op leggen. My Baby heeft de afgelopen vijf jaar zo'n beetje elk europees festival meerdere keren plat gespeeld . Lijkt me toch dat het een prima festival act is!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
mattman wrote:
Had tot nu toe toch een tikje meer verwacht van deze aankondiginngsweek. Vraag me ook af wat zo’n Vaccines nog op Lowlands staat te doen.

Misschien werken ze toe naar iets groots?

Ik vind het tot nu toe juist zeer mooi wat ze nog aankondigen. Zeker gezien de namen die al in de eerste drop zaten en de opmerking van EvE daarbij dat zo goed als alle grootste namen daar al bij zaten. Dat ze nu nog met deze redelijk grote namen aankomen, valt mij juist alles mee. We weten natuurlijk niet wanneer we een vervanger voor The Prodigy kunnen verwachten en Florence zal pas na haar Ahoy show bevestigd worden…
1f609.svg
Het is ook gewoon een kwestie van "wennen". Voor een uitverkochte editie is dit denk ik prima (als je kaarten moet verkopen heeft een batch denk ik wel meer impact). Ze hebben me de eerste dag helemaal NIET weten te verrassen met James Blake, gezien we die al van mijlenver zagen aankomen (wel leuke naam). En 2x totaal onverwacht met The Vaccines en Lil Uzi Vert. Het is net of een kalender hebt waar op iedere werk dag een snoep je zit die je iedere dag mag pakken. Je weet alleen niet wat het smaak is van dat snoepje tot je hem mag opeten :).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
649
visdave34 wrote:

Dennis1808 wrote:

Raskolnikov wrote:
Mijden:



Raskolnikov wrote:
My Baby


Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.


Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.
1f609.svg


Grappig dat velen hier zoveel nadruk op leggen. My Baby heeft de afgelopen vijf jaar zo’n beetje elk europees festival meerdere keren plat gespeeld . Lijkt me toch dat het een prima festival act is!
Achja, nadruk... Het is een beetje een tegenbeweging, omdat ik juist alleen maar positieve reacties zie van mensen die het fantastisch vonden (die ik niet begrijp). Ik heb ze één keer gezien (Motel Mozaïque, 2016 ofzo?) en was na 20 minuten al klaar met de eentonigheid van het optreden. En ja, ik heb het optreden wel uitgekeken en het werd er (voor mij) niet beter op. Een uur lang nagenoeg dezelfde beats, in hetzelfde tempo, met per nummer net een ander riffje. Ik kon er niks mee.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Lil Uzi zegt mij weinig. Ben een hiphopliefhebber, maar niet van deze soort. Zie wel dat één nummer al meer dan 1 miljard keren is gestremd, dus populair is het sowieso wel. Dus wellicht een kijkje nemen als er niks anders is.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik vind My Baby ook echt een zaadband, maar blij dat ze er staan; kan ik dan iets anders checken!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.154
2.090
visdave34 wrote:

Dennis1808 wrote:

Raskolnikov wrote:
Mijden:



Raskolnikov wrote:
My Baby


Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.


Blij dat ik niet de enige ben die ze live helemaal kut vind.
1f609.svg


Grappig dat velen hier zoveel nadruk op leggen. My Baby heeft de afgelopen vijf jaar zo’n beetje elk europees festival meerdere keren plat gespeeld . Lijkt me toch dat het een prima festival act is!

Ik heb my baby een paar keer gezien en vond het in eerste instantie echt heel vet, maar ben er tegenwoordig totaal op uitgekeken. Steeds maar hetzelfde, nummers zijn niet uit elkaar te halen en praktisch dezelfde sets. Vind het mooi geweest en ben een beetje klaar met deze act. Was leuk voor een paar jaar maar nu houdt het op
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Lil Uzi zegt mij weinig. Ben een hiphopliefhebber, maar niet van deze soort. Zie wel dat één nummer al meer dan 1 miljard keren is gestremd, dus populair is het sowieso wel. Dus wellicht een kijkje nemen als er niks anders is.
Vast iemand die zijn PC aan heeft laten staan met dat nummer op repeat.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
565
215
Waarom gaat het nu weer over My Baby? Een flink aantal pagina's geleden heeft iedereen daar al over gezegd hoe kut hij/zij het vindt.
 

miike

Playlistbediener
20 mrt 2019
16
1
Op festileaks staat een artikel dat Black Keys uitgesloten zou zijn voor LL en PkP doordat ze op dat 50 year Woodstock festival staan. Feit dat ze dat weekend in Engeland zijn lijkt me toch juist een teken dat ze wél de oversteek zouden kunnen maken naar een PkP of Lowlands? Zou dat wel een geweldige vervangende headliner van The Prodigy vinden.

Woodstock is in Amerika.

(Hoe kan ik iemand citeren?)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
814
506
Feit dat ze dat weekend in Engeland zijn lijkt me toch juist een teken dat ze wél de oversteek zouden kunnen maken naar een PkP of Lowlands?

Woodstock is in de buurt van New York. Die oversteek lijkt me iets minder voor de hand liggend.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Bodega komt naar Lowlands. Posten zojuist hun tourschema voor augustus op Facebook en Löwlands staat er tussen.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Bodega komt naar Lowlands. Posten zojuist hun tourschema voor augustus op Facebook en Löwlands staat er tussen.

Goede vondst! Zat net te denken dat er bij de voor mij onbekende namen nog geen top ontdekking tussen zit. De namen die ik al kenden vind ik heel goed, maar alles dat ik niet ken ligt me ook gewoon niet zo. Bodega kenden ik niet maar het eerste nummer wat ik hoor klinkt al heel goed! Deze ga ik zeker even goed luisteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken