Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Niet echt iets voor mij, maar ik denk wel een leuk bandje voor Lowlands. Heeft iemand enig idee of ze in hun genre een beetje een naam zijn? Of is het een klein bandje wat in een Lima of iets gaat staan op Lowlands?

Edit: Gezien hun plays op Spotify lijkt het mij niet zo'n onwijs grote band, right?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
552
196
gguuss wrote:
Waarom gaat het nu weer over My Baby? Een flink aantal pagina’s geleden heeft iedereen daar al over gezegd hoe kut hij/zij het vindt.


Welke smaak je ook hebt, middelmaat, kut of te gek t….dit zie ik andere acts niet snel voor elkaar krijgen
1f609.svg

Detail…ze zit zelf ook onder de modder

Ik hoop dat het regent op LL
1f609.svg

Ik vind ze zelf ook leuk, maar deze hele discussie is al gevoerd joh. Next! ;)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Voor mij ook een onbekende band, klinkt best oké, maar niet echt bijzonder.
Zal niet in me lijstje komen (denk ik).
 

miike

Playlistbediener
20 mrt 2019
16
1
Ik heb ook even snel naar BODEGA geluisterd. Het geen dat mij opvalt is dat het klinkt alsof alle nummers zijn opgenomen in een lange gang en de microfoon aan de andere kant van de gang staat. Klinkt het live ook zo?
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik snap deze bekendmakingsstrategie eigenlijk niet, alleen James Blake is een mooie naam en aparte vermelding waard. De rest is toch gewoon opvulling? Dit lijkt wel gewoon bezigheidstherapie. Leuk hoor, iedere dag een naam, maar kom dan wel met iets fatsoenlijks.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ik vind het juist wel erg leuk zo. Eens wat anders en wat overzichtelijker om in te luisteren. Voor de verkoop hoeven ze niet meer met een hele batch aan namen te komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.417
1.909
Och, ik vind het wel grappig. Nu heb je iedere dag kans op een naam die je leuk vindt. Of niet natuurlijk. Het is eens wat anders.

Ze kunnen uiteraard niet iedere dag een artiest van het kaliber James Blake bekendmaken; we hebben nu eenmaal ook nog veel kleinere en onbekendere namen tegoed. Waarbij ik Vaccines en Lil Uzi Vert niet onder die categorie schaar, voor de duidelijkheid.

Dit zouden ze natuurlijk nooit hebben gedaan als de vvk nog een impuls nodig zou hebben. Nu denk ik: waarom niet?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.431
Lil Uzi en Vaccines zijn geen kleine namen hoor.... beide absoluut een vermelding waard.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Ik snap deze bekendmakingsstrategie eigenlijk niet, alleen James Blake is een mooie naam en aparte vermelding waard. De rest is toch gewoon opvulling? Dit lijkt wel gewoon bezigheidstherapie. Leuk hoor, iedere dag een naam, maar kom dan wel met iets fatsoenlijks.

James Blake, The Vaccines en Lil Uzi Vert zijn alle drie flinke namen in hun genre. Dus om alleen te zeggen dat James dat verdiend, ben ik het zeker niet mee eens. Bodega daarentegen is volgens mij een vrij onbekende band, en dan vind ik het ook wel enigszins apart.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Ik snap deze bekendmakingsstrategie eigenlijk niet, alleen James Blake is een mooie naam en aparte vermelding waard. De rest is toch gewoon opvulling? Dit lijkt wel gewoon bezigheidstherapie. Leuk hoor, iedere dag een naam, maar kom dan wel met iets fatsoenlijks.

Nou nou, The vaccines is gewoon een goede band, met mooie plekken op andere festivals. Lil Uzi is zelfs headliner bij grote hiphopfestivals zoals Woo-Hah.
Dat je iets niet kent, of niet leuk vind wil natuurlijk niet zeggen dat het niet fatsoenlijk is.

Bodega ken ik inderdaad ook niet, maar als de bekendmaking op deze manier door blijft gaan zal het nog veel vaker voorkomen dat ik een band niet ken.
En dat hoop ik dan maar ook, anders word het blokkenschema echt een groot probleem :oops:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Ik begin het steeds leuker te vinden eigenlijk. Ik besteed nu wel veel meer tijd aan een act. Die van vandaag had ik al lang in de ijskast gezet en ooit in een playlist wel tegengekomen ofzo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.381
1.446
Bodega klinkt wel lekker trouwens, heeft een hele fijne fibe. Doet me denken aan de goede ouwe soundtracks van Tony Hawk Pro Skater 1,2 en 3.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.232
8.921
Lil Uzi en Vaccines zijn geen kleine namen hoor…. beide absoluut een vermelding waard.

Vaccines is tegenwoordig niet meer zo'n grote band toch? Beetje Kaiser Chiefs of Wombats qua omvang. Prima bandje om de wei mee op te lopen.

Bodega lijkt me ook eerder 'opvulling', maar klinkt wel plezant. :) Lowlands heeft toch een hele mooie lineup bij elkaar gesprokkeld hoor.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
483
267
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">miike wrote:</font></font>
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">(How can I quote someone?)</font></font>

<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">There are a number of options above each message, including 'Quote'. </font><font style="vertical-align: inherit;">If you click it, that message will be pasted into your message as a quote.</font></font>

Sorry for the English but when I click quote it doesn't work properly for me - please see the above. What am I doing wrong?!
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Het ging mij er niet om dat ik ze niet ken of niet leuk vind, maar dat dat ik dit geen namen vind voor een aparte aankondiging. Maar goed, zoals al gezegd is het wel leuk om iedere dag iets te vernemen. Zo blijft in ieder geval de aandacht.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Ook ik vind dit leuk. Lekker elke dag van de aangekondigde act wat liedjes opzetten op het werk en je bent er meteen een beetje bekend mee. BODEGA klinkt lekker, gaat bij mijn leuk om te zien lijstje.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Een kleinere act gelijk maar opvulling noemen is natuurlijk onzinnig. Kwaliteit wordt niet bepaald door het aantal streams op spotify of de bekendheid bij het grote publiek. In mijn optiek zijn op Lowlands doorgaans de Alfa acts de opvulling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken