Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Nieuwe Tame impala is zeker lekker!
Ben benieuwd waar ze nu naar toe gaan: nog een klapper of een ontdekker?
Klapper hoop ik op The Strokes, ontdekker op Lolo Zouai of Loyle Carner.

Modeselektor gaat 100% zeker komen. De vraag is inderdaad wanneer. Apparat heeft vandaag ook wel een lekker plaatje gereleased(Beter dan die nieuwe van Modeselektor), zou ook wel een leuke boeking vinden.

Apparat DJ is trouwens echt kneiterhard en totaal verschillend van zijn live-shows.

Ik zet voor vandaag wederom mijn geld in op Modeselektor. Ik hoop echter dat ze verrassen met iets anders, zoals ze met The Vaccines en Lil Uzi Vert deden :)

Of misschien Nilüfer Yanya? Staat ook op Pukkelpop en heeft vandaag een nieuw album uit. Zou me ook niet verbazen..

Nieuwe Tame Impala klinkt goed hoor! Lekker dansbare vibe, zin in Lowlands!

Wow, wist niet dat een nieuw nummer er al zo snel aan zat te komen. Klinkt heerlijk! Wordt geweldig live. Dag is al compleet, ongeacht de aankondiging van straks.

Daarover, zie ik het ook nog wel gebeuren dat ze een band als Good Charlotte, The Story So Far, Pennywise, o.i.d. aankondingen. Veel van zulke bands op Pukkelpop maar nog niks op Lowlands.

ik verwacht vandaag ook een kleinere naam. Dan hebben ze 2 grote namen, 1 middel, en 2 kleine gehad. Prima balans toch?

Niet dat we straks alleen maar kleine namen gaan krijgen.

Ik zie ze ook nog wel Merol bekend maken, eigenlijk.

Nee , gewoon Nee !

Tame Impala klinkt goed hoor! Lekker dansbare vibe, zin in Lowlands!

Hell Yeah , dat dan weer wel ! Heerlijk nummer, voorlopig bovenaan de playlist ;-)

Ik vind gewoon dat op vrijdag, de dag dat je uitkijkt naar het weekend, je gewoon met een knaller het weekend in moet gaan ;-)

Modeselektor valt inderdaad wel te verwachten ja. Vindt dat nieuwe album trouwens wel enorm tegenvallen. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Nieuwe Tame Impala is lekker ja.

En Nilufer Yanya is inderdaad ook goed mogelijk ja. Zie ik volgende maand overigens al in Merleyn.

Na al dat Instagram getease dan eindelijk een nieuw Tame Impala nummer!
Kevin blijft in de Currents stijl maar daar heb ik wel vrede mee, heerlijke eerste single!

Verwachten jullie in het weekend ook namen? Of is er ergens vermeld dat ze alleen op werkdagen namen aankondigen?

Inderdaad, leuk voor de Lima. Ben wel van plan om op z'n minst naar 1 zo'n soort act te gaan. Is toch altijd een goed feest .

Verwachten jullie in het weekend ook namen? Of is er ergens vermeld dat ze alleen op werkdagen namen aankondigen?

Er staat expliciet iedere ochtend, dus denk dat we nog wel wat kunnen verwachten!

Users who are viewing this thread