Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
chiem wrote:
Weet niet waar je kijkt, maar ik zie ze gewoon nog staan op de beginpagina en bij het kopje programma.

Vaccines niet heel erg bekend mee. Typisch ‘Discover Weekly’-bandje. Gewoon prima naam geloof ik.

Hij doelt erop dat TOP en Tame Impala apart op alfabetische volgorde staan waarna A$AP Rocky de volgende rij van subs/bravoheadliners aanvangt. Hierop gebaseerd lijkt er dus nog een derde headliner bij te komen
Dat lijkt me logisch na het wegvallen van The Prodigy
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
78
62
Wijdje wrote:

chiem wrote:
Weet niet waar je kijkt, maar ik zie ze gewoon nog staan op de beginpagina en bij het kopje programma.

Vaccines niet heel erg bekend mee. Typisch ‘Discover Weekly’-bandje. Gewoon prima naam geloof ik.


Hij doelt erop dat TOP en Tame Impala apart op alfabetische volgorde staan waarna A$AP Rocky de volgende rij van subs/bravoheadliners aanvangt. Hierop gebaseerd lijkt er dus nog een derde headliner bij te komen

Dat lijkt me logisch na het wegvallen van The Prodigy

Ze hadden natuurlijk ook makkelijk een sub/bravoheadliner naar boven kunnen schuiven en als headliner doen fungeren. Zijn er naast Post Malone en misschien The Strokes nog andere namen die deze positie in kunnen voor zover iemand weet? Wellicht komt er door het wegvallen van The Prodigy ook wel nog een hele nieuwe nog niet genoemde naam bij, we gaan het zien, hopelijk deze week nog!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.126
2.072
Even gekeken wat er op andere festivals in augustus als headliners staan (R&L, Oya, FM4, Sziget, PP), daaruit kom ik bij de volgende headliners:

Foo Fighters
Post Malone
Florence & the Machine
The 1975
Ed Sheeran
The Cure
Macklemore

Hierbij zeg ik niks over de mogelijkheid dat ze naar Lowlands komen, maar gewoon puur een idee wat er op tour is.
Lowlands zou ook nog een Anderson Paak door kunnen schuiven en een iets kleinere act extra boeken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
The Strokes zou ik een megavette stunt vinden, maar lijkt me om de een of andere reden niet heel realistisch. Mocht het wel zo wezen, spring ik een gat in de lucht. Florence & The Machine heb ik helemaal niets mee. Aan de ene kant zie ik ze dus liever niet komen, maar anderzijds: de line-up is al zo sterk, er kunnen beter ook nog maar wat namen die ik graag skip komen. Post Malone lijkt mij de meest logische optie.
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Ik ben wel benieuwd wat de manier van bekendmaken is. James Blake best groot, the vaccines ook redelijk bekend nu (3fm en kink is het echt heel veel gedraaid met hun laatste single). Van grote namen naar kleine, minder bekende namen (al is dat super subjectief)?
Zal uiteindelijk vast random zijn, de tijd zal het leren..
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
425
273
Deze band was nog niet bij me opgekomen. Als er niets anders is ga ik zeker even een kijken, want vind het een leuk bandje. Maar het is geen must see voor mij. Vind de aankondigingen op deze manier leuk tot dusver. Iedere dag iets om naar uit te kijken om 11 uur.

Ik ben wel benieuwd naar jullie lijstjes op basis van de namen die tot nu toe bekend zijn. Welke namen zijn voor jullie een 'must' om te zien? Welke namen verwachten jullie daarnaast te zien? Wie wordt de ontdekking van het festival? En welke naam ontbreekt er nog voor jou?

Hierbij mijn lijstje.

Must sees: Royal Blood, The National, Tame Impala, New Order, Giorgio Moroder en TGTB&TQ.

Leuk om te zien: TOP, The Vaccines, Frank Turner, Parcel, The Streets, iDKHOW, IDLES, Pond, Ziggy, Two feet en Billie Ellish.

Tot nu toe dus een fijn rijtje met namen voor mij en daar komen vast nog een paar mooie namen bij. De ontbrekende naam voor mij is toch wel the Strokes ?.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.126
2.072
Dit is het voor mij
Must-see:
Tame Impala, The National, New Order, Billie Eilish, Giorgio Moroder, The Good, The Bad & The Queen, James Blake, Jon Hopkins, Marc Rebillet
Graag zien:
Twenty One Pilots, A$ap Rocky, Anderson Paak, Royal Blood, Jungle, Paul Kalkbrenner, Helena Hauff, Hunee, Weval, Idles, Whitney

Leuk om te zien ga ik nieteens aan beginnen, dan noem ik uiteindelijk bijna de hele line-up op. Dit is voor mij echt een van de beste line-ups die ik de afgelopen jaren heb gezien.
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
78
62
Must sees:
Tame Impala, New Order, Giorgio Moroder, James Blake, Jon Hopkins en FKJ

Zeer graag zien:
The National, Jungle, Parcels, The Chats, Marc Rebillet, Slaves

Nu laat ik er nog genoeg namen uit welke ik vrij kort geleden bij een zaalshow al heb gezien of binnenkort zal gaan zien en namen die ik ook nog wel graag wil zien, maar ik nog wel mee zou kunnen leven ze eenmalig over te slaan, de line-up is voor mij gewoon nu al een hele dikke voldoende
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.428
3.452
Must see: TAME IMPALA, Twenty one pilots, The National, New Order, Giorgio Moroder, ROYAL BLOOD, Franz Ferdinand, Paul Kalkbrenner, Slaves

Graag zien: TGTB&TQ, Anderson Paak, IDLES, MY BABY, Ziggy Marley, I DON'T KNOW HOW BUT THEY FOUND ME, The Streets, Two Feet,The Vaccines

The Strokes zou echt geweldig zijn
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Heb ellendig veel optredens die ik graag wil zien maar dit zijn voor mij toch wel degenen die ik niet mag missen:
- Anderson .Paakie
- The National
- Jon Hopkins
- Jungle
- Denzel Curry
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
What Did You Expect From The Vaccines? is een classic.

Jaloers op de mensen die deze plaat nog mogen ontdekken. Ik sta met een groot biertje vooraan!
Wreckin Bar voor het eerst horen bij Michiel op 3fm en daarna die hele plaat aanzwengelen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik geloof niet dat PM headliner is, mischien wel een subplek en dat een sub doorschuift.
Al hoop ik dat niet PM komt, eerder dat er een nieuwe headliner gevonden wordt ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Must see: TAME IMPALA, Twenty one pilots, New Order, Ziggy Marley, ROYAL BLOOD, Jon Hopkins, Paul Kalkbrenner, Weval

Graag zien: THe national, MY BABY, FKJ, Franz Ferdinand, Thomas Azier, James Blake, Jungle by night

Chemical Brothers zou echt geweldig zijn

En dan moet er nog zoveel komen ;-)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
What Did You Expect From The Vaccines? is een classic.

Jaloers op de mensen die deze plaat nog mogen ontdekken. Ik sta met een groot biertje vooraan!
Wreckin Bar voor het eerst horen bij Michiel op 3fm en daarna die hele plaat aanzwengelen.

Eens! Klasse album!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Must see's: Tame Impala, the National, New Order, The Good, The Bad & the Queen & Frank Turner.
Graag zien (hoe eerder hoe grager): Billie Eilish, Franz Fernidand, Twenty One Pilots, IDLES, Ziggy Marley, Jungle, IDKHBTFM, The Vaccine & Royal Blood.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Poeh, nu al must see’s aangeven gaat het alleen maar lastiger maken straks ben ik bang. Ik heb vooral heel veel wat ik wel graag wil zien: Toch een poging:

21 Pilots
Royal Blood
Frank Turner
Slaves
Jungle
Code Orange
Paul Kalkbrenner
Two Feet

Graag zien eigenlijk teveel om op te schrijven.....





 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.392
1.459
Ik ben opgehouden met meer dan 3 must-see's op te schrijven. Ik ga de laatste jaren met ene hele andere insteek naar Lowlands eigenlijk; niet persee om de bands te zien die ik graag wil zien. Natuurlijk ga ik er heen voor muziek en ben ik ana het inluisteren. Maar zo vaak komt het voor dat ik een band, om wat voor reden dan ook(brak meestal).

Als ik dan toch iets moet opnoemen is het Anderson Paak, James Blake en Frank Turner. Curry wil ik ook wel meepakken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Is eigenlijk bizar. Nu al 21 acts waar ik me heel goed bij zou vermaken over 3 dagen. Dit weekend word een prima conditie training!

Must: Franz Ferdinand, Jungle, Royal Blood, The National, IDKHBTFM, Two Feet

Heel graag: 21 pilots, Billie Eilish, James Blake, New Order, TGTBTQ, The Vaccines, Marc Rebillet, Slaves

Leuk: Anderson Paak, Jorja Smith, FKJ, Frank Turner, Jungle By Night, Parcels, the STreets, Boy Pablo
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Ze zitten op ticketswap al over de 4000 gezochte kaarten heen! Zo blij met mijn ticket!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Pff, ik heb denk ik echt teveel must sees, wordt een weekendje darlings killen kan ik jullie vertellen. Daar gaan we:
Tame Impala, The National, New Order, Giorgio Moroder, Billie Eilish, Jorja Smith, James Blake, Denzel Curry, A$AP Rocky, Anderson. Paak, Royal Blood, The Good, The Bad & The Queen, Parcels, The Streets, Willem, IDLES, Jon Hopkins, Joji.

Ja, dit wordt nog wat. Als er straks een Earl Sweatshirt of Blood Orange wordt toegevoegd heb ik er nog eentje bij! :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken