Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Maar ff gaan verdiepen in het laatste album van James Blake.
Zie oa een samenwerking met Andre 3000, die mag ook wel komen als gastoptreden hoor
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Leuke naam. Niet meer niet minder.

Wel blij dat hij niet is toegevoegd bij de eerste 7 namen op de site dat betekent dat we eventueel nog steeds twee grotere namen kunnen verwachten.

Als ik op de site kijk zie ik nu dat de headliners zijn samengevoegd met de subs/alpha namen tot 1 blok (van Tame impala t/m Ronnie flex).
Ben benieuwd hoe dat dan zit haha.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Meh. Live erg saai.

Next!
1f600.svg

3x live gezien en elke keer rillingen gehad van genot als die unieke diepe bassen door mijn lichaam werden geblazen. Alles behalve saai voor mij :wink:
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Oh alfabetische volgorde natuurlijk. Dus Tame Impala + Twenty one pilots, daarna Asap t/m Royal blood en daarna Anne-Marie t/m Ronnie Flex (James blake staat tussen die laatste groep).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Nee hoor. Het loopt op alfabet. Van Asap Rocky tot royal blood. En daarna komt Anne Marie tot ronnie flex.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
Niet echt verrassend, ik denk dat we allemaal deze naam wel verwacht hadden. Prima naam natuurlijk.
Een aantal jaren terug op LL al een keer mogen zien, het was goed maar ook ik vond het toen wat saai.

Maar nu met het (Erg sterke) nieuwe album op zak geef ik de beste man toch wel een nieuwe kans. (Als er niks tegenover staat)
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Dat Ronnie Flex op het programma staat had ik helemaal gemist trouwens. Niet dat ik die hoef te zien, maar toch. Staat niet in de lijst op Spotify toch?
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
James Blake is natuurlijk een inkoppertje. Wel een goede naam. Zelf ga ik er denk niet heen gezien hoe blij ik al ben met de rest van de line-up, maar mocht er een gaatje zijn ben ik erg benieuwd.

Ik vraag me af of Donnie überhaupt nog past in een X-Ray.. Is natuurlijk de leukste tent voor zo'n optreden, maar denk dat die de India ook al best vol zal krijgen. Van mij hoeft het niet, maar zie het wel gebeuren (en het zal dan heus een leuk feestje zijn). Er zijn tenslotte nog niet heel veel Nederlandse acts.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Zag trouwens ook dat Crystal Fighters op Pukkelpop staan. In 2011 en 2013 stonden ze er al, dus zou me ook niks verbazen als zij weer eens terug komen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
Willen we Donnie in de X-ray? Zijn nieuwe single is wel erg lekker.

Het nieuwe album is wel aardig, ik ben alleen echt een beetje Donnie moe.
Zoals op Paaspop een Donnie & Joost show vind ik daar dan wel passen, maar van mij hoeft Lowlands Donnie niet te boeken.

Echter ook geen probleem als het wel gebeurd, want zoals hierboven aangegeven, past die er wel.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
Zag trouwens ook dat Crystal Fighters op Pukkelpop staan. In 2011 en 2013 stonden ze er al, dus zou me ook niks verbazen als zij weer eens terug komen.

Deze gasten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, ik weet nog heel goed dat ik ze in 2011 zag in de toenmalige Grolsch ! Was echt een heel tof optreden en iedereen ging los.
Heb ze erna nog een keer of 3 op andere festivals gezien en viel elke keer tegen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
mdekens wrote:
Willen we Donnie in de X-ray? Zijn nieuwe single is wel erg lekker.

Het nieuwe album is wel aardig, ik ben alleen echt een beetje Donnie moe.
Zoals op Paaspop een Donnie & Joost show vind ik daar dan wel passen, maar van mij hoeft Lowlands Donnie niet te boeken.

Echter ook geen probleem als het wel gebeurd, want zoals hierboven aangegeven, past die er wel.


Ik kende de naam alleen, maar dit is het eerste nummer wat ik van Donnie hoor. Heerlijk natuurlijk, en de rest va nde plaat is ook prima.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
James blake 2x gezien. Erg genoten van zijn versie van vincent. Voor de rest pakt het mij niet en wordt het snel saai. Nieuwe album paar keer geprobeerd, maar nee niet iets voor mij.

Had op een persoonlijke mooie naam gehoopt, bleek het james te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken