Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Was te verwachten, maar ontzettend blij dat het nu officieel is. Ik heb hem een keer of vijf gezien, en op een keer na werd ik telkens betoverd door diepe bassen en zijn aparte stemgeluid. Zeker met zijn nieuwe album op zak denk ik dat het ontzettend tof wordt. Vind het persoonlijk zijn beste werk tot dusver. Heel benieuwd naar. Ik hoop overigens wel dat ie een spot krijgt als het al donker is. Een aantal jaren terug in de Bravo vond ik erg tof, maar door het licht buiten miste er toch net die ietwat dromerige sfeer die bij zijn muziek past.

Wie zal er morgen dan worden aangekondigd? Ben benieuwd :)
 

thelessiknowthebetter

Playlistbediener
18 mrt 2019
7
0
Pond confirmed on their website they're performing on Friday (16/8). Guess we can assume that means Tame Impala are Fridays headliners. I actually thought they will take the Sunday spot.

As 21 Pilots do PKP on Sunday (Tame on Saturday), guess they will do LL on Saturday - which leaves the Sunday headliner slot open for whoever replaces Prodigy.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.533
5.384
Pond confirmed on their website they’re performing on Friday (16/8). Guess we can assume that means Tame Impala are Fridays headliners. I actually thought they will take the Sunday spot.

As 21 Pilots do PKP on Sunday (Tame on Saturday), guess they will do LL on Saturday – which leaves the Sunday headliner slot open for whoever replaces Prodigy.
Some acts always using the first day of the festival on there website. So self confirmations on the friday are not always true.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Deze band was nog niet bij me opgekomen. Als er niets anders is ga ik zeker even een kijken, want vind het een leuk bandje. Maar het is geen must see voor mij. Vind de aankondigingen op deze manier leuk tot dusver. Iedere dag iets om naar uit te kijken om 11 uur.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.798
Wel geinig. Hoop niet dat ze een hoge spot waar iets anders had kunnen staan innemen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Als ze daadwerkelijk komen, ga ik ze zeker zien. Had al twee keer eerder tickets voor deze band, twee keer niet doorgegaan...

Maar leuk bandje.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.387
1.454
Ah, een aantal jaar geleden zei deze band nog af. Daarna ook niet meer gecheckt maar het debuutalbum was zeer vermakelijk.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
Ik vind The Vaccines ook gewoon een prima band.
Wel al 2x eerder gezien, dus geen must voor mij, maar ik denk dat het een heerlijke naam is voor op lowlands.
Vind de eerste 2 namen best prima tot nu toe :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
809
Lowlands 2019 wordt echt weer een dilemma jaar voor mij. Te veel artiesten (nu al) die ik wil zien. It's a curse and a blessing.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Als ik nu het programma open op de site zijn de headliners er tussenuit. 21p en TI. Zullen ze hier in aan het werk. Zijn omdat ze morgen de 3e headliner bekend maken?!?!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Weet niet waar je kijkt, maar ik zie ze gewoon nog staan op de beginpagina en bij het kopje programma.

Vaccines niet heel erg bekend mee. Typisch 'Discover Weekly'-bandje. Gewoon prima naam geloof ik.
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
78
62
Weet niet waar je kijkt, maar ik zie ze gewoon nog staan op de beginpagina en bij het kopje programma.

Vaccines niet heel erg bekend mee. Typisch ‘Discover Weekly’-bandje. Gewoon prima naam geloof ik.

Hij doelt erop dat TOP en Tame Impala apart op alfabetische volgorde staan waarna A$AP Rocky de volgende rij van subs/bravoheadliners aanvangt. Hierop gebaseerd lijkt er dus nog een derde headliner bij te komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken