Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tame Impala
New Order
Royal Blood
Billie Eilish
TGTBTQ
Jon Hopkins
Jorja Smith
Denzel Curry
Vaccines
The Streets
Weval
Leuk:
Asap Rocky
Anderson.Paak (al vaak gezien)
National (al vaak gezien)
Franz Ferdinand (al vaak gezien)
Giorgio Moroder
James Blake
Jungle
Kalkbrenner
Helena Hauff
Marcel Dettman
Ziggy Marley
Whitney
Dub Inc
Idles (zie ik komende maand al voor tweede keer)
Must see's nu al ja? Nou vooruit dan:
IDLES (ik bedenk me net dat ik deze band 5x ga zien dit jaar), Billie Eilish, Denzel Curry, Tame Impala, New Order, Marc Rebillet, The Chats en Thomas Azier.
Lil Uzi Vert, eigenlijk weer een naam die ik niet zo gauw aan zag komen (zeker omdat ie ook op WOO HAH staat). Ben er niet mega bekend mee eerlijk gezegd. Oké naam I guess..
Kan iemand mij vertellen wat ik moet gaan luisteren van Lil Uzi Vert?
Ik ben normaal gesproken niet zo van van die nieuwe generatie rappers met regenboogkleuren in hun haar en hun gezicht vol met tattoos. Bij gezichttattoo's denk ik altijd meer aan crackverslaafden
Zoooooooooo deze zag ik echt niet aankomen ! Echt een hele goede/toffe hiphopnaam .
Ik heb nu al keuzestress met wat ik allemaal wil luisteren voor Lowlands, hoe moet het dan op lowlands zelf ?
Inderdaad nog even Joey Badass erbij en dan hoeft er wat mij betreft geen hiphop naam weer bij
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.
De enquête kun je hier invullen:
http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_ebyIH8rfAhCGBfv