isa-k wrote:
Florence and the Machine, Hozier en the 1975 op Electric Picnic. Kunnen we deze namen nu langzaam aan verwachten op LL?
The 1975 staat op Pinkpop dus die naam lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Hozier staat begin september in de AFAS en doet op Electric Picnic (in zijn thuisland) na vrijwel geen andere Europese festivals. Bovendien is zijn eerste Europese datum pas na Lowlands. Het zou eventueel kunnen maar ik schat de kans niet heel hoog in. Florence durf ik wel met een dun potloodje op te schrijven. Ze doet een aantal Europese festivals en heeft tussen Sziget (12-8) en Milano Rocks (30-8) nog een flink gat. Ik verwacht dat ze bekend gemaakt wordt na haar show in Ahoy (25 maart).
Wat betreft andere namen van de Electric Picnic poster: qua grote namen zouden The Strokes nog steeds een droom zijn. Het lijkt me niet heel waarschijnlijk maar het is ook niet compleet uit te sluiten. Van de undercard zouden Mitski, Bodega, Heavy Lungs, Kero Kero Bonito en Serpentwithfeet zeker door mogen komen. Ik heb niet gecheckt of dit nog in hun tour zou passen.