Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Connan Mockasin heeft net z'n europa tour aangekondigd en laatste show is 18 augustus in Hasselt. Ik zie hem wel naar Lowlands komen ook.

En kan iemand me uitleggen wat 'dat festival in Groningen' is? heeft het een naam? Waar en wanneer is hier nieuws over geweest?

Hot Chip staat op Into The Great Wide open, dus die hebben al een show in Nederland. Maar; Jungle staat er ook, en die komen ook op Lowlands dus dat wil eigenlijk ook weer niks zeggen. Goed verhaal dit.

Hot Chip staat op Into The Great Wide open, dus die hebben al een show in Nederland. Maar; Jungle staat er ook, en die komen ook op Lowlands dus dat wil eigenlijk ook weer niks zeggen. Goed verhaal dit.

Ik moest hier heel hard om lachen hahaha

Op spotify staat dat Twenty one pilots op 16 augustus op Lowlands staan. Aangezien ze op de 17e op Pukkelpop staan is de vrijdag afsluiter bekend.

Ze staan zondag op Pukkelpop :) Dus de mogelijkheid dat ze op zaterdag spelen is er nog steeds!

Vanaf maandag iedere ochtend een nieuwe act! Ben heel erg benieuwd :') (en tot wanneer ze dit doen)

Ook ik ben benieuwd. Hopelijk komen ze maandag gelijk met James Blake op de proppen, dan ben ik een content mens! Verder hoop ik nog op een Blood Orange, Father John Misty, Earl Sweatshirt, Yves Tumor en Mitski. En ja ik heb inderdaad even op de poster van Flow Festival gekeken :-P

Father John Misty staat 6 augustus al een op een losse dag in Bloemendaal, maar tour technisch zou het kunnen!

nitotheno wrote:

roluf wrote:
Die headline spot van de prodigy kunnen ze ook Anderson Paak heen schuiven. En dan Billie Eilish een plekkke omhoog. Zij is wel aardig aan de weg aan het timmeren op het moment.

Ik denk dat dit inderdaad het geval gaat zijn. Denk niet dat ze naar een nieuwe headliner gaan zoeken, maar Anderson .Paak, The National of A$AP Rocky doorschuiven
(Zou het wel leuk vinden als er nog een grote naam bijkomt overigens).

Doe dan Paak. maar
1f642.svg
Maar hopelijk komt er nog wat uit de hoge hoed vandaan
1f642.svg
Beide hoeft van mij niet ;-)
Liever een ander nieuwe act erbij!

Dat is dan elke ochtend fijn starten op het werk, meteen iets om me dag mee te beginnen. (Aangezien 2 collega's op kantoor ook altijd naar Lowlands gaan)
Is altijd wel een dingetje voor de baas elk haar hahaha

Maar goed, ze zijn toch al alle kaarten kwijt. Heel veel te verliezen hebben ze niet meer. En het is eens een andere bekendmakingsstrategie.

Denken jullie dat het uitverkopen nog een effect zal hebben op het programma?
Lijkt mij dat ze meer moeite zouden doen om een vervanger voor The Prodigy te vinden als ze nog kaarten moesten verkopen.

Hiermee trek je wel meteen de aandacht als aangekondigde act. Er zullen meer mensen je naam zien dan wanneer je in een hele rits namen terecht komt. Aan de andere kant, nu zullen er ook meer "Wie?!"-reacties komen op social media. Ik ben benieuwd!

Zorgt wel voor een fijne discussie op het forum iedere dag haha! Vind ik juist wel leuk :')

Maandag James Blake teken ik voor ja, zou lekker zijn.

Ik heb ook net zoveel zin in de namen, als in dit topic elke dag haha. In dat opzicht is dit al een prima strategie. :-)

Users who are viewing this thread