Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Dit was na een pit ergens, had in ieder geval niet een vaste plek. Toevallig dat we het hier vandaag ook over hebben, ik heb dit t-shirt aan: https://shop.brckhmptn.com/collections/blackfriday/products/hardest-working-boyband-tee-grey?variant=19671554555962


Dus je bent niet echt de “WATER” meneer? Dat valt me even tegen.

Hij is een week of 2 overleden, he..
1f641.svg
Dat wist ik niet... RIP legend. Al mijn helden en voorbeeld functies komen te vervallen.. Ook Lau van Tini en Lau is overleden.

Anyway: ik heb trek in nieuwe namen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik baal nog steeds dat die Melkweg gig hetzelfde weekend was. Was graag ook nog eens naar de Melkweg gegaan... Hoop eigenlijk nog steeds op een zaalshow :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Ik sprong ergens in de pit rond in een Frank Ocean - Blonde shirt haha..
Ja die zaalshow in hetzelfde weekend was echt heel naar. Twijfelde oprecht om even heen en weer te gaan; zo graag wilde ik ze nog een keer zien.

Wie zie ik dan vooraan bij Woo Hah!? :')
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.021
Wie zie ik dan vooraan bij Woo Hah!? :’)

Mij! Heb vorig jaar Lowlands gemist en kon niet naar de zaalshow. Echt enorm hyped om ze eindelijk te zien. Dat Travis Scott die dag de headliner is is ook lekker meegepakt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Ik niet helaas, te ver weg voor mij. Ik moet vanuit Leeuwarden komen. Ik hoop ze echt nog eens te zien in een club oid.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ik was wat skeptisch wat betreft Twenty One Pilots als headliner, maar na het zien van hun Ziggo Show vanavond ben ik ook om. Fantastische live performance, alleen betwijfel ik of ze dit niveau ook halen zonder megaproductie.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ja in principe wel, maar in Ziggo werd zelfs het balkon benut en stond er ook nog een podium in het publiek met allerlei lichten erboven.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Nou, officieel geen Cure op Lowlands dus. En ook niet op dat festival in Groningen. Toch jammer hoor...
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Ik was wat skeptisch wat betreft Twenty One Pilots als headliner, maar na het zien van hun Ziggo Show vanavond ben ik ook om. Fantastische live performance, alleen betwijfel ik of ze dit niveau ook halen zonder megaproductie.

Aaaah ik vond het echt heel mooi gisteren! Echt heel veel zin om ze weer te zien op Lowlands :')
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Ik heb zelf helemaal niks met Twentyonepilots. Ik kan er niks mee, maar snap wel dat ze enorm populair zijn. Ik zie liever Black Keys headlinen. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken