Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Tjonge jonge, ik vind het een geweldige eerste drop namen, veel bands die op m'n to see lijstje staan ?
Zou zo weer ns na 12 jr LL kunnen worden, ware het niet zo dat m'n zoon de 17de jarig is en nog niet mee wil/mag... wordt n hevige discussie hier deze week ?
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Wat een line-up. Hier had ik vooraf zeker voor getekend. The Prodigy doet mij ook niet zo veel. Maar de namen vlak onder de headliner zijn heel netjes. The National, The New Order, ASAP Rocky, Anderson Paak zijn toch zeker hele grote namen om er nog bij te hebben. Nu tijd om de undercard te gaan luisteren. In ieder geval al heel blij met Jungle, Boy Pablo, FKJ, IDLES, Witney en POND.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
De headliner dit jaar voor mij niet helemaal top. Maar alles daaronder is precies wat ik tof vind:
Royal blood, Anderson paak, the national, Franz Ferdinand, new order, thtbtq, Jorja Smith, jungle, Parcels, jungle by night my baby, Thomas Azier, Idles, en Whitney zijn allemaal bands die ik heel graag wil zien! Dat zijn nu al 14 namen en er is nog het een en ander waar ik even naar moet luisteren. Wat een fijne worp! Ik heb gewoon met mijn handjes in de lucht gezeten!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Nog een naam die niet op de poster staat: Jungle By Night. Nu al twee uit de podcast kunnen halen die nog niet 'officieel' op de website staan

Ross From Friends
Jungle By Night
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nog een naam die niet op de poster staat: Jungle By Night. Nu al twee uit de podcast kunnen halen die nog niet ‘officieel’ op de website staan

Ross From Friends
Jungle By Night

Jungle by Night staat er gewoon bij hoor! Ross From Friends zou leuk zijn!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wat gruwelijk dit: Tame Impala, The National, New Order, Royal Blood, ASAP Rocky, Anderson .Paak, Denzel Curry, Jorja Smith, Jon Hopkins, The Good, The Bad & The Queen, IDLES, Billie Eilish, Franz Ferdinand, Giorgio Moroder, Jungle, Whitney, Frank Turner, Parcels, The Streets, Willem, Thomas Azier, Slaves, Boy Pablo. Ik ben blown away door deze nu al gouden affiche. Wordt weer een topeditie!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Voorspelbare reacties hier. Lowlands stelt de mensen tevreden die toch al fan waren en bevestigd de sceptici tegelijkertijd in hun mening. Ik denk dat dit wel een programma is waarmee ze hun doelgroep prima bedienen. Het zal snel uitverkocht zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
mdekens wrote:
Nog een naam die niet op de poster staat: Jungle By Night. Nu al twee uit de podcast kunnen halen die nog niet ‘officieel’ op de website staan

Ross From Friends
Jungle By Night

Jungle by Night staat er gewoon bij hoor! Ross From Friends zou leuk zijn!

Ik zie alleen Jungle staan. Of ben ik nou scheel?

Edit: nvm. Ik zie de boys staan. :)
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
* Ross From Friends
Worden benoemd in Podcast maar niet op website denk dat die ook zekerheidje zijn.
Verder kunnen we wel zeggen dat Merol ook op het festival staat ;) altijd grappig dat die namen er tussen staan
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
451
Voorspelbare reacties hier. Lowlands stelt de mensen tevreden die toch al fan waren en bevestigd de sceptici tegelijkertijd in hun mening. Ik denk dat dit wel een programma is waarmee ze hun doelgroep prima bedienen. Het zal snel uitverkocht zijn.

Ik denk dat deze namen ook best wel voorspelbaar zijn toch? Er staan een paar ijzersterke namen tussen, maar het is niet echt mega spannend. Veel van deze namen waren vorige zomer ook al in Nederland op andere festivals. The Strokes of The Cure hadden er best wel mogen staan ipv Prodigy of Rocky.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben DIK tevreden. Op dat bovenste rijtje valt wat aan te merken. The Prodigy had niet gehoeven zo prominent op een festival als Lowlands (maar zal de Alpha wel closen tot 1 uur net zoals Kalkbrenner, Asap Rocky was zowat de kutste act van WooHah (BKS was VEEEEL beter). Maar Tame Impala is DE headliner van 2019 en met 21P doen ze het ook gewoon prima. Daaronder sluiten heel netjes Paak, The National en NEW FUCKING ORDER!!! aan.
Daaronder vinden we Giorgio Morodor, IDLES, Hopkins, Jorja, Jungle, Billie, Brand, TGTBTQ, Parcels etc, etc, etc.
Nederlandse acts ook weer kwaliteit boven kwantiteit as we speak. Weval, Willem, Thomas Azier. Top werk!

Genoeg te zien weer. Bovenste stukje mag iets meer Lowlands. Dik tevreden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben benieuwd de kaartverkoop zaterdag. Wie denkt snel uitverkocht?

Ik denk omdat de line-up bovenin vrij divers is en niet de knallers heeft als een Kendrick en Dua Lipa dat het iets rustiger zal zijn dan vorig jaar. De kwaliteit zit nu meer onder de headliners.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Heerlijk!
Ben blij met Tame Impala, New Order, Franz Ferdinand, Jon Hopkins, Paul Kalkbrenner, Jungle By Night, My Baby, Thomas Azier, Weval, Ziggy Marley
Nieuwsgierig naar Twenty one pilots, The Prodigy, The national, Royal Blood, Giorgio Moroder, Parcels,
En verder wat ik nog niet ken/heb geluisterd

Nu al genoeg voor een leuk weekend. En al is de top van de affiche nu al bekend, alles wat eronder komt is nog te ontdekken of kan op de bovenste twee lijstjes....

Nu maar hopen dat de vakantieplanning mee wil werken
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Nou... ik ben weer bij gekomen

De 3 headliners is misschien niet het eerste waar ik hoopte. Hoewel Tame Impala niet mijn ding is gebleken tot nu toe, ben ik toch benieuwd hoe ze zo'n headliner spot aanpakken. Idem geld een beetje voor Twenty One Pilots. De groei van deze acts wekt wel mijn interesse. Over The Prodigy is hier alles al gezegd, en toch zal het gewoon functioneren. En heel veel mensen zullen denk ik tevreden hun show gaan verlaten.

Categorie daaronder.. A$AP en Anderson Paak zijn niet mijn ding, en beide al gezien (op BKS en eerder op Lowlands), dus die denk ik beide over te slaan. Maar dan The National (fanboy), New Order en Royal Blood vind ik 3 sterke boekingen.

In de middel categorie blij met: Franz Ferdinand (een beetje hetzelfde verhaal als The Prodigy, blijft verdomd vermakelijk), Giorgo Moroder, The Good The Bad & The Queen, Jon Hopkins en Jorja Smith. Paul Kalkbrenner & Jungle kan ik mogelijk ook altijd nog meepakken, dat kan ik ook prima hebben maar geen must. Ronnie Flex niet mijn ding.

Daaronder zitten nog dingen als IDLES, Agoria, The Streets, Willem, Parcels, Thomas Azier etc.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
942
828
Ik vind de subs van dit jaar echt heel sick. Asap rocky, anderson paak en the national om maar wat te noemen. Vorig jaar moesten we het doen met james bay. Man wat ben ik blij.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.877
3.230
Is Ploegendienst in de podcast genoemd? Ik mis ze op het lijstje. Net als Merol.

Die staan toch ook niet op de line-up?

Heb je toevallig die wishlist van Festileaks in je hoofd?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vind de subs van dit jaar echt heel sick. Asap rocky, anderson paak en the national

Ik snap eigenlijk niet dat ze Rocky geboekt hebben als ze die show van hem op WooHah hebben gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken