Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Wow dit is toch wel erg lekker zeg, mooie line-up, klasse. The National, Tame Impale, Prodigy, Anderson Paak, Franz Ferdinand en zelfs TOP mooie boekingen. Hier zou ik best wel weer eens bij willen zijn.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Voor mij echt dik in orde. Weinig hip-hop, singer-songwriters! Veel bandjes!

En zo te zien Idles gewoon in het laatste rijtje namen. Die zullen vast niet laat in de Heineken staan :wink:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Jaaaa Prodigy bovenaan is wel echt heel slapjes anno 2019,

Maar verder een heel puik programma. Wat je van Lowlands mag verwachten. The Cure of The Strokes hadden het afgemaakt voor mij, maar wauw, wat goed weer.

Wel weer veel leentjebuur met DTRH.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Opzich best aardige namen. Genoeg dingen die ik graag wil zien (Joji, Twenty One Pilots, Anderson Paak, Tame Impala en ondanks dat het teniet doet aan de rest Willem ) alswel wat acts die ik al heb mogen zien (ASAP Rocky, Prodigy, Denzel Curry) Waarvan ik weet dat ze best sterk zijn. Maar of ik hiervoor nog een keer Lowlands ga.. er zal nog wat moeten bijkomen, gezien hoe duur Lowlands is.

Voel een beetje hetzelfde. Als niet-vaste LL-ganger heb ik nog niet meteen het gevoel: hier ga ik een ticket voor scoren. Met name gezien andere festivals/portemonnee/vakantieplannen. New Order ben ik dan wel in geïnteresseerd. Veel (middelgrote/kleinere) namen of al gezien of weinig moeite om ergens anders te kunnen zien.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Pinkpop of Lowlands, makkelijke keuze lijkt me. Pinkpop heeft dit jaar echt een belabberd programma, en dan sta je ook nog eens op de 'gezellige' paardenrenbaan in Landgraaf...;)
1x op Pinkpop geweest, nooit meer als je het mij vraagt.

Maar mooie line-up voor LL dit jaar. Misschien naast DTRH ook LL weer bezoeken.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Spijtig van The Prodigy als headliner maar voor de rest heel mooi. Vooral verrast door de kwaliteit in de undercard, echt heel sterk! Misschien toch maar eens een weekendje Nederland overwegen deze zomer :)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.877
3.230
Ik denk dat Lowlands de line-up game voor mij heeft gewonnen met alleen al deze namen: Tame Impala, New Order, Good, Bad & Ugly en Giorgio Moroder

En dan nog te beseffen dat er deze line-up echt vol staat met top namen
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Mooie namen.
Prodigy toch wel weer vet.
The national. Tame impala. New order. Detmann. Idles
En nog heel veel te ontdekken
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Niet normaal deze Line up ! Wat een headliners ! zo lang geleden dat ik ze alle 3 zo tof vond! Met als mega uitschieter TAME IMPALA !
Verder zo blij met Twenty one pilots , Prodigy , Rocky , Anderson, Paak , The National , Royal Blood , Billie Eilish , Anne Marie , Franz Ferdinand , The good the bad & The Queen Jon Hopkins , Jorja Smith, Kalkbrenner , , DENZEL FUCKING CURRY , My Baby , Parcels , Thomas Azier , Willem ZIGGY MARLEY !!!!! DUB INC ! IDLES ! POND!!!

Echt niet normaal dit..

Jammer dat Prodigy headliner is, maar verder maakt het me geen reet uit ! Ik ben erbij :-D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Mooi hoor.

Ben niet kapot van de headliners. Prodigy is echt een zouteloze boeking anno 2019, met TOP kan ik niks aanvangen en Tame Impala vind ik een prima band, maar niet om hélemaal bovenaan te zetten. Dit jaar dus niets van het kaliber Gorillaz of Kendrick...

MAARRR daaronder staat er wel héél veel moois. TGTBATQ, The National, New Order, Jon Hopkins. Stuk voor stuk prachtnamen.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Pinkpop of Lowlands, makkelijke keuze lijkt me. Pinkpop heeft dit jaar echt een belabberd programma, en dan sta je ook nog eens op de ‘gezellige’ paardenrenbaan in Landgraaf…;)
1x op Pinkpop geweest, nooit meer als je het mij vraagt.

Maar mooie line-up voor LL dit jaar. Misschien naast DTRH ook LL weer bezoeken.

Ben nog nooit op Lowlands geweest maar nu ik deze line-up zie begint het wel te prikkelen... een vriend zei dat je ook echt voor aankleding/sfeer moet gaan en niet alleen voor de namen. Ervaringen? Hahaha
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Met Tame Impala, New Order, The Prodigy, The National, Royal Blood, The Good, The Bad & The Queen en Franz Ferdinand ziet de bovenkant er heel goed uit. Een stuk beter dan die teleurstelling van afgelopen jaar toen alleen Gorillaz, The War On Drugs en eventueel N.E.R.D interessant waren. Jammer dat ik niet kan gaan dit jaar, is echt de moeite waard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken