Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Tame Impala , Twenty One Pilots,The Prodigy, A$AP Rocky, Anderson .Paak, The National, New Order, Royal Blood, Billie Eilish, Franz Ferdinand, Giorgio Moroder, The Good, The Bad and the Queen, Jon Hopkins, Jorja Smith, Paul Kalkbrenner, Anne Marie en Ronnie Flex met z’n Deuxperience band, Denzel Curry, SXSW-doorbraak IDLES, Amsterdam Dance Event-revelatie Courtesy en ook Antal, Helena Hauff, Honey Dijon, Hunee, Marcel Dettmann, The Streets, Thomas Azier, Weval, Willem, POND, Slaves, Whitney, Denis Sulta, Agoria (live), FKJ, Frank Turner & the Sleeping Souls, JOJI, JUNGLE, Jungle by Night, Mall Grab, MY BABY, Parcels, Ziggy Marley, Boy Pablo, The Chats, Code Orange, Dimension, Dub Inc, I Don't Know How But They Found Me, Marc Rebillet, Moonlight Benjamin, This is LOVSKI en Two Feet.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wát een namen; Billie Eilish, Moroder, Marcel Dettmann, Jon Hopkins, Denzel Curry, TGTBATQ...

Uit ieder genre toppers!

Enige echte misser is The Prodigy, die al dik op hun retour zijn.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Sterke lijst aan de bovenkant, zonder echte uitschieters. Prodigy vind ik zelfs zwaar overdreven als headliner. Jaren geleden was dat al een grijsgedraaid "moetje".
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Sterke lijst aan de bovenkant, zonder echte uitschieters. Prodigy vind ik zelfs zwaar overdreven als headliner. Jaren geleden was dat al een grijsgedraaid “moetje”.
Maar kun je met een alpha eindtijd van 01:00 veel beter combineren met een grote naam ervoor
 

djessnl

Gouden Tip
16 mrt 2018
254
279
Opzich best aardige namen. Genoeg dingen die ik graag wil zien (Joji, Twenty One Pilots, Anderson Paak, Tame Impala en ondanks dat het teniet doet aan de rest Willem ) alswel wat acts die ik al heb mogen zien (ASAP Rocky, Prodigy, Denzel Curry) Waarvan ik weet dat ze best sterk zijn. Maar of ik hiervoor nog een keer Lowlands ga.. er zal nog wat moeten bijkomen, gezien hoe duur Lowlands is.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Wel een stukkie duurde geworden, maar dat mag ook wel met zoon line up
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Oef...Werchter weekend kaart al in de pocket.
Pinkpop was ik aan het overwegen en dan komt Lowlands met zon dik programma...god...bye money hahaha
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Prodigy als headliner in 2019 is toch gewoon erg zwak?
Ik ben verder ook een stuk minder enthousiast dan de meest mensen in dit topic volgens mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken