Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor een festival als Lowlands is de bovenkant van deze affiche natuurlijk meer dan prima, maar de undercard is wat mij betreft erg pover en weinig origineel. Prodigy in 2019 boeken als headliner op een festival met de statuur van Lowlands zou echt verboden moeten worden.
Moet zeggen dat ik het nachtprogramma ook al wel redelijk mooi vind worden: o.a. Denis Sulta, Hunee, Mall Grab, Marcel Dettman, Honey Dijon, Helena Hauff, Antal en Agoria
Prachtige affiche, ik ga dit jaar maar niet naar dour, om Lowlands of Pukkelpop te doen. Maar the prodigy... Nee sorry heb ze al live gezien en dat was wel leuk maar headliner 10 jaar na hun laatste hit.. Maar ondanks dat iedereen hier er zo positief over is vind ik ook wel dat New Order nogal hoog staat voor een groep waarvan hun grootste hit al 30 jaar oud is en voor de rest geen songs heeft die iedereen kent. Maar buiten die 2 echt heel content!
In 1994 leuk, nu toch wel behoorlijk vergane glorie. Om een vent van 50 nog steeds "Firestarter" te horen bleren, schuurt toch wel tegen het trieste aan.
Rocky was vorig jaar wel echt slecht op Woo Hah! inderdaad. Raar dat ie nu zo hoog staat. Heb wel gehoord dat hij soms wel betere shows geeft en dat z'n optreden op Woo Hah niet direct representatief is voor al z'n shows.
eva84 wrote:
Ben ik dan de enige die The Prodigy WEL tof vind?!? Ik kijk er naar uit.
In 1994 leuk, nu toch wel behoorlijk vergane glorie. Om een vent van 50 nog steeds “Firestarter” te horen bleren, schuurt toch wel tegen het trieste aan.
Niet mee eens, is wel degelijk een toffe act, en de laatste x op Lowlands was het echt magisch gewoon. Denk niet dat er iemand is , die er geweest is en het niet met me eens is.
Echter ben ik het wel er mee eens dat het in 2019 niet headlinerwaardig meer is.
Toch zijn hun laatste 2 albums niet slecht. Heb ze paar jaar terug op RAR zien headlinen, en daar braken ze de boel ook af. Soms moet je even je ogen sluiten voor "relevantie" het werkt gewoon als een trein.