Nou… ik ben weer bij gekomen
De 3 headliners is misschien niet het eerste waar ik hoopte. Hoewel Tame Impala niet mijn ding is gebleken tot nu toe, ben ik toch benieuwd hoe ze zo’n headliner spot aanpakken. Idem geld een beetje voor Twenty One Pilots. De groei van deze acts wekt wel mijn interesse. Over The Prodigy is hier alles al gezegd, en toch zal het gewoon functioneren. En heel veel mensen zullen denk ik tevreden hun show gaan verlaten.
Categorie daaronder.. A$AP en Anderson Paak zijn niet mijn ding, en beide al gezien (op BKS en eerder op Lowlands), dus die denk ik beide over te slaan. Maar dan The National (fanboy), New Order en Royal Blood vind ik 3 sterke boekingen.
In de middel categorie blij met: Franz Ferdinand (een beetje hetzelfde verhaal als The Prodigy, blijft verdomd vermakelijk), Giorgo Moroder, The Good The Bad & The Queen, Jon Hopkins en Jorja Smith. Paul Kalkbrenner & Jungle kan ik mogelijk ook altijd nog meepakken, dat kan ik ook prima hebben maar geen must. Ronnie Flex niet mijn ding.
Daaronder zitten nog dingen als IDLES, Agoria, The Streets, Willem, Parcels, Thomas Azier etc.