Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Edit: en waarom zeuren over The Prodigy… check die andere namen dan.

Dit dus!!!!!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik vind de overlap met DTRH vorig jaar (en de jaren ervoor) wel heel groot dit jaar. Ook al weet je dat deze festivalbroertjes daar altijd al handje van hebben gehad. Maar Anderson.Paak, Franz Ferdinand, Jon Hopkins, Jorja Smith, Jungle, Hunee (dacht ik)

En The National, Frank Turner, My baby, Slaves en Whitney in een heel recent verleden nog.

Dus prachtige namen, maar wel al veel recent gezien.

Mijn must-sees:

Tame Impala
The Prodigy (hoe belegen de boeking ook is, ik heb ze nog nooit live gezien en ik vind Music For The Jilted Generation werkelijk fantastisch)
New Order (nog nooit gezien)
Royal Blood
Billie Eilish benieuwd naar
The Good, The Bad & The Queen (nog nooit gezien)
Jon Hopkins (wat was ie goed vorig jaar)
Paul Kalkbrenner
Denel Curry
Ziggy Marley
Dub Inc
Asap Rocky (ondanks slechte verhalen wel benieuwd naar)
Giorgio Moroder
Helena Hauff
Marcel Dettman

Anderson.paak, National, Whitney, Franz Ferdinand, Jorja Smith, Jungle, Jungle By Night, Thomas Azier, Weval allemaal prima, maar al heel vaak gezien inmiddels.

En dan zijn er uiteraard weer een paar namen die ik nog niet ken, eens rustig gaan inluisteren.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wessel wrote:

nitotheno wrote:
Ik vind de subs van dit jaar echt heel sick. Asap rocky, anderson paak en the national


Ik snap eigenlijk niet dat ze Rocky geboekt hebben als ze die show van hem op WooHah hebben gezien.

Ja dat is wel een beetje gek ja. Laten we hopen dat hij dit keer wel op tijd komt en z’n shit gewoon even op orde heeft, dan kan het namelijk echt een intens dikke show worden. Hij krijgt een herkansing van mij
1f642.svg
Dit is dus waarom ik hip hop negeer, Migos was ook al zo sneu.
Een act die de ene keer wel ok is en de andere keer gewoon de pet er naar goooit komt iets te vaak voor in dat genre...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Op BKS vond ik hem destijds best tof.. Nu ben ik niet bekend met zijn tweede album, maar het eerste had wel wat "festival hitjes" met Wild For The Night en Fucking Problems. Maar ook niet bijzonder genoeg om nogmaals mee te pakken.

 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Wat vind ik het nu jammer dat ik dan verplichtingen heb voor het evenement dat ik dan moet organiseren, wat had ik hier graag bij willen zijn! Na een snelle scan al meer dan 15 namen die voor mij dit jaar must sees zijn :/
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
roluf wrote:
En wat vinden we van de prijsverhoging? Toch 15 euro duurder dan vorig jaar als ik het goed heb…

210 euro voor drie dagen uit je reet gaan + de preparty op de camping op donderdag (die dit jaar zelfs al om 09:00 open gaat!)? Prima, ik verveel me er niet de aankleding is werkelijk prachtig en er is ook veel aandacht voor randprogrammering. Het enige jammere is dat de munten dit jaar €2,90 kosten. Dat zijn echt fucking dure biertjes.

Ticket prijs voor mij prima. Die munten worden wel duur inderdaad. Ik ga mij er niet druk om maken. Festivals zijn gewoon een decadente luxe (geworden) die ik mij (nog) kan permitteren.

Wij gaan dit jaar voor het eerst met een caravan. Ben benieuwd.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dennis1808 wrote:

roluf wrote:
En wat vinden we van de prijsverhoging? Toch 15 euro duurder dan vorig jaar als ik het goed heb…


210 euro voor drie dagen uit je reet gaan + de preparty op de camping op donderdag (die dit jaar zelfs al om 09:00 open gaat!)? Prima, ik verveel me er niet de aankleding is werkelijk prachtig en er is ook veel aandacht voor randprogrammering. Het enige jammere is dat de munten dit jaar €2,90 kosten. Dat zijn echt fucking dure biertjes.
</blockquote

Ticket prijs voor mij prima. Die munten worden wel duur inderdaad. Ik ga mij er niet druk om maken. Festivals zijn gewoon een decadente luxe (geworden) die ik mij (nog) kan permitteren.

Wij gaan dit jaar voor het eerst met een caravan. Ben benieuwd.
Met de BTW verhoging in gedachten valt de ticketprijs nog mee...195 plus 15% is 224..
Ik drink voor all water en toe een cocktail....eten is een ander verhaal. Overweeg om bij de camper te gaan koken ...hahaha
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik snap de opmerkingen over Franz Ferdinand. Maar zag ze vorig jaar op Werchter en was meteen weer superenthousiast. Paar sterke nummers op laatste album en natuurlijk een setlist met alleen maar kneiters. Niks mis mee als je even wilt bijkomen van al het ontdekken.
1f642.svg

Op DTRH vorig jaar ook een feest!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
eva84 wrote:

Dennis1808 wrote:

roluf wrote:
En wat vinden we van de prijsverhoging? Toch 15 euro duurder dan vorig jaar als ik het goed heb…


210 euro voor drie dagen uit je reet gaan + de preparty op de camping op donderdag (die dit jaar zelfs al om 09:00 open gaat!)? Prima, ik verveel me er niet de aankleding is werkelijk prachtig en er is ook veel aandacht voor randprogrammering. Het enige jammere is dat de munten dit jaar €2,90 kosten. Dat zijn echt fucking dure biertjes.
</blockquote

Ticket prijs voor mij prima. Die munten worden wel duur inderdaad. Ik ga mij er niet druk om maken. Festivals zijn gewoon een decadente luxe (geworden) die ik mij (nog) kan permitteren.

Wij gaan dit jaar voor het eerst met een caravan. Ben benieuwd.

Met de BTW verhoging in gedachten valt de ticketprijs nog mee…195 plus 15% is 224..
Ik drink voor all water en toe een cocktail….eten is een ander verhaal. Overweeg om bij de camper te gaan koken …hahaha

Waar komt die 15% vandaan? De BTW is van 6% naar 9% gegaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat is er toen eigenlijk misgelopen, want dat heb ik precies volledig gemist?

Nu is hij een van die acts die de hele tijd om moshpits vraagt wanneer het publiek er duidelijk geen zin in heeft of het nummer zich er niet voor leent. Ik kan het mis hebben maar 2x moshpit roepen tijdens LSD, u serious bruh? Tijdens BKS deed Rocky nog moeite zoveel mogelijk bars van het tapeje mee te rappen maar nu was het vooral de tape laten lopen en veel schreeuwen. Ik was groot fan maar dat hij ie goed verkloot vorig jaar. Alleen Lil Pump en Playboi Cardi waren minder... Kan me nog wel indenken dat het een feestje gaat worden als er nog wat aan zijn act gesleuteld word of een nieuwe tape uitkomt.

Ik hoop dat Lowlands nog met wat slagkracht komt boven in de line-up. Een Florence, Posty of Massive Attack zou echt niet misstaan. Gambino zal wel niet meer komen.

Die 2,90 muntprijs doet me altijd meer pijn dan dat tientje extra om de een of andere reden.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Ik weet niet of we Florence nog kunnen verwachten, die zie ik opzich ook nog wel op PinkPop verschijnen voor Fleetwood Mac ofzo. Vind de Prodigy niet echt een headliner, eerder eentje die net ervoor of erna komt of lekker in de Bravo speelt.

Overigens die €2,90 tikt harder aan dan een tientje extra in je ticket inderdaad
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

eva84 wrote:

Dennis1808 wrote:

roluf wrote:
En wat vinden we van de prijsverhoging? Toch 15 euro duurder dan vorig jaar als ik het goed heb…


210 euro voor drie dagen uit je reet gaan + de preparty op de camping op donderdag (die dit jaar zelfs al om 09:00 open gaat!)? Prima, ik verveel me er niet de aankleding is werkelijk prachtig en er is ook veel aandacht voor randprogrammering. Het enige jammere is dat de munten dit jaar €2,90 kosten. Dat zijn echt fucking dure biertjes.
</blockquote

Ticket prijs voor mij prima. Die munten worden wel duur inderdaad. Ik ga mij er niet druk om maken. Festivals zijn gewoon een decadente luxe (geworden) die ik mij (nog) kan permitteren.

Wij gaan dit jaar voor het eerst met een caravan. Ben benieuwd.


Met de BTW verhoging in gedachten valt de ticketprijs nog mee…195 plus 15% is 224..
Ik drink voor all water en toe een cocktail….eten is een ander verhaal. Overweeg om bij de camper te gaan koken …hahaha



Waar komt die 15% vandaan? De BTW is van 6% naar 9% gegaan.
Dacht naar 21...excuses
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik weet niet of we Florence nog kunnen verwachten, die zie ik opzich ook nog wel op PinkPop verschijnen voor Fleetwood Mac ofzo. Vind de Prodigy niet echt een headliner, eerder eentje die net ervoor of erna komt of lekker in de Bravo speelt.

Overigens die €2,90 tikt harder aan dan een tientje extra in je ticket inderdaad
Serieus?...een tientje is 100 duppies....dus honderd muntjes voordat je aan die prijsverhoging zit per persoon...die geef ik niet uit
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
isa-k wrote:
Ik weet niet of we Florence nog kunnen verwachten, die zie ik opzich ook nog wel op PinkPop verschijnen voor Fleetwood Mac ofzo. Vind de Prodigy niet echt een headliner, eerder eentje die net ervoor of erna komt of lekker in de Bravo speelt.

Overigens die €2,90 tikt harder aan dan een tientje extra in je ticket inderdaad

Serieus?…een tientje is 100 duppies….dus honderd muntjes per persoon…die geef ik niet uit

Dat tientje staat wel vast, je kunt zoveel muntjes kopen als je wilt. Ligt dan natuurlijk aan jezelf of je t duurder maakt. Ik vind 2.90 gewoon over t algemeen erg veel voor 1 muntje
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Laat staan die paar muntjes die je eventueel kwijtraakt dit jaar. Die doen extra pijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

isa-k wrote:
Ik weet niet of we Florence nog kunnen verwachten, die zie ik opzich ook nog wel op PinkPop verschijnen voor Fleetwood Mac ofzo. Vind de Prodigy niet echt een headliner, eerder eentje die net ervoor of erna komt of lekker in de Bravo speelt.

Overigens die €2,90 tikt harder aan dan een tientje extra in je ticket inderdaad


Serieus?…een tientje is 100 duppies….dus honderd muntjes per persoon…die geef ik niet uit

Dat tientje staat wel vast, je kunt zoveel muntjes kopen als je wilt. Ligt dan natuurlijk aan jezelf of je t duurder maakt. Ik vind 2.90 gewoon over t algemeen erg veel voor 1 muntje

dan tikt dat tientje toch harder aan?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Overigens ben ik erg te spreken over hoe de nieuwe vormgeving zich ontwikkelt!
Erg fraai dit keer!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken