Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.784
12.466
Paddy wrote:
Een festival dat Snollebollekes boekt?

Kan Pukkelpop dit gewoon niet ff doen zodat ze weer een keer uitverkopen?

O god alsjeblieft niet. Zit er dit jaar weer eens aan te denken om naar Pukkelpop te gaan met vooruitzicht op The National, Tame Impala, Foo Fighters, Prophets of Rage. Maar dan moeten ze niet dat soort gekke dingen doen!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Paddy wrote:
Een festival dat Snollebollekes boekt?

Kan Pukkelpop dit gewoon niet ff doen zodat ze weer een keer uitverkopen?
Die zouden een Alpha volgens mij nog met een gemak vol moeten spelen, en het zal vast nog wel werken ook...

Niet dat we dit moeten willen overigens...
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Wessel wrote:

Paddy wrote:
Een festival dat Snollebollekes boekt?


Kan Pukkelpop dit gewoon niet ff doen zodat ze weer een keer uitverkopen?

Die zouden een Alpha volgens mij nog met een gemak vol moeten spelen, en het zal vast nog wel werken ook…

Niet dat we dit moeten willen overigens…

Leuk als opener op de zondag :wink:
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Blijkbaar aantal dikke hints in de lowlandspodcast. Iemand al iets gezien of gehoord?

Een artiest die al veel met hiphoppers heeft samengwerkt en nu minder perfectionistisch is. (Tame Impala)

Een artiest die zeggen dat Lowlands hun favoriete festival is. (???)

Een artiest die de rock en roll hoop in arme tijden zijn. Ook als je van elektronische muziek houdt moet je ze ook checken (IDLES?)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Verder wordt er woensdag ook een hoop andere dingen besproken,zoals hoe ooit bijna de hele line-up lekte en hoe dat was op het kantoor.
 

okayoke

Nieuw lid
28 jan 2019
2
0
Producer met hiphop = tame impala
Favo festival = Jeugd van Tegenwoordig
Rock and Roll met elektronisch = Bring me the Horizon
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Hij zei niet rock en roll EN elektrisch he. EvE zei eerder iets als, ze zijn de hoop in rock en roll in arme tijden en fans van elektronische muziek moeten het ook zien om te kijken naar de roots (zoiets)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Oh en van de tweede waarbij de artiest zeggen dat het hun favoriete festival is kreeg ik zelf de indruk dat het een buitenlandse act is, omdat ze het er ook even over hadden dat ze dat misschien tegen elk festival zeggen.

Nederlandse acts doen dat wat minder omdat je hier maar een paar major festivals hebt
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.784
12.466
Hoop van Rock & Roll is naar mijn idee Greta van Fleet, wordt overal enthousiast ontvangen en groeien als kool. Alleen die elektronische link kan ik minder goed plaatsen.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Hij zei niet rock en roll EN elektrisch he. EvE zei eerder iets als, ze zijn de hoop in rock en roll in arme tijden en fans van elektronische muziek moeten het ook zien om te kijken naar de roots (zoiets)

Zou dat dan niet om The Prodigy kunnen gaan? (ben niet echt bekend met hun muziek)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken