Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ga er ook vanuit dat we Tame Impala op kunnen schrijven. Twenty One Pilots lijkt me ook een zekerheidje. Balthazar zou ik ook tof vinden, heb ze nog nooit live gezien, dus het wordt eens tijd. Ben benieuwd of er dit jaar ook weer een 'legend' staat zoals de afgelopen jaren Patti Smith en Iggy Pop. Al zou ik niet 1, 2, 3 weten aan wie ik dan zou kunnen denken. Blij als het woensdag is! En die podcast vind ik wel echt een tof idee!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Balthazar al heel vaak gezien (eerste keer met 100 man in een klein zaaltje), maar die stellen live werkelijk nooit teleur.

Ik hoop heel erg hard op Balthazar.
 

postpunkfaery

Playlistbediener
24 jan 2019
16
0
Ga er ook vanuit dat we Tame Impala op kunnen schrijven. Twenty One Pilots lijkt me ook een zekerheidje. Balthazar zou ik ook tof vinden, heb ze nog nooit live gezien, dus het wordt eens tijd. Ben benieuwd of er dit jaar ook weer een ‘legend’ staat zoals de afgelopen jaren Patti Smith en Iggy Pop. Al zou ik niet 1, 2, 3 weten aan wie ik dan zou kunnen denken. Blij als het woensdag is! En die podcast vind ik wel echt een tof idee!

Ik hoop dat The Cure die plaats gaat innemen.
Weet iemand ook hoe laat de podcast online staat woensdag?
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
27
5
Ga er ook vanuit dat we Tame Impala op kunnen schrijven. Twenty One Pilots lijkt me ook een zekerheidje. Balthazar zou ik ook tof vinden, heb ze nog nooit live gezien, dus het wordt eens tijd. Ben benieuwd of er dit jaar ook weer een ‘legend’ staat zoals de afgelopen jaren Patti Smith en Iggy Pop. Al zou ik niet 1, 2, 3 weten aan wie ik dan zou kunnen denken. Blij als het woensdag is! En die podcast vind ik wel echt een tof idee!

Giorgio Moroder zouden we dan hopelijk aan kunnen denken. Althans, ik zou dat wel echt heel vet vinden. En die kan je ook in dat rijtje plaatsen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Giorgio Moroder valt inderdaad wel te verwachten.

Al hoorde ik van een maat van mij dat hij live niet zo heel indrukwekkend was.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Balthazar al heel vaak gezien (eerste keer met 100 man in een klein zaaltje), maar die stellen live werkelijk nooit teleur.

Ik hoop heel erg hard op Balthazar.
Dit. Balthazar is altijd sterk. Aantal keer dat ik ze zag, loopt inmiddels ook in de dubbele cijfers denk ik. Eerste keer helaas niet voor 100 man, maar in de India op Lowlands, 2010. Heerlijke band.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Balthazar stelt inderdaad nooit teleur. Het is dan ook niet voor niets mijn al time favourite band :)
Morgenochtend worden ook de eerste namen van Green Man bekend gemaakt, goed om in de gaten te houden!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Producer met hiphop = tame impala
Favo festival = Jeugd van Tegenwoordig
Rock and Roll met elektronisch = Bring me the Horizon

Ik lees net eventjes snel door de afgelopen pagina's heen maar dan vind ik James Blake toch echt beter passen bij die bovenste. Tuurlijk, Kevin heeft zijn hiphop uitstapjes gemaakt maar Blake zit helemaal in die scene.

Onder die laatste zou ik dan weer Tame Impala of 21 Pilots scharen.
Ik had Greta al wel ergens op een line-up verwacht rond die periode mochten we ie verwachten.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ken Twente One Pilots niet heel goed, maar wat ik ervan gehoord heb was geen rock 'n roll. En Tame Impala al helemaal niet. En Jeugd van Tegenwoordig komt ook niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ken Twente One Pilots niet heel goed, maar wat ik ervan gehoord heb was geen rock ’n roll. En Tame Impala al helemaal niet.

Ik heb het fragment niet gecheckt maar EvE kennende bedoelt hij met Rock n Roll hetzelfde als rock/gitaren. We zullen het zien!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
okayoke wrote:
Producer met hiphop = tame impala
Favo festival = Jeugd van Tegenwoordig
Rock and Roll met elektronisch = Bring me the Horizon

Ik lees net eventjes snel door de afgelopen pagina’s heen maar dan vind ik James Blake toch echt beter passen bij die bovenste. Tuurlijk, Kevin heeft zijn hiphop uitstapjes gemaakt maar Blake zit helemaal in die scene.

Onder die laatste zou ik dan weer Tame Impala of 21 Pilots scharen.
Ik had Greta al wel ergens op een line-up verwacht rond die periode mochten we ie verwachten.

James Blake was ook mijn eerste gedachte, maar aan het eind van z'n zin zegt ie duidelijk dat hij "fan van ZE is". Dus duidt op een band
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Producer met hiphop en minder perfectionistisch geworden = Tame Impala zou kunnen, hoop ik vooral, maar staat er niet echt bekend om. James Blake zou dan logischer zijn. Skrillex ofzoiets zou ook kunnen.
Favo festival = Kan natuurlijk van alles zijn, maar sowieso iets wat eerder langs is geweest. Lijkt mij niet Jeugd, gewoon omdat ze er vorig jaar ook al bij waren. Heideroosjes hoop ik ook niet en die vind ik persoonlijk ook beter bij Pinkpop passen.
Rock and Roll met elektronisch en ''nu de kans om ze te zien'' = Lijkt mij dan een redelijk grote naam, eerste ingeving is The Strokes. Alleen niet echt bijzonder ''elektronisch'', weet ook niet hoe we die opmerking zouden moeten opvatten. Tweede ingeving was Nine Inch Nails. Tja..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
James Blake was ook mijn eerste gedachte, maar aan het eind van z’n zin zegt ie duidelijk dat hij “fan van ZE is”. Dus duidt op een band

Excuus, ik had gewoon ff het fragment moet checken...
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Baas wrote:
James Blake was ook mijn eerste gedachte, maar aan het eind van z’n zin zegt ie duidelijk dat hij “fan van ZE is”. Dus duidt op een band

Excuus, ik had gewoon ff het fragment moet checken…

Fragment begint anders ook met ''hij'' en ''ie''. Dus een band met een mannelijke frontman/woordvoerder?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Dus we schrijven op
Tame Impala
Twenty One Pilots
The Cure
The National
Prodigy
Idles
Greta van Fleet
Ik schat 5 goed?????
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Greta Van Fleet zou wel echt lachwekkend zijn hoor. Is toch gewoon een Led Zeppelin coverband?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Als we inderdaad langere openingstijden van de alpha krijgen kunnen ze natuurlijk ook een prodigy na tame impala plannen. En zo zijn er natuurlijk nog wel wat constructies te bedenken...
 

marijn21

Playlistbediener
18 jan 2014
6
0
Hebben de Foo fighters niet ooit gezegd dat LL 1 van hun favoriete festivals is om te spelen???
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken