Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Joris wrote:
Hij zei niet rock en roll EN elektrisch he. EvE zei eerder iets als, ze zijn de hoop in rock en roll in arme tijden en fans van elektronische muziek moeten het ook zien om te kijken naar de roots (zoiets)

Zou dat dan niet om The Prodigy kunnen gaan? (ben niet echt bekend met hun muziek)
Nee is geen "hoop" meer... daarmee duiden ze toch op een jongere pas doorgebroken act.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Oh en van de tweede waarbij de artiest zeggen dat het hun favoriete festival is kreeg ik zelf de indruk dat het een buitenlandse act is, omdat ze het er ook even over hadden dat ze dat misschien tegen elk festival zeggen.

Nederlandse acts doen dat wat minder omdat je hier maar een paar major festivals hebt

Zou mij niet verbazen als dat dan TOP is en we het rijtje: Tame Impala - TOP - The Prodigy, krijgen. Een beetje zoals verwacht.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Hij zei niet rock en roll EN elektrisch he. EvE zei eerder iets als, ze zijn de hoop in rock en roll in arme tijden en fans van elektronische muziek moeten het ook zien om te kijken naar de roots (zoiets)
The Who! "Baba O'Riley" is toch de roots van elektronische rock 'n' roll? :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik las hier eerder iets over Wu-Tang Clan, die staan in de Ziggo Dome samen met Public Enemy en De La Soul (mooie combi).

Dus die zullen wel wegvallen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik las hier eerder iets over Wu-Tang Clan, die staan in de Ziggo Dome samen met Public Enemy en De La Soul (mooie combi).

Dus die zullen wel wegvallen.

Ja jammer inderdaad. Dat was heel tof geweest.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Tof wel ofzo dat het via zo'n podcast gaat. Vind het wel geinig.
Kan niet wachten tot het woensdag is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
In ieder geval geen EELS en Courtney Barnett. Tenminste na bekendmaking OIABM onrealistisch. Wellicht wel interessant voor Pukkelpop volgers.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
In dit artikel over Tame Impala komen grappig genoeg bijna de exacte bewoordingen van Eve terug rondom de artiest die met hip-hop heeft gewerkt. EvE heeft het over hij en later over 'ze ' bijvoorbeeld....

https://www.highsnobiety.com/p/tame-impala-kevin-parker-hip-hop/
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Yungblud denk ik

Die stond er in 2017 al, was leuk maar niet echt spectaculair denk niet dat hij hiermee bedoeld word.

Ik denk dat we de volgende acts wel kunnen opschrijven:

Tame Impala (pond ook?) , Twenty one pilots , Prodigy , Within temptation , Heideroosjes , Balthazar , Hef & Winne.
Ik denk zelf ook nog The Cure & Idles.

Vraag me alleen nog af wie de hiphopnamen zijn die zouden kunnen komen..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Stefan wrote:
Yungblud denk ik

Die stond er in 2017 al, was leuk maar niet echt spectaculair denk niet dat hij hiermee bedoeld word.

Ik denk dat we de volgende acts wel kunnen opschrijven:

Tame Impala (pond ook?) , Twenty one pilots , Prodigy , Within temptation , Heideroosjes , Balthazar , Hef & Winne.
Ik denk zelf ook nog The Cure & Idles.

Vraag me alleen nog af wie de hiphopnamen zijn die zouden kunnen komen..
JUICEWRLD, Post Malone (sub), G-Eazy?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Stefan wrote:
Yungblud denk ik

Die stond er in 2017 al, was leuk maar niet echt spectaculair denk niet dat hij hiermee bedoeld word.

Ik denk dat we de volgende acts wel kunnen opschrijven:

Tame Impala (pond ook?) , Twenty one pilots , Prodigy , Within temptation , Heideroosjes , Balthazar , Hef & Winne.
Ik denk zelf ook nog The Cure & Idles.

Vraag me alleen nog af wie de hiphopnamen zijn die zouden kunnen komen..

Vorig jaar op DTRH was Yungblud een stampend gekkenhuis in de de Fuzzy Lop (X_ray van DTRH)
Mag wel op herhaling van mij!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ik denk nog steeds dat Tame impala en Twenty one pilots twee van de headliners zijn, met een 3e headliner die meer in de hiphop zit.
Ben heel benieuwd wat de artiest/band is die Lowlands als hun favoriete festival ziet/zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik denk nog steeds dat Tame impala en Twenty one pilots twee van de headliners zijn, met een 3e headliner die meer in de hiphop zit.
Ben heel benieuwd wat de artiest/band is die Lowlands als hun favoriete festival ziet/zien.
Dat zijn hints waar niemand iets mee kan.

Vast een band die backstage wat af heeft lopen slijmen (en vast overal dat doen). Want wat zal een internationale act nu van een festival afweten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken