Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Sharon van Etten zou zeker tof zijn. Four tet verwacht ik ook wel weer. Idles lijken me ook waarschijnlijk, maar uiteraard geen hoogste spot in de grootste tenten.

Foals staat ook al op DTRH, al hebben ze ieder jaar wel paar bands die overlappen.
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Sharon van Etten zou zeker tof zijn. Four tet verwacht ik ook wel weer. Idles lijken me ook waarschijnlijk, maar uiteraard geen hoogste spot in de grootste tenten.

Foals staat ook al op DTRH, al hebben ze ieder jaar wel paar bands die overlappen.

Hoop op die ene overlap dan even. The Strokes is echt de droom momenteel maar ik denk dat die morgen niet gaat uitkomen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Da’s grappig want als ik mij goed herinner gaat Moroder dit jaar voor het eerst echt live touren. Hiervoor speelde hij eigenlijk alleen maar DJ sets, misschien dat die vriend dat dan live heeft gezien?

Oh dat zou heel goed kunnen hoor. Ik had niet doorgevraagd.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Toch best leuke dingen op Green Man, ik hoop echt dat Stella Donelly, IDLES, Father John Misty en Car Seat Headrest doorkomen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Toch best leuke dingen op Green Man, ik hoop echt dat Stella Donelly, IDLES, Father John Misty en Car Seat Headrest doorkomen!
Car Seat was 2 jaar geleden echt tof ja.. lijkt me wel wat kort op de vorige keer en toen was het niet bepaald druk.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Toch best leuke dingen op Green Man, ik hoop echt dat Stella Donelly, IDLES, Father John Misty en Car Seat Headrest doorkomen!

Car Seat was 2 jaar geleden echt tof ja.. lijkt me wel wat kort op de vorige keer en toen was het niet bepaald druk.

Niets van de rust gemerkt, ik stond vooraan! Het zou denk ik wel kunnen toch? Met zijn herbewerking van Twin Fantasy heeft hij een hoop nieuwe fans erbij, en de shows in Nederland waren erg goed!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?

IDLES kan denk ik de Heineken wel goed vol krijgen eerlijk gezegd, goh wat een show word dat
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?

Foxwarren mag trouwens ook wel doorkomen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Sjoerd wrote:
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?

IDLES kan denk ik de Heineken wel goed vol krijgen eerlijk gezegd, goh wat een show word dat

Doornroosje is pas net uitverkocht....
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
jeroenvdk wrote:

Sjoerd wrote:
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?


IDLES kan denk ik de Heineken wel goed vol krijgen eerlijk gezegd, goh wat een show word dat

Doornroosje is pas net uitverkocht….
Precies. Bepaalde bands worden hier redelijk overschat. Idles lijkt mij prima voor in India. Rond 16:00
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Raskolnikov wrote:

jeroenvdk wrote:

Sjoerd wrote:
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?


IDLES kan denk ik de Heineken wel goed vol krijgen eerlijk gezegd, goh wat een show word dat


Doornroosje is pas net uitverkocht….

Precies. Bepaalde bands worden hier redelijk overschat. Idles lijkt mij prima voor in India. Rond 16:00
Op Paaspop staan ze in de zelfde grote op het affiche met bands als: Ch!pz, the Dirty Daddies, Flonti Stacks, HEF, Novastar, Sevn Alias en Winne...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Franzzz wrote:

Raskolnikov wrote:

jeroenvdk wrote:

Sjoerd wrote:
Mogen inderdaad wel enkele namen van doorkomen (Father John Misty, IDLES, Sharon Van Etten, Car Seat Headrest, audiobooks, Whitney, Tamino en Foxwarren).
Zitten wel een aantal zekerheidjes tussen denk ik, voornamelijk IDLES. Ik zie die een India helemaal inpakken, of zouden ze een grotere tent al kunnen bespelen?


IDLES kan denk ik de Heineken wel goed vol krijgen eerlijk gezegd, goh wat een show word dat


Doornroosje is pas net uitverkocht….


Precies. Bepaalde bands worden hier redelijk overschat. Idles lijkt mij prima voor in India. Rond 16:00

Op Paaspop staan ze in de zelfde grote op het affiche met bands als: Ch!pz, the Dirty Daddies, Flonti Stacks, HEF, Novastar, Sevn Alias en Winne…

Dat ligt meer aan de bezoekers op Paaspop dan aan IDLES denk ik. Op Lowlands lopen er meer mensen rond die eventueel geïnteresseerd zijn in IDLES dan op Paaspop, mochten ze Lowlands aandoen dan verwacht ik ze ergens in het begin van de avond in de India.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Chance The Rapper naar North Sea Jazz.. die had ik ook graag gezien op Lowlands (al deelt Lowlands wel vaker namen met NSJ). En Janelle Monae ook.

Edit: damn die halve zondag had mogen komen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Als idles komt dan verwacht ik ze minstens in de heineken. Wellicht zelfs als afsluiter.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Chance The Rapper naar North Sea Jazz.. die had ik ook graag gezien op Lowlands (al deelt Lowlands wel vaker namen met NSJ). En Janelle Monae ook.

Mee eens, en ik zou Masego ook echt heel erg graag op Lowlands willen zien.

Ik vind Idles trouwens ook echt een geweldige band. Maar ik denk dat het echt wel een beetje een band is voor Festileakers en mensen die graag 3voor12/Oor lezen/luisteren.
Ik denk dat de Heineken headline spot echt nog te hoog gegrepen is., al zou ik het echt niet erg vinden hoor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Het is trouwens een mooie gelegenheid om zowel The National als Sharon van Etten te boeken. Die 2 acts hebben een zeer goede band met elkaar. Zou mooi zijn als samen ook een nummertje spelen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ahh wat een mooie namen op NSJ, mogen echt wel heel wat doorkomen. N.E.R.D. werd vorig jaar ook gedeeld met NSJ dus in principe is alles mogelijk? :')
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ja Chance zou 2 jaar terug toch al komen?? Alleen toen werd die Europese show nog gecancelled en is hij uiteindelijk nooit bekend gemaakt.

Zou jammer zijn dat ze die nu zouden missen, maar mogelijk vind Lowlands net te laat plaats. Dat zou ik een toffe hip hop naam vinden in ieder geval.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken