Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Zou Florence and the Machine niet ook nog een optie kunnen zijn? Verder lijkt Tame Impala en TOP inmiddels wel bijna zeker

Ik hoop dat ze die podcast morgenochtendvroeg al online gooien, dan kan ik met een blij hoofd in de trein aanhoren wie er allemaal komen ?

Daarover gesproken. Hoe laat denken jullie dat ze die podcast online gooien?

Dennis1808 wrote:
Ik hoop dat ze die podcast morgenochtendvroeg al online gooien, dan kan ik met een blij hoofd in de trein aanhoren wie er allemaal komen
1f600.svg

Daarover gesproken. Hoe laat denken jullie dat ze die podcast online gooien?

Uurtje of 10, 11 denk ik zo.

Wessel wrote:
Giorgo Moroder lijkt me ook wel zeker

Is er iets dat ik mis? Is er informatie dat hij in de buurt staat die periode?
Er was ene Podcast van Bakkie Bakkie (was mij ook onbekend), en daar in een podcast was een interview met Moroder en daar schijnt het bevestigd te zijn.

https://m.soundcloud.com/bakkiebakkie/s01e10-giorgio-moroder

In deze podcast, maar heb hem nog niet doorgeluisterd. Weet ook geen tijdstip helaas.

Er zijn 53000 mensen geïnteresseerd op Facebook. Dat is best wel veel.

Zou zomaar eens snel kunnen gaan zaterdag.

Er zijn 53000 mensen geïnteresseerd op Facebook. Dat is best wel veel.

Zou zomaar eens snel kunnen gaan zaterdag.

Hangt natuurlijk ook af van de namen.

In tegenstelling tot de paar vorige edities voel ik wel weer dat enorme hype idee rond Lowlands, het gonst al een beetje bij mensen om me heen die zeer enthousiast zijn, goede zaak!

Interesse is er denk ik altijd wel? Ik zie ze niet in 1 dag uitverkopen. Die dagen zijn hopelijk achter de rug.

Er was ene Podcast van Bakkie Bakkie (was mij ook onbekend), en daar in een podcast was een interview met Moroder en daar schijnt het bevestigd te zijn.

https://m.soundcloud.com/bakkiebakkie/s01e10-giorgio-moroder

In deze podcast, maar heb hem nog niet doorgeluisterd. Weet ook geen tijdstip helaas.[/quote]

Minuut 55 t/m 57 heeft hij het over 3 festivals deze zomer. 1 in Kopenhagen en later zegt hij ook 1 in Nederland. Alleen hinten de heren wel op Lowlands, alleen geen harde toezegging in het interview.

Zal denk ik niet meteen uitverkopen, maar zekere voor het onzekere nemen en gelijk kopen wanneer ze te koop zijn :')

Voelt oprecht als kerst als een klein kind dit is de avond van te voren waarbij ik niet kan slapen ?

Die hype is er nog steeds wel maar geïnteresseerd staan op Facebook zegt voor populaire evenementen niet zoveel. WooHah staat ook op bijna 50k maar die zijn ook nog niet uitverkocht. Verwacht dat we minimaal nog tot pakketje 2/3 moeten wachten tot het uitverkoopt.

Benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen met die podcast. Toch weer iets anders. Wordt het een podcast met een half uurtje erna een lijst met namen? Zin an!

Denk ik

Vrijdag - Florence & The Machine / The National

Zaterdag - Tame Impala / Major Lazer of Post Malone

Zondag - The Cure / 21 Pilots

Denk ik

Vrijdag – Florence & The Machine / The National

Zaterdag – Tame Impala / Major Lazer of Post Malone

Zondag – The Cure / 21 Pilots

Hier zou ik voor tekenen. The Cure als afsluiter. ❤️ Hopelijk zo weinig mogelijk 21P achtige fratsen.

Users who are viewing this thread