Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dennis1808 wrote:
Ik hoop dat ze die podcast morgenochtendvroeg al online gooien, dan kan ik met een blij hoofd in de trein aanhoren wie er allemaal komen
Daarover gesproken. Hoe laat denken jullie dat ze die podcast online gooien?
Er was ene Podcast van Bakkie Bakkie (was mij ook onbekend), en daar in een podcast was een interview met Moroder en daar schijnt het bevestigd te zijn.
In tegenstelling tot de paar vorige edities voel ik wel weer dat enorme hype idee rond Lowlands, het gonst al een beetje bij mensen om me heen die zeer enthousiast zijn, goede zaak!
Er was ene Podcast van Bakkie Bakkie (was mij ook onbekend), en daar in een podcast was een interview met Moroder en daar schijnt het bevestigd te zijn.
In deze podcast, maar heb hem nog niet doorgeluisterd. Weet ook geen tijdstip helaas.[/quote]
Minuut 55 t/m 57 heeft hij het over 3 festivals deze zomer. 1 in Kopenhagen en later zegt hij ook 1 in Nederland. Alleen hinten de heren wel op Lowlands, alleen geen harde toezegging in het interview.
Die hype is er nog steeds wel maar geïnteresseerd staan op Facebook zegt voor populaire evenementen niet zoveel. WooHah staat ook op bijna 50k maar die zijn ook nog niet uitverkocht. Verwacht dat we minimaal nog tot pakketje 2/3 moeten wachten tot het uitverkoopt.
Benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen met die podcast. Toch weer iets anders. Wordt het een podcast met een half uurtje erna een lijst met namen? Zin an!