Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Facebook logo is ook veranderd, even lelijk als altijd:

50839932_2526176404065147_2690288525470859264_n.jpg


1500x500
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Precies. Bepaalde bands worden hier redelijk overschat. Idles lijkt mij prima voor in India. Rond 16:00

Op Paaspop staan ze in de zelfde grote op het affiche met bands als: Ch!pz, the Dirty Daddies, Flonti Stacks, HEF, Novastar, Sevn Alias en Winne…

Dit lijkt me een flinke inschattingsfout hoor. Genoeg mensen checken een act graag op een festival maar zouden er nooit een ticket voor kopen. De tent van DTRH stond flink vol bij IDLES een/twee stapjes groter lijkt mij best logisch. Tegen de tijd ook hopelijk weer wat nieuw werk. Dat ze op Paaspop staan is gewoon retestrak geprogrammeerd van die boeker. Een rammelbandje die groeit mag best op Paaspop staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:
Precies. Bepaalde bands worden hier redelijk overschat. Idles lijkt mij prima voor in India. Rond 16:00

Op Paaspop staan ze in de zelfde grote op het affiche met bands als: Ch!pz, the Dirty Daddies, Flonti Stacks, HEF, Novastar, Sevn Alias en Winne…

Dit lijkt me een flinke inschattingsfout hoor. Genoeg mensen checken een act graag op een festival maar zouden er nooit een ticket voor kopen. De tent van DTRH stond flink vol bij IDLES een/twee stapjes groter lijkt mij best logisch. Tegen de tijd ook hopelijk weer wat nieuw werk. Dat ze op Paaspop staan is gewoon retestrak geprogrammeerd van die boeker. Een rammelbandje die groeit mag best op Paaspop staan.
Ja... maar ik moest mijn Lowlands partners nog ook uitleggen wie IDLES was.

Onder de liefhebber best bekend.. maar op grote schaal is het een stuk minder denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Zou New Order trouwens niet gewoon een Lowlands kanshebber zijn? (lees toevallig net je post in het DTRH topic).

In Augustus hebben ze enkel Paredes de Coura staan..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou New Order trouwens niet gewoon een Lowlands kanshebber zijn? (lees toevallig net je post in het DTRH topic).

Zekers!

Ja… maar ik moest mijn Lowlands partners nog ook uitleggen wie IDLES was.

Onder de liefhebber best bekend.. maar op grote schaal is het een stuk minder denk ik.

Ja maar daar is toch niks mis mee? Mijn vrienden waren binnen no-time overtuigt. Meenemen die squad en die tent staat vol!
Het type bandje IDLES staat ook vaak in de India (zie Frank Carter)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Klopt, prima voor de India inderdaad.

Toch weer mooi om die logo's en banners te zien, het begint wel te kriebelen. Moet zeggen ik nog weinig dingen kan voorspellen. Tame Impala - Twenty Pilots en - The National lijken me redelijke kanshebbers (enkele al dan niet als headliner). Giorgo Moroder lijkt me ook wel zeker.

Verder? Billie Eilish en IDLES lijken me zekerheden. Maar verder kunnen ze me nog best op veel fronten verrassen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoop echt dat The 1975 Lowlands gaat subben en niet een of andere spot pakt op Pinkpop. Ben wel benieuwd of ze het aankunnen.

Ben vooral benieuwd naar de verassingen/ontdekkingen. Met Tame Impala/The Nationals als grote kanshebbers ben ik al dik tevreden met het bovenste rijtje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik hoop echt dat The 1975 Lowlands gaat subben en niet een of andere spot pakt op Pinkpop. Ben wel benieuwd of ze het aankunnen.

Ben vooral benieuwd naar de verassingen/ontdekkingen. Met Tame Impala/The Nationals als grote kanshebbers ben ik al dik tevreden met het bovenste rijtje.
The 1975 staat echt op Pinkpop, gezien hun bizarre toeschema is beide nog steeds mogelijk. Stiekem ben ik ook wel benieuwd naar wat ze live brengen in vergelijking met een paar jaar terug.

Zou me niet verbazen dat ze een headliner hebben die wij niet hebben zien aankomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.756
The Cure! Met stip bovenaan.

Al de rest is mooi meegenomen. :) Het mooist meegenomen: Tame Impala, The National, New Order, Kaytranada, Mitski, Father John Misry, Idles, Broken Social Scene, Chance The Rapper, enzovoort.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
The Cure! Met stip bovenaan.

Al de rest is mooi meegenomen.
1f642.svg
Het mooist meegenomen: Tame Impala, The National, New Order, Kaytranada, Mitski, Father John Misry, Idles, Broken Social Scene, Chance The Rapper, enzovoort.
Ik vrees dat Groningen met The Cure er vandoor gaat.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.859
Al de rest is mooi meegenomen.
1f642.svg
Het mooist meegenomen:

Hahaha creatief verwoord :lol:

Hou Lowlands dit jaar ook met een schuin oogje in de gaten. Twee jaar terug erg veel lol gehad daar, daarna niet meer in staat geweest te gaan maar komende zomer wellicht wel weer. Als er veel moois staat wat Werchter niet heeft ga ik nog wel een ticket overwegen. Benieuwd naar de eerste lading namen alvast!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.756
The Cure is een naam die me voor het eerst naar Lowlands zou trekken. Tame Impala niet. Maar TI in combinatie met ander moois wel.

Ergens hoop ik op een lineup met een even scherpe programmering als deze:

https://oyafestivalen.no/program/#/artists/headliners

of deze:

https://www.flowfestival.com/en/artists/

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Zie nu eigenlijk dat dat Father John Misty ook niet kan missen, die heb ik nu wel een beetje gezien de laatste jaren eigenlijk.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik hoop dat ze die podcast morgenochtendvroeg al online gooien, dan kan ik met een blij hoofd in de trein aanhoren wie er allemaal komen :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken