Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wow, wat was de Coachella stream van de Tame impala show vet, de nieuwe singles voegen echt wat toe aan de 2015/2016 setlist. Meer mensen die net keken?
Ook de show van Billie Eilish was beter dan verwacht, toffe dramatische productie. Kan zomaar de dua Lipa spot gaan krijgen als ze zo doorgroeit komende maanden.
De Billie Eilish set van Coachella doet inderdaad uitkijken naar haar optreden op Lowlands! Tame Impala ziet er ook wel leuk uit, maar niet zo spannend als ik had gehoopt
Tame Impala lijkt nog steeds met de Currents live setup te touren... Ook (nog steeds) voornamelijk Currents nummers (9!) en maar 2 nieuwe liedjes, die ik zelf liever niet had gehoord.
Ik vind het nu wel hoog tijd worden dat ze een stapje omhoog doen met de bekendmaking, ik verlies steeds meer hoop op de derde headliner..
Ik hoop nog op Rex Orange County, Catfish & the Bottlemen, PUP, Knife Party, Hozier, Father John Misty
Maandag: Modeselektor (altijd leuk, wel een voorspelbare naam)
Dinsdag: Julia Jacklin (mooie naam, heeft echt wel fijne nummers uitgebracht)
Woensdag: The Growlers (ook erg leuk bandje als er niks anders staat, prima om er bij te hebben)
Donderdag: Flohio (niet mijn ding)
Vrijdag: Matteo Myderwyk (was ik niet bekend mee, maar vind het best tof klinken)
Zaterdag: Tim Knol & Blue Grass Band (hier kan ik best mee leven)
Zondag: Dj Marcelle (geen oordeel)
Het is de laatste weken wat erg zoet sappig. Of het zijn niet mijn dingen .op Slaves na. Is dat bij meer zo? Mis wat uitdagingen in het andere genre .dan de hip hop en elektronics. Of gaat er naar jullie idee nog wel wat gebeuren.
Het is erg poppie en soft aan het worden?
Ik vind de setlist van Tame Impala op Coachella ook wat karig eigenlijk...
Als ik het even vergelijk met de Mad Cool setlist van vorig jaar mis ik toch wel nummers als 'Keep On Lying', 'Sundown Syndrome' & 'Alter Ego' die voor mij de set echt wat meer tot een geheel maken in plaats van een Currents set met wat extra nummers.
Ik vind de setlist van Tame Impala op Coachella ook wat karig eigenlijk…
Als ik het even vergelijk met de Mad Cool setlist van vorig jaar mis ik toch wel nummers als ‘Keep On Lying’, ‘Sundown Syndrome’ & ‘Alter Ego’ die voor mij de set echt wat meer tot een geheel maken in plaats van een Currents set met wat extra nummers.
Zou kunnen zijn omdat het Coachella is, er zijn wel vaker artiesten die op Coachella was andere setlists hanteren. Kijk eerst nog maar even af wat hun eerste setlist in Europa wordt...
Ik denk dat iedereen hier toch wel teleurgesteld is als het een Currents 2.0 tour wordt? Die set staat al als een huis dus doe maar wat exrtra nieuw werk.
Fair, ik ga wel erg lekker op currents dus vond het minder een probleem. Daarnaast schijnt Kevin Parker liever geen nummers te spelen die nog niet op plaat staan, zodat er nog aan gesleuteld kan worden. De setlist wordt vast (deels) omgegooid komende maanden.
ik vind dat het wel tijd wordt voor een Lowlands Podcast.
Met info over de 3e headliner, de verlengde tijden en wat dat betekend voor het blokkenschema.
Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk worden er deze week weer grotere namen aangekondigd. Ik ga voor de Black Keys, Bloc party en Wu tang (wishful dreaming). Kom op Lowlands .