Voor de mensen die meer van Batches houden.. Hadden we blij geweest met de lichting:
James Blake – Lil Uzi Vert – The Vaccines – Modeselektor – Bear’s Den – Camo & Crooked
De Sluwe vos – Colin Benders – The Growlers – Donnie – Loyle Carner – Clairo – IAMDDB – Tamino – Sango – Julia Jacklin
Flohio – Black Midi – Ares – Bodega – Girl In Red – Out Of Control Army – Eskorzo – Bamba Pana & Makaveli – Matteo Myderwyk ?
Heb je die enorme tipi's gemist op de Gllamcamp?Gefeliciteerd Indiaan, waar kunnen we het rondje ophalen deze editie?
Ja eens, dat heb ik ook een beetje. En ik blijf op de dance namen ook wel wat kritisch.Indiaantje89 wrote:
Voor de mensen die meer van Batches houden.. Hadden we blij geweest met de lichting:
James Blake – Lil Uzi Vert – The Vaccines – Modeselektor – Bear’s Den – Camo & Crooked
De Sluwe vos – Colin Benders – The Growlers – Donnie – Loyle Carner – Clairo – IAMDDB – Tamino – Sango – Julia Jacklin
Flohio – Black Midi – Ares – Bodega – Girl In Red – Out Of Control Army – Eskorzo – Bamba Pana & Makaveli – Matteo Myderwyk ?
Ik persoonlijk wel. Maar vind aan de “uppercard” van het programma er weinig sterke namen zijn bijgekomen.
En ik blijf op de dance namen ook wel wat kritisch.
Het zijn imo niet alleen de Bravo namen. Maar ook en Paul Kalkbrenner bijvoorbeeld vind ik opzich best tof, maar die staat toch iets te vaak op Lowlands. Of Modeselektor in welke vorm dan ook .Indiaantje89 wrote:
En ik blijf op de dance namen ook wel wat kritisch.
Ik weet niet of ik het al eerder heb gezegd, maar de Bravo staat toch altijd ramvol. Wat mij betreft boek je daar echt spannende namen (die niet zo groot zijn). Dat geeft de Bravo misschien ook wat meer lucht ipv dat iedereen naar Dettmann rent.
@Marc wrote:
Gefeliciteerd Indiaan, waar kunnen we het rondje ophalen deze editie?
Heb je die enorme tipi’s gemist op de Gllamcamp?
Als ik even kijk naar de wat kleinere namen op het programma, wat verwachten jullie van:
– Pond? Staat nu als kleine naam, maar die zouden zomaar de komende maanden nog behoorlijk kunnen groeien, aangezien ze ook een nieuw album hebben. Wellicht zelfs de volgende Tame Impala?
– Two Feet? Klinkt wel lekker, hoog popgehalte. Heeft redelijk veel streams, blijft dat een kleine naam onderaan in het programma?
Nee joh, ik vind India al in de grote kant. Streams is iets anders dan aantal bezoekers op Lowlands. Staat ook bij de kleine namen.chiem wrote:
Als ik even kijk naar de wat kleinere namen op het programma, wat verwachten jullie van:
– Pond? Staat nu als kleine naam, maar die zouden zomaar de komende maanden nog behoorlijk kunnen groeien, aangezien ze ook een nieuw album hebben. Wellicht zelfs de volgende Tame Impala?
– Two Feet? Klinkt wel lekker, hoog popgehalte. Heeft redelijk veel streams, blijft dat een kleine naam onderaan in het programma?
Lijken mij twee prima India-namen. Al zou Two Feet ook wel Heineken kunnen doen inderdaad.
Streams is iets anders dan aantal bezoekers op Lowlands.
mgbss wrote:
chiem wrote:
Lijken mij twee prima India-namen. Al zou Two Feet ook wel Heineken kunnen doen inderdaad.
Nee joh, ik vind India al in de grote kant. Streams is iets anders dan aantal bezoekers op Lowlands. Staat ook bij de kleine namen.
Ik denk dat die stap nog te hoog is. Of er moet uitval zijn en India dat ze zoiets naar boven schuiven (iets wat ze bij Billie Eilish mogelijk ook kunnen doen).Indiaantje89 wrote:
Streams is iets anders dan aantal bezoekers op Lowlands.
I know, maar verkocht vrij recent Paradiso Noord uit, in combinatie met hoog popgehalte en de buzz kan hij iig probleemloos India aan, lijkt mij. Volgende stap (als het beetje doorgroeit) is Heineken volgens mij?
Indiaantje89 wrote:
Ik persoonlijk wel. Maar vind aan de “uppercard” van het programma er weinig sterke namen zijn bijgekomen.
Ik vergeet nooit het moment meer dat The Love Triangle in een dampende X-Ray de single Let It Happen liet klinken, 7 minuten lang. Dat was echt dé anthem van dat jaar. Heerlijk.