Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Die kerel heeft wel een hele fijne vocaal, lekkere gitaar rifjes. Prima toevoeging!

Modeselektor is op de site "gedegradeerd" naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten? :wink:

Modeselektor is op de site “gedegradeerd” naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten? ?

Ik zag het idd. Ze staan net boven My Baby. ?

jackdeknipper wrote:
Modeselektor is op de site “gedegradeerd” naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten?
1f609.svg

Ik zag het idd. Ze staan net boven My Baby.
1f609.svg
Dat is wel heel laag, wetende hoe slecht My Baby is... hebben we het al over My Baby gehad? (geintje ik vind ze best ok).

miike wrote:

jackdeknipper wrote:
Modeselektor is op de site “gedegradeerd” naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten?
1f609.svg

Ik zag het idd. Ze staan net boven My Baby.
1f609.svg

Dat is wel heel laag, wetende hoe slecht My Baby is… hebben we het al over My Baby gehad? (geintje ik vind ze best ok).

Maar ja, My Bay is dan ook een rap groep die staan sowieso lager (en zeggen uiteindelijk af)

Gisteren naar Weval in Paradiso geweest.....
Die jongens weten er toch elke keer weer een subtiel feestje van te maken.
Nieuwe album prima live en de oude songs weer in een nieuw jasje!

Van mij mogen ze een mooie spot in de Bravo opp zaterdagavond tussen 23.00 en 01.00

Ja? Gaan we de komende maanden serieus nog door met die treurige My Baby grapjes? :roll:

Van de namen van Pukkelpop zou ik nog zo hard willen dat Kate Tempest komt. Maar die kans lijkt me helaas klein, aangezien zij al op ITGWO staat.

Zelfde geldt voor eels, die zijn echter ook niet echt meer te verwachten.

Johnny Marr, Sharon van Etten, Yeasayer en Black Madonna zou ik verder nog toejuichen van die line-up.

Gossip zou ik ook fijn vinden, Chance mag ook wel komen :-P
Ergens hoop ik toch ook dat die Prophets show in Tivoli uitverkoopt en ze daarna bekend worden gemaakt voor Lowlands :-)

Users who are viewing this thread