Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Ariana Grande, Flume, Swedish House Maffia, Kings of Leon.

Heb je een aardig line-upje, waar je op kan uitverkopen. Wel raar dat het nieuws zo laat komt en vraag me af of ze er nog tussen komen met alle festivals (die aan het uitverkopen zijn). Voordeel is wel dat ze een markt aanboren (puur popfestival) waar nu niet veel in Nederland voor is.

Chemical Brothers zou ik ook een veel te cliché ” want het is electronische” muziek. vervanger vinden… Verder heeft compleet geen raakvlak met The Prodigy. Daarnaast blijf ik van mening dat een vervanger voor een festival als Lowlands echt totaal niet uit eenzelfde hoek hoeft te komen. Daar is het festival gewoon te divers voor. Daarnaast hebben de Chemical Brothers hun beste tijd wel gehad naar mijn mening.

Dan kan je beter gewoon .Paak die spot geven en een goede sub vinden.

Hoeft ook niet een cliché vervanger uit dezelfde hoek te zijn om die reden
ik vind de CB gewoon een waardige vervanger los van de vergelijking met de Prodigy die natuurlijk voor niemand opgaat.

De CB in een uitverkochte Afas onlangs was echt vet en bewees voor mij zeker dat hun beste tijd nog niet voorbij is.
Ik ervaar eerder een overkill aan Paak (achtige acts). En zo geweldig was zijn set op DTRH niet dat het een headliner op LL rechtvaardigt

Indiaantje89 wrote:
Chemical Brothers zou ik ook een veel te cliché ” want het is electronische” muziek. vervanger vinden… Verder heeft compleet geen raakvlak met The Prodigy. Daarnaast blijf ik van mening dat een vervanger voor een festival als Lowlands echt totaal niet uit eenzelfde hoek hoeft te komen. Daar is het festival gewoon te divers voor. Daarnaast hebben de Chemical Brothers hun beste tijd wel gehad naar mijn mening.

ik vind de CB gewoon een waardige vervanger los van de vergelijking met de Prodigy die natuurlijk voor niemand opgaat.

De CB in een uitverkochte Afas onlangs was echt vet en bewees voor mij zeker dat hun beste tijd nog niet voorbij is.
Ik ervaar eerder een overkill aan Paak (achtige acts). En zo geweldig was zijn set op DTRH niet dat het een headliner op LL rechtvaardigt
Ok ok ok... My Baby gaat headlinen dan.

Indiaantje89 wrote:

CB was idd geweldig in AFAS, die blazen de Alpha met gemak op.

Maarja Mojo boekt ook zo veel festivals.. die moeten allemaal voorzien worden van een headliner.. Dan heb je ook bijna niets achter de hand natuurlijk.

Maar even om ons heen kijkend:

Sziget = Foo Fighters, Ed Sheeran, Florence + The Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, The 1975, The National, Martin Garrix
Leeds/Reading = The 1975, Post Malone, Twenty One Pilots, Foo Fighters
Frequency = Twenty One Pilots, Swedish House Mafia, Mackelmore, Dimitri Vegas & Like MIke
Pukkelpop = The National (x2), Post Malone, Prophets Of Rage, Royal Blood, Tame Impala, Twenty One Pilots
Vodafone Paredes de Coura = The National, New Order, Suede
Green Man Festival = Four Tet, Father John Misty, Eels
Oya Festival = The Cure, Robyn, Tame Impala, Christine And The Queens
Way Out West = Cardi B, The Cure, Stormzy, Christine And The Queens
Flow Festival = Cardi B, Tame Impala, The Cure,
Creamfields = Deadmau5, Chemical Brothers, Calvin Harris, Eric Prydz, Swedish House Mafia, Tiësto
MS Dockville = Billie Elish, Jon Hopkins
Lokerse Feesten = Chemical Brothers, Oscar & The Wolf, Christine And The Queens, Scorpions, The Offspring
Highfield = 30 Seconds To Mars, The Offspring

Daar zie ik weinig interessants meer voor Lowlands tussen staan.

Ok ok ok… My Baby gaat headlinen dan.

Maar dan wel net als de The National een integraal album spelen bij hun tweede show. Bijvoorbeeld dat legendarische rap album met al die sterke samenwerkingen.

Maarja Mojo boekt ook zo veel festivals.. die moeten allemaal voorzien worden van een headliner.. Dan heb je ook bijna niets achter de hand natuurlijk.

Maar even om ons heen kijkend:

Sziget = Foo Fighters, Ed Sheeran, Florence + The Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, The 1975, The National, Martin Garrix
Leeds/Reading = The 1975, Post Malone, Twenty One Pilots, Foo Fighters
Frequency = Twenty One Pilots, Swedish House Mafia, Mackelmore, Dimitri Vegas & Like MIke
Pukkelpop = The National (x2), Post Malone, Prophets Of Rage, Royal Blood, Tame Impala, Twenty One Pilots
Vodafone Paredes de Coura = The National, New Order, Suede
Green Man Festival = Four Tet, Father John Misty, Eels
Oya Festival = The Cure, Robyn, Tame Impala, Christine And The Queens
Way Out West = Cardi B, The Cure, Stormzy, Christine And The Queens
Flow Festival = Cardi B, Tame Impala, The Cure,
Creamfields = Deadmau5, Chemical Brothers, Calvin Harris, Eric Prydz, Swedish House Mafia, Tiësto
MS Dockville = Billie Elish, Jon Hopkins
Lokerse Feesten = Chemical Brothers, Oscar & The Wolf, Christine And The Queens, Scorpions, The Offspring
Highfield = 30 Seconds To Mars, The Offspring

Daar zie ik weinig interessants meer voor Lowlands tussen staan.

Dank voor het overzicht, daar zit inderdaad niet heel veel passends als headliner tussen. Maar wie weet lukt het ze om een eenmalige act te strikken net als Stromea destijds

Ik ben nogsteeds wel voor een show van Deadmau5, hoor. Verder inderdaad weinig interessants. Duimen op Black Keys. :-)

The Black Keys is volgens mij niet meer dan een wilde gedachte. Er is geen enkele andere aanleiding dat ze festivals doen in Europa deze zomer. Deadmau5 zou tof zijn en zelfs Calvin Harris zou ik stiekem ook nog wel zien zitten.

The Black keys zou ik qua naam heel tof vinden en de albums die ze gemaakt hebben zijn ook echt mega tof.
Maar die drummer kan echt niet live. Heeft echt 0 feel in z'n spel.

Zie liever Chemical Brothers.. of iets anders.

Ook al draaien ze aantal jaren mee, ken de naam eerlijk gezegd niet, maar na ff snel geluisterd te hebben lijkt het wel een goede naam. Maar snel meer naar luisteren.

Opnieuw een prima naam :-) Voor niet echt een klapper, maar wel een naam die het affiche kon gebruiken :-)

Ook al draaien ze aantal jaren mee, ken de naam eerlijk gezegd niet, maar na ff snel geluisterd te hebben lijkt het wel een goede naam. Maar snel meer naar luisteren.
Idem. Ik ga het zo maar eens even luisteren..

Julia Jacklin overigens ook zojuist even gecheckt. Ik sla over denk ik ;)

Growlers is heel tof! Heb ze al eens gezien op Welcome To The Village, toen op een brakke zondag het hoogtepunt.

Eigenlijk het hele Chinese Fountain album.

https://open.spotify.com/album/3JGfv0a5gfoEwVROJPxtdW

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread