Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Ik hou de hoop op Black Keys als headliner, anders neem ik ook genoegen met swedish house mafia of Pendulum live

Pendulum Live vind ik echt niet headline waardig. Heel toffe act, en ga er zeker heen als ze komen. Maar gewoon niet groot genoeg voor the Headliner game.

Swedish House Mafia, vind ik in principe nog best ok, maar denk ik echt TE EDM voor Lowlands (ja ik weet Major Lazer, maar dan is dit nog een tikkeltje meer standaard EDM). Ik begin ook steeds meer te denken dat ze .Paak gaan doorschuiven.

Ik ben er ook wel 99% zeker van dat ze geen vervanger gaan zoeken hoor. Paak gaat gewoon headlinen en dat kunnen ze makkelijk aan. Het extra geld wat overblijft van Prodigy kan volgend jaar mooi besteed worden. :-)

Heeft er uberhaupt een ander festival een vervanging van the Prodigy aangekondigd?

Ik weet niet welke dag Prodigy zou spelen, maar zou Prophets of Rage geen vervanger kunnen zijn als Prodigy de zaterdag zou spelen? Spelen wel in Tivoli die maandag, maarja je bedenkt natuurlijk niet van tevoren dat Prodigy uit elkaar valt. Qua show, met de rappers erbij ook genre, budget en grootte lijkt me het geen rare zet.

Ik weet niet welke dag Prodigy zou spelen, maar zou Prophets of Rage geen vervanger kunnen zijn als Prodigy de zaterdag zou spelen? Spelen wel in Tivoli die maandag, maarja je bedenkt natuurlijk niet van tevoren dat Prodigy uit elkaar valt. Qua show, met de rappers erbij ook genre, budget en grootte lijkt me het geen rare zet.

Vind dit wel een goede shout eigenlijk.

RubenFrusciante wrote:

Eens. Tivoli is alleen nog niet uitverkocht (die prijs ook... :|)

Dan moeten die wel 4 dagen achter elkaar optreden. Want vrijdag staan ze op Frequency, zondag op Pukkelpop, en maandag in Utrecht. Geen idee of dat een probleem is of niet, en dan zouden ze de zaterdag headliner moeten zijn. Maar dan kan je toch echt niet maken om The National onder Prophets Of Rage te zetten?

Het probleem is wel dat de andere festivals die The Prodigy hadden geboekt een beetje uit andere vijvers vissen dan Lowlands. Een Suikerrock en een Highfield hebben een heel ander festival karakter dan Lowlands. Het had beter geweest als ze ook op Pukkelpop hadden gestaan, dan had je samen misschien iets moois kunnen doen. Ze zijn vrij op zichzelf aangewezen heb ik het idee.

Heeft er uberhaupt een ander festival een vervanging van the Prodigy aangekondigd?

Rond Glastonburry is een enquete opgezet (weet niet door wie en of het officieel is), de uitkomst daarvan is dat het publiek een tribute wil door een live show van hen op de shermen uit te zenden!

Lijkt me voor LL niet echt een geschikte tribute, maar iets anders zal wel passend kunnen zijn.
Niet ter vervanging overigens....dat mogen van mij best de Chemical Brothers zijn ;-)

mattman wrote:

RubenFrusciante wrote:

Eens. Tivoli is alleen nog niet uitverkocht (die prijs ook… :|)
Ja dat is inderdaad wel een dingetje dat Tivoli nog niet uitverkocht is. Alleen is er voor Black Keys niet echt een aanleiding dat zij het worden. Hebben Woodstock dan wel gecanceld maar hebben nog geen Europese data staan toch? Ben wel van mening dat Lowlands een enigzins waardige vervanger moet hebben. Ik snap dat het wegvallen van een headliner verdomd kut is, en het programma is al erg goed en ze zijn al uitverkocht. Maar toch vind ik dat je niet zomaar kan doorschuiven en niks vervangends van (ongeveer) gelijke grootte erbij zet. Is toch een stukje vertrouwen van bij mij zou wegvallen indien bijvoorbeeld een Paak doorschuift, en zijn plek op het affiche wordt overgenomen door iets significant kleiners.

Weet niet of het feit dat ze al op We Are Electric staan het uitsluit, maar Chemical Brothers zou in mijn ogen ook de meest vanzelfsprekende vervanger zijn.

Weet niet of het feit dat ze al op We Are Electric staan het uitsluit, maar Chemical Brothers zou in mijn ogen ook de meest vanzelfsprekende vervanger zijn.

Dan zullen ze eerst wel op uitverkopen van WAE wachten.

Chemical Brothers zou ik ook een veel te cliché " want het is electronische" muziek. vervanger vinden... Verder heeft compleet geen raakvlak met The Prodigy. Daarnaast blijf ik van mening dat een vervanger voor een festival als Lowlands echt totaal niet uit eenzelfde hoek hoeft te komen. Daar is het festival gewoon te divers voor. Daarnaast hebben de Chemical Brothers hun beste tijd wel gehad naar mijn mening.

Dan kan je beter gewoon .Paak die spot geven en een goede sub vinden.

Wat nieuws over het Gronings festival:

https://toestemming.ndcmediagroep.nl/?token=a2d6ef93-c8d4-4d20-ac5e-d8ce60ca2bfe

Daar zal Kings of Leon en Swedisch House Mafia wel komen, denk ik. Een soort Lollapalooza?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread